نادر بکتاش -سوریه… خلاصی فرهنگی و جوانان کمونیست….دولت کاناداست که باید اخراج شود…

سوریه
نادر بکتاش
26/08/13

دیگر همه دارند می بینند و می گویند. سوریه عرصه زورازمایی و تجدید قوا و زورباز نشان دادن و رقابت ها و تقسیمات عرصه نفوذ قدرت های سرمایه داری قدیمی و کهن سال و جدید وتازه وارد شده است. کاربرد سلاح شیمیائی که دارد رسمی رایج می شود شیپور گوشخراش ورود جهان به دوره ای ترسناک است.

فقط کارگران و کمونیست ها هستند که می توانند جلوی وقوع این هولناک ترین و محتمل ترین کابوس خونین تاریخی/جهانی را بگیرند. کارگران و کمونیست ها در ایران بار اصلی این مسئولیت را به دوش می کشند.

دولت کاناداست که باید اخراج شود
نادر بکتاش
26/06/13

خجالت نمی کشند. از یک طرف برای راضی کردن امریکا و قشون غرب هیاهو سر رابطه شان با جمهوری اسلامی راه می اندازند و در عرصه دیپلماتیک نمایش می دهند و از طرف دیگر انقلابیون کمونیست با نزدیک به نیم قرن مبارزه علیه سلطنت و جانیان جمهوری اسلامی را تهدید به اخراج از کانادا می کنند.

خودتان هستید که باید از عرصه انسانیت و تمدن و ازادی و برابری اخراج شوید.

پروانه قاسمی و جابر کلیبی از مبارزان ازادیخواه و کمونیست ده ها ساله هستند. در سیته پاریس گاهی همدیگر را می دیدیم و اغلب در بحث ها اختلاف داشتیم و برخی اوقات بگومگو می کردیم.

اما باید به دولت کانادا نشان داد که به این سادگی ها نمی تواند با انقلابیون کمونیست شوخی کند.

خلاصی فرهنگی و جوانان کمونیست
نادر بکتاش
26/08/13

برنامه تلویزیونی سازمان جوانان حزب کمونیست کارگری که هم اکنون روی سایت روزنه است در محتوا و شکل و اجرا معرکه است.

مضمون و محتوا البته عالیست اما ان چه نسیم جوانی را از ان می وزاند سرحالی و توان تکنیکی و اجرایی ان است. اجرایی حرفه ای.

دو جوان کارگردانی دلچسب و پخته ای کرده اند که محتوا و پیام برنامه شان را بسیار موثرتر میکند.

چه رنجی وقتی انسان می بیند که جوانان هم سن و سال ان ها دارند در ایران زیر بار جمهوری اسلامی خفه و لگدکوب می شوند. چه شور مبارزه ای که باید با مقایسه زندگی و فعالیت این جوانان با دلمردگی و خفقان هم سن و سال هایشان در ایران مشتعل شود.