٢دو مطلب میلیارد و ٤٠٠میلیون ریال ناقابل!.. فقر و شکاف طبقاتی!

٢میلیارد و ٤٠٠میلیون ریال ناقابل!

از حقوق های علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه  ٢ میلیارد و ٤٠٠ میلیون ریال بازگشت داده شد. ایلنا نوشته «عودت».  معلوم نیست این ٢٤٠میلیون تومان(ناقابل  به کجا برگشته)! این سوال مردم در جامعه است. مساله این است دزدی و چپاول و غارت در ایران تحت حاکمیت جمهوری اسلامی یک و دو صد و هزار مورد نیست. حقوقهای نجومی هم در ردیف این دزدی  و غارت زندگی کارکنان جامعه است.

مساله این است که زندگی مردم و اقتصاد آنها، رفاه و کرامت مردم، تفریح و شادی، تحصیل کودکان و فرصت شغلی جوانان تحصیلکرده بدست یک مشت غارتگر حرفه ای و بشکل سازماندهی شده، زیر چنگ اختاپوس بیت رهبری و سپاه پاسداران و دولت بگروگان گرفته شده!

اینها! این جنایتکاران حرفه ای تصمیم گرفته اند! ما مردم را از بین ببرند! کودکان در شکم مادر یقیمت ١٠٠ تا ٢٠٠هزار تومان بفروش برود، زندگی مان را چپاول و غارت کنند. و فیش های حقوقیشان را میلیونی کنند! ارتش و نیروی انتظامی، دادگاه و قوانین قضایی اسلامی حافظ منافع شان هستند. مدافعین حقوق انسانی را به اتهام “بخطر انداختن امنیت ملی” دستگیر و بزندان میندازند! این نظام استبدادی جمهوری اسلامی است!

خوشبختی و سعادت ما میلیونها نفر از مردم در گرو بزیر انداختن و سرنگونی این نظام کثیف و دزد و جنایتکار اسلامی است! کارهای زیادی انجام شده، پیشروی های زیادی کرده ایم، فتح نهایی قله سرنگونی در گرو اراده برای زندگی انسانی، رفاه اجتماعی و امنیت و شادی برای همگان است!

نسان نودینیان

فقر و شکاف طبقاتی!

در میان شلوغی و همهمه شب در یكی از شلوغ ترین میدان های شهر تهران آن كوچه ای پر از حجم تاریكی و فقر است. كوچه ای به اسم اوراق چی ها. كوچه ای كه همچون اقیانوسی تاریك در میان هرج و مرج شهر فراموش شده است. در این كوچه روزهای چهارشنبه كارتن خواب ها  منتظرهستند تا شب خود را با یك وعده غذای گرم سر كنند و پزشك به وضعیت آنها رسیدگی كند.

 

حالا چند وقتی است كه گروه «پایان كارتن خوابی» روزهای چهارشنبه در آشپزخانه ای كه اسم مهربانی را برای آن انتخاب كرده اند برای این افراد غذای گرم تهیه می كنند و شب هنگام بین آنها توزیع می كنند.

 

داوطلبان توزیع غذا كه از مردم عادی هستند با یك وعده غذای گرم چند ساعتی از شب را در كنار آنها سپری می كنند. هر چهارشنبه افرادی كه تمایل به ترك اعتیاد دارند با استفاده از ون هایی كه در اختیار گروه است به كمپ ترك اعتیاد منتقل می شوند.

 

فیش های حقوقی میلیونی در خدمت مشتی از حاکمان پست و مفتخور،  از بیت رهبری و سپاه پاسداران تا دولت و حوزه های علیمه و بورژواها قرار دارد.

 

در دولت روحانی فاصله طبقالتی هر روز بیشتر و بر تعداد تهیدست و ندار جامعه افزوده میشود.

 

ابتکار «پایان کارتون خوابی» انسانی است.

 

اما از بین بردن فقر و نداری، بیکاری میلیونی و فروش کودکان در شکم مادر در ایران تحت حاکمیت رژیم فاشیست اسلامی  با “التیام” و دادن یک وعده غذای گرم، عملی نیست.

 

چاره ما سرنگونی و بزیر کشیدن این نظام اسلامی ــ سرمایه داری است!

نسان نودینیان