دلقک بازی  مجلس اسلامی علیه رفراندوم در کردستان عراق

دلقک بازی  مجلس اسلامی علیه رفراندوم در کردستان عراق

دقایقی قبل  بیانیه ٢١٠ مزدور جنایتکار در مجلس اسلامی در محکومیت برگزاری رفراندوم(همه‌پرسی) اقلیم کردستان عراق، قرائت شد.

بیانیه حکومت اسلامی در مجلس اسلامی نمایشی مذبوحانه  فاز دوم شکست فاز اول “کودتا”ی شکست خورده سپاه قدس و قاسم سلیمانی در کرکوک است.  کودتا در کرکوک شکست خورد، مجلس اسلامی اما به تلاش مذبوحانه و اقدام احمقانه سیاسی اش ادامه داد.

قاسم سلیمانی و سپاه قدس چند روز قبل از برگزاری همه پرسی با بسیج یاران همیشه در صحنه از احزاب ناسیونالیستی اقلیم و با نیروهای تروریستی وارد کرکوک شده و طرح ممانعت از همه پرسی درکرکوک را داشته اند.  کودتا اما با مشارکت گسترده مردم شکست خورد.

جمهوری اسلامی با میلیتاریزم و لشکر کشی به مرزها و توپ باران کردن مناطق مرزی دشمنی خود با همه پرسی در کردستان عراق را به نمایش گذاشت.

میلیتاریزم و تهدیدهای جمهوری اسلامی، بسیج یاران همیشه در صحنه احزاب ناسیونالیستی اقلیم کردستان(اتخادیه میهنی و گوران و…) نتوانست موفق به جلوگیری از رفراندوم در کردستان عراق بشود.

بیانیه ٢١٠ نفر از مجلس اسلامی و هم آوایی و دُم تکان دادن تعدادی از مزدوران اصلاح طلب کُرد در مجلس اسلامی را ما بحساب دلقک بازی و دشمنی حکومت اسلامی با مردم در ایران و عراق ثبت میکینم.

نسان نودینیان

٥ مهر ١٣٩٦

٢٧ سپتامبر ٢٠١٧

خبر ضمیمه است

به گزارش ایسنا، محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه مذکور را به شرح زیر قرائت کرد:

«طی سال‌های متمادی کشور عراق آماج توطئه‌های مختلف آمریکایی – صهیونیستی قرار گرفت اما ایستادگی،‌ همبستگی و مقاومت ملت عراق اعم از عرب، کرد، سنی و شیعه همه نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرد. ملت عراق قانون اساسی را تصویب و حکومت مرکزی را با روش دموکراسی تشکیل داد همچنین همبستگی ملی با کمک نیروهای مردمی موجب پاکسازی عراق از لوث وجود داعش شد اما توطئه‌ها علیه عراق خاتمه نیافت و اینک همه‌پرسی اقلیم کردستان به صورت غیرقانونی می‌تواند همبستگی ملی و تمامیت ارضی عراق را مخدوش و عراق را در گرداب درگیری‌های جدید قرار دهد.

با توجه به مواضع دولت و مجلس عراق که با صراحت همه‌پرسی اقلیم کردستان عراق را غیرقانونی اعلام کرده‌اند و همچنین با توجه به نظر سازمان ملل متحد، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی اولا ایجاد بحران در عراق را به ضرر مسیر دموکراتیک عراق دانسته و ثانیا هرگونه اقدام تجزیه‌طلبانه را مضر به حال ملت عراق و کل منطقه می‌دانیم و این اقدام اقلیم کردستان عراق را محکوم و از اقدامات دولت و مجلس عراق حمایت می‌کنیم و از دولت می‌خواهیم مطابق درخواست دولت مرکزی عراق تمهیدات لازم در همکاری با دولت عراق را به عمل آورده و به هیچ وجه اجازه ماجراجویی به صهیونیست‌ها ندهند.»