متن سخنرانی رحمت فاتحی در تظاهرات علیه دولت ترکیه – سران احزاب ناسیونالیست را باید فدای لنگه کفش آن زن انقلابی کرد که‌ گفت انسانیت زنده است!

سران احزاب ناسیونالیست را باید فدای لنگه کفش آن زن انقلابی کرد که‌ گفت انسانیت زنده است!
متن سخنرانی رحمت فاتحی در تظاهرات علیه دولت ترکیه
عزیزانی که‌ امروز در این تظاهرات شرکت کرده اید، خسته نباشید. ما امروز در مقابل سفارت ترکیه در لندن جمع شده ایم تا اعتراض، نفرت و بیزاری خودمان را همراه با هزاران و صدها هزار نفر که‌ امروز در تمامی شهرهای دنیا جمع شده اند به دولت ترکیه، دولتهای غربی و احزاب و حاکمان منطقه اعلام کنیم. امروز ما اینجا جمع شده ایم تا حمایت و پشتیبانی خود را از تمامی رزمندگان و انقلابیون زن و مرد که سنگر به سنگر در تقابل با اسلام، حکومت اسلامی و تمامی دار و دسته های ارتجاعی در آن منطقه در حال مقاومت هستند، اعلام کنیم. امروز ما اینجا جمع شده ایم که‌ بار دیگر تاکید کنیم و به دنیا اعلام نماییم، تانکها و ارتشی که‌ در مرز کوبانی از طرف دولت ترکیه مستقر و سازمان داده شده اند برای جنگ با داعش و حکومت اسلامی شام و عراق نیست، بلکه‌ برای جنگ و سرکوب نیروهای مقاومت و انقلابی کوبانی است که‌ از حرمت و کرامت انسانی مردم شهر کوبانی و همه مردم منطقه دفاع میکنند. آنها به انتظار نشسته اند تا کوبانی سقوط کند، مقاومت انقلابی مبارزین زن و مردم در آنجا که‌ با جان و دل و با فدا کردن زندگی خود در راه رهایی انسانها از بربریت اسلامی و دفاع از امنیت و آسایش انسانها هستند در هم شکسته شود، و بعد پیروزمندانه وارد شهر کوبانی شوند و با رد شدن از روی جسد انقلابیون کشته شده به‌ همراه جانیان داعش و سران جنایتکار دولتهای غربی و منطقه جشن بگیرند و از راه شکست دادن مقاومت کوبانی به دنیا اعلام کنند که‌ مقاوت توده ای و جمعی برای دفاع از امنیت و رفاه امکان ندارد، مگر اینکه ما آن را به شما ارزانی بدهیم آن هم با قتل عام انسانها و ویران کردن تمامی زیر ساختهای جامعه، میخواهند اعلام کنند که‌ علیرغم اینکه‌ ما خود خالقین این دستجات وحشی و جنایتکار ضد بشریت هستیم، ولی تنها ما ناجیان شما هستیم، اما سران دولت ترکیه و سران دولتهای غربی و منطقه باید بدانند که‌ این آرزو را با مقاومت و مبارزه زنان و مردان انقلابی و مسلح در کوبانی و اعتراض وسیع و پشتیبانی میلیونها انسان آزادیخواه و برابری طلب در سراسر دنیا به گور خواهند برد.
بار دیگر به مسعود بارزانی و سران احزاب حاکم در آن منطقه، دولت اردوغان، دولت ایران، سران دولتهای امریکا، انگلیس، فرانسه و تمامی کشورها منطقه و دخیل در این جنگ اعلام می کنیم که‌ ننگتان باد و شرم کنید از خودتان و بشریت که‌  انسانیت را از هر مفهومی تهی کرده اید، شمایی که‌ متحداً صف آرایی کرده اید، برای جنگ و مبارزه علیه داعش و دفاع از کرامت و حرمت انسان ها در این منطقه نیست، بلکه برای منافع کثیف سرمایه دارانه تان است و برای رسیدن به‌ آن از ژینوساید کردن انسانها و ویران و آواره کردن میلیونها انسان ابایی ندارید.
باید دهها نفر از سران احزاب حاکم در منطقه همانند مسعود بارزانی را که میگوید ‌ برای دفاع از مردم کوبانی کاری از دست ما ساخته نیست فدای لنگه کفش آن دختر انقلابی و خوش قلب کرد که‌ میگوید جنگ من در کوبانی تنها برای دفاع از مردم شهر کوبانی نیست بلکه‌ دفاع من از انسانیت است. باید خالد عزیزی و هم پالگیهایش را بعنوان رهبران قومپرست و بی خاصیت حزب دمکرات کردستان در حالیکه‌ قند در دلش آب شده و با شور و شوق از نشست با افراد دست صدم اطلاعات ایران صحبت میکند ولی وقتی به کوبانی میرسد با مطرح کردن اینکه‌ مسئله کوبانی امر ما نیست و اعلام اینکه نگران است که‌ جوانان انقلابی از کردستان برای شرکت در مقاومت و دفاع به‌ کوبانی بروند و نمیتواند دشمنی خود را با انقلابیون در کوبانی مخفی کند، باید به نمایندگان بی خاصیت امثال او گفت که‌ شما هم فدای لنگه کفش آن دختر انقلابی شوید که‌ میگوید جنگ من فقط برای دفاع از مردم کوبانی نیست بلکه‌ جنگ من برای دفاع از انسانیت در ایران، کشورهای عربی و ترکیه است.
مبارزه در کوبانی صدای اعتراض و صدای سرکوب شده تمامی آن میلیونها انسانی است که در مصر و تونس انقلاب کردند، صدای تمامی انسانهایی است که در سوریه و لیبی به خیابانها آمدند و علیه دیکتاتوری بشاراسد و معمر قزافی و برای آزادی و امنیت مبارزه کردند ولی سرمایه داری و دولتهای غربی و احزاب حاکم در منطقه در مقابل آن ایستادند و آن را منحرف کرده و به این باطلاق خون تبدیلش کردند که‌ هر روزه در جلو چشم ما صدها نفر قربانی مییشوند و باعث و بانی آوارگی و ویرانی میلیونها انسان در این کشورها شده اند. این صدای اعتراض و آزادیخواهی را به یمن کوبانی تا کنون نتوانسته اند به شکست بکشانند و کوبانی نماینده این صدای اعتراضی است.
همزمان با ما هم اکنون در بخش زیادی از شهرهای دنیا از جمله در امریکا، انگلیس، فرانسه، ترکیه، ایران و غیره در مقابل سفارتخانه ها و فرودگاههای این کشورها شاهد تظاهراتهای هزاران نفره علیه داعش هستیم، دولت فاشیست ترکیه و آن چهل دولتی که‌ ظاهراً علیه داعش متحد شده اند ولی بر همه‌ عیان است که‌ اتحاد این کشورها نه بر علیه داعش بلکه‌ بر علیه انسانیت و حرمت و کرامت انسان و در تقابل با مبارزه مسلحانه توده ایی زنان و مردان انقلابی در کوبانی و آن منطقه است. ما وظیفه داریم که‌ این اعتراضات را وسیعتر کنیم و آن را تا عقب راندن جریان به شدت ارتجاعی داعش و حکومتهای حامی آنها در منطقه و نمایندگان اسلامی آن از نوع محمد، علی، عثمان و عمر ادامه دهیم.
از طریق همین تریبون دوست دارم پیامی را هم برای مردم کردستان ایران و عراق بفرستم. همه به یاد داریم که‌ مردم کردستان عراق در مقیاس میلیونی بدلیل جنگ و اشغال عراق آواره شدند و بخش زیادی از آنها به کردستان ایران پناه بردند. مردم شهرهای کردستان به‌ استقبال آنها رفتند و در کمک به آنها از هیچ کوششی دریغ نکردند. امروز هم مردم کوبانی به حمایت و کمک شما نیاز دارند و حتی در مقیاس خیلی وسیعتری، خیابانهای سنندج سرخ، مریوان قهرمان، مهاباد خستگی ناپذیر و خیابانهای شهرهای بوکان، بانه، سقز، اشنویه، کامیاران و بقیه شهرهای کردستان در این روزها لازم است که‌ در حمایت و پشتیبانی از مردم کوبانی و علیه داعشهای حکومتهای ایران، ترکیه، عراق و حکومتهای غربی حامی آنها با تظاهراتهای میلیونی خود همه جنایتکاران را به ترس و لرز بیاندازند. لازم است مردم شهرهای سلیمانیه و اربیل در مقابل پارلمان و کاخهای سران سرمایه دار احزاب حاکم در کردستان تجمع و به آنها اعلام کنند که‌ چرا آن میلیاردها دلاری که‌ از حاصل کار و رنج ما به جیب زده اید، بخشی از آن را صرف کمکهای دارویی، خوراک و پوشاک و اسلحه و مهمات برای کمک به کوبانی نمیکنید. به آنها اعلام کنند که‌ آن دویست هزار پیشمرگی که‌ در بیست سال گذشته آماده کرده اید و من در آن شکی ندارم که‌ هزاران نفر از آنها آماده هستند دوش به دوش مبارزان انقلابی کوبانی بر علیه داعش بجنگند، جلو آنها را گرفته اید و آنها را به‌ کوبانی اعزام نمیکنید. چرا از آمدن مردم آواره و زخمی آن منطقه به خاک کردستان عراق جلوگیری میکنید و در مرزها خندق امنیتی زده اید. اگر آنها به‌ خواسته های شما جواب ندادند لازم است کاخها و پارلمان را سنگ باران و آنها را بیشتر از آنکه‌ هستند افشا و رسوا کنید.
زنان و مردان کوبانی از پیر و جوان امروز لازمه بیشترین حمایتها هستند. نباید آنها را در مبارزه مرگ و زندگی تنها بگذاریم. هر چند در حال حاضر کمک و حمایت زیادی از آنها شده است ولی کافی نیست و لازم است وسیعتر شود. امروز روزی است که‌ باید لحظه به لحظه آنها را حمایت کنیم. ما بار دیگر و در این آکسیون به انقلابیون کوبانی اعلام میکنیم که‌ ما تا پیروزی آنها همراه و حامی آنها در مبارزه علیه داعش و دولتهای حامی آنها خواهیم بود.
زنده باد نیروی مقاومت کوبانی
مرگ بر دشمنان مبارزین کوبانی