مرکز خبری حزب حکمتیست-در استقبال از روز اول مه، مراسم گرامیداشت در کرج برگزار شد

مرکز خبری حزب حکمتیست
در استقبال از روز اول مه، مراسم گرامیداشت در کرج برگزار شد


خبر دریافتی تاکید میکند، طبق سنت هر ساله امروز جمعه قبل از فرارسیدن روز اول ماه مه و در استقبال از این روز مراسم گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر در پارک جهان نمای کرج در ساعت ۹ صبح با حضور تعدادی از اعضای تشکلهای کارگری از جمله سندیکای نقاشان البرز، اتحادیه آزاد کارگران، کانون نویسندگان وتعدادی از کارگران ساختمانی برگزار گردید. در این مراسم قطعنامه مشترک به مناسبت اول مه ۱۳۹۶ روز جهانی کارگرتوسط یکی از کارگران قرائت گردید. بعد از قطعنامه مشترک، قطعنامه های جداگانه هم برای حاضرین خوانده شد. مراسم با شعر و سرود خوانی جمعی تمام حاضرین به پایان رسید. بعد از سی دقیقه استراحت، خبر رسید که جمع دیگری از کارگران کوهنورد در حسن آباد کرج مراسم برگزار میکنند. از حاضرین در مراسم پارک جهان نما دعوت شد، که در آن مراسم هم شرکت کنند. کارگران و اعضای تشکلهای کارگری حاضر به مراسم روز کارگر حسن آباد پیوستند. مراسم با حضور جمعیت بالای صد نفر برگزار شد. مراسم با سرود انترناسیونال، شعر خوانی و صحبتهایی در مورد وضعیت معیشتی کارگران و خواسته های کارگران و جایگاه روز اول ماه مه و با شادی و جشن به کار خود پایان داد.
ناگفته نماند طبق اطلاعیه مرکز خبری کمیته کردستان حزب، همین امروز در شهر سنندج هم در گرامیداشت اول مه راهپیمایی و مراسم برگزار شد.
حزب حکمتیست به شرکت کنندگان و دست اندرکاران هر دومراسم گرامیداشت و استقبال از اول مه امروزدر کرج و همچنین شرکت کنندگان در مراسم و راهپیمایی شهر سنندج درود میفرستد. امیدوارم در دوشنبه آینده، روز جهانی کارگر شاهد مراسمهای پرجمعیت و گسترده تر در کرج و سنندج و دیگر شهرهای ایران باشیم.
۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ – ۲۸آوریل ۲۰۱۷