متن پیام یدی کریمی در رابطه با کمپین اعتراضاتی علیه احکام اعدام علیه زانیار و لقمان مردادی

 
متن پیام یدی کریمی در رابطه با کمپین اعتراضاتی علیه احکام اعدام علیه زانیار و لقمان مردادی
دوستان ، رفقا !

امروز ما در اینجا جمع شده ایم تا همراه مردم ازادیخواه در ایران و سراسر دنیا با خانوده زانیار و لقمان مرادی اعلام همبستگی کرده و یک صدا بگویم تا جایی که می توانیم نمی گذاریم این دو جوان بدست این جنایت کاران اعدام شوند.
جمهوری اسلامی حاکمیت ننگین 34 ساله اش رابا اعدام ، کشتار، زندان، شکنجه، خفقان و تحمیل فقر و فلاکت و بیکاری به مردم و رواج فساد، فحشاء و اعتیاد در جامعه ادامه داده است.
این رژیم نمی تواند از این جنایت ها دست بکشد و انرا ادامه ندهد، زیرا بقای خود را در ادامه دادن به این جنایت ها میبیند و به کنیه ونفرت جمع شده در دل مردم در این مدت حاکمیت خود کاملا واقف است و می داند اگر یک روز از اعدام کردن، کشتار،شکنجه و زندان دست بردارد، اثری از حکومتش باقی نخواهد ماند.

و امروز هم با توجه به بحران های عمیق اقتصادی، سیاسی ، اجتماعی و حکومتی که این رژیم با ان دست به گریبان است، دامنه این جنایت ها را نه تنها کمتر نمی کند، بلکه دامنه انرا هم بیشتر می نماید.
این رژیم از روز اول سر کار آمدنش ، شرط حکومت کردن و سرکار ماندن خود را به ما مردم ایران اعلام کرده و انرا به عمل در اورده است .
این مائیم که هنوز با قدرت نتوانسته ایم شرط یک زندگی عاری از اعدام، زندان،سنگسار، شکنجه ، بی حرمتی، تحقیر،فقر و فلاکت و بیکاری وفساد و فحشاء را به این جنایت کاران اعلام و برای عملی کردن کامل آن اقدام و انرا به آنها تحمیل نمائیم.
چرا ما باید دست روی دست بگذاریم و هر روز شاهد اعدام،سنگسار، شکنجه و تجاوز به عزیزانمان و امروز اعدام کردن این دو نوجوان ازطرف این جنایت کاران باشیم؟
چرا ما باید بگذاریم این رژیم جوانانمان را به اعتیاد، فساد و فحشاء بکشاند؟
چرا ما باید بگذاریم این رژیم فقر و فلاکت و بیکاری ، بی حقوقی و استیصال رابه ما تحمیل کند؟
چرا ما باید بی حرمتی وبی شخصیت کردنمان را از این رژیم بپذیریم؟
چرا ما باید به این رژیم اجازه دهیم که بتواند ما را در مقابل همدیگر قرار دهد و همبستگی ما را تخریب نماید؟
چرا ما باید این زندگی غیر انسانی را که این رژیم واین نظام به ما تحمیل کرده از او قبول کنیم؟

کارگران، زحمتکشان، کمونیست ها ، ازادیخواهان ومردم ایران
ما باید دست در دست همدیگر بگذاریم و با همدیگر متحد ومتشکل شویم و سازمان و حزب انقلابی و مورد اعتماد خودمان را بسازیم تا بتوانیم به این چرا ها جواب داده و به عمر ننگین این حکومت پایان دهیم و یک جامعه ازاد و برابر و در شان انسان را برقرار سازیم.
ودر خاتمه امروز ما می توانیم با دست در دست هم گذاشتن و متحد و همبسته جلو اعدام زانیار و لقمان مرادی را بگیریم .
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد ازادی و برابری