ملکه عزتی-مقابله ناکام با بی حجابی و تشویق تاکسیران مرتجع بدادتان نمیرسد!

 

مقابله ناکام با بی حجابی و تشویق تاکسیران مرتجع بدادتان نمیرسد!

ملکه عزتی

اقدام به شدت زشت و عقب مانده راننده تاکسی اسنپ که زن جوان بی حجابی را در بزرگراهی در تهران پیاده کرد، بار دیگر معضل جمهوری اسلامی را در مقابله با بی حجابی عریان کرد. اوباش اسلامی حاکم فرصت گیرآوردند، علیه بی حجابی و بدحجابی روزافزون فضا سازی کنند. تقلاهای ناکام روزهای اخیر جمهوری اسلامی و اندک بسیجیان مدافع اسلام و تشویق راننده تاکسی مجرم و مرتجع به دادشان نمیرسد.

 از روزی كه اين رژیم منفور با سرکوب انقلاب مردم بر سر کار آمد و قدرت را در دست گرفت برای ارعاب هر چه بيشتر و ایجاد خفقان و مبارزه با هر نوع آزاديخواهی، حجاب اين نشانه فرودستی زنان را مبنای برنامه خود برای سرکوب زنان و مرعوب کردن  جامعه  قرار داد.در طي ٤٠ سال حاكميت سیاه، زنان بعنوان خار چشم حاكمان مذهب و سرمايه هدف حملات سيستماتيك اوباش اسلامی قرارگرفته اند. از جشن تکلیف برای دختران ۹ ساله  در مدارس تا ازدواج کودکان و تلاش برای حذف زنان از صحنه فعالیتهای اجتماعی همگی در خدمت  اجرای قدم بقدم آپارتايد جنسی در جامعه بوده است.

از پونز زدن به پيشانی زنان تا تيغ كشيدن و اسید پاشی بر صورت آنان  از سنگسار وقتلهای ناموسی هر جنایتی را كه به فكر و مغز مریضشان خطور كرده عملي كردند، تا از حضور زنان در جامعه جلوگيری كنند و اساسا مانع بودن و وجودشان شوند، آنان را به كنج خانه برانند و حتی اگر موفق ميشدند منكر موجوديتشان ميشدند.

اما نه تنها موفق نشدند، كه حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی و كاری در جامعه به كابوس روزمره شان تبديل شده است.نه تنها نتوانستند آنها را حذف كنند نه تنها نتوانستند استاندارد خودشان در مورد پوشش و نحوه زندگی  را جا بيندازند بلكه زنان از هر فرصتی برای دور زدن قوانين ارتجاعي و برده وار حاكمان اسلامی استفاده کرده و میکنند. ازدواج سفيد جوانان جامعه  كجا و الگوی زندگی فاطمه و زينب آنها كجا؟

هر بار كه وضعيت عمومي رژيم اسلامی در عرصه های مختلف  به بن بست برميخورد، مبارزه با ” بد حجابي” دستاويز سرپوش گذاشتن بر نابسامانيهای اقتصادی و سياسی اين رژيم منحوس و ضد زن ميشود. هر سال با هزينه كردن مبالغ زيادی بودجه و امكانات، يك گله از چاقوكشان بسيجی و پاسدار و بقيه نان به نرخ روز خورهايشان را به جان زنان  در کوچه و خیابان ميندازند و باعث آزار و اذيت و مزاحمت آنان ميشوند.

نتيجه اما هميشه يكسان است هيچ تغييری كه در جهت خواست حاكميت باشد اتفاق نميافتد.  آخرین مورد عكس العمل مردم آزاديخواه به حركت بسيار شنیع و زننده  یک راننده تاكسی،نمونه بسيار روشن نفرت اكثريت بسيار بالای مردم شريف جامعه به اين تحركات ضد زن و متحجرانه رژيم اسلامی است. حركت اين راننده تاكسی در پياده كردن يك زن جوان آنهم در وسط بزرگراهی در تهران بدليل عدم رعايت حجاب و بی توجهی زن جوان به  تذكرات این راننده  نشان بارزی  از ايستادگی و تن ندادن زنان به تحقير وتحمیل  اپارتايد جنسی است.  عکس العمل مردم و اعتراض آنان به تاکسی سنپ،رژیم و عوامل حکومتی  را به عصبانيت وداشته و برای مقابله با مردم  نیروهای رژیم در تكريم و تشويق این راننده تاكسی مرتجع كم نگذاشته اند!  از جمله پاداشها قول سفر كربلا و جوايز ديگر جهت تایید این کار بسیار زشت راننده است که بقول خودش مسافر را پیاده کرد چون شئونات اسلامی را رعایت نکرده بود.اما مردم  هم در مقابل در تعرض و محکوم کردن این حرکت  كم نگذاشتند.

اين دو جبهه ٤٠ سال است در مقابل همديگر صف آرايی كرده اند و كوتاه هم  نميايند، جمهوری اسلامي تداوم عمر ننگین خود و حفظ نظام و قوانين قرون وسطايی اش را به سركوب زنان و تحميل حجاب برآنان گره زده است، زنان و مردان آزاديخواه هم در مقابل از اين سركوب و تحميل نه تنها متنفرند بلكه هر روز راه تازه ايی برای مبارزه با آن پيدا ميكنند.

رژیم اسلامی۴۰سال  است با امتحان همه راهها به هيچ نتيجه ای نرسيده، زنان راه خودشان را ميروند، مبارزه ميكنند، حجاب را بر سر چوب ميكنند، در خيابان و معابر عمومي حجاب را برميدارند، ميرقصند، شادی ميكنند و با اين تحركات تيشه بر ريشه بنيادهای پايه ای رژيم اسلامی ميزنند. عقب نشينی های  تاكتيكی داشته و دارند اما هرگز ميدان را در مقابل اين سركوبگران خالی نكرده اند.  اگر اينطور نبود اگر رژیم اسلامی در سرکوب زنان و تحمیل حجاب موفق شده بود امروز  بعد از ٤٠ سال حاكميت و تلاش بیامان برای جا انداختن فرهنگ و ارزشهای مذهبي مجبور نبودند از گشت ارشاد و مامورين رنگارنگ حفظ عفاف و حجاب ووو استفاده بكنند ونهایتا نمايندگان مجلس مدعي باشند كه بي حجابی به نرم اجتماعی تبديل شده و از بی حجابی و سست شدن ارکانهای مذهبی در جامعه بنالند.

رژيم اسلامي برنده اين نبرد نيست،  این رژیم جنایتکار و ضد زن حريف انسانهايی كه حاضر به قبول خفت و تحقير نيستند نخواهد شد جايزه كربلا،  زیارت زينب، امام رضا و پول و مقام هم بدادشان  نخواهد رسيد. در این عرصه بازنده رژیم اسلامی است، ۴۰ سال است امتحان میکنند و میبازند با این کارها از شر بحرانهای ریز و درشتی که گریبانتان را گرفته خلاص نمیشوید، شما  و کل حاکمیت ننگینتان رفتنی هستید.

***