مبارزان کمونیست -اعلامیه مبارزان کمونیست بمناسبت 8 مارس

اعلامیه مبارزان کمونیست بمناسبت 8 مارس
هشت مارس هر سال روز یاد آوری و ارج گذاری ایستادگی زنان جهان علیه زن ستیزی و آپارتاید جنسی نظام سرمایه داری ، مبارزه و اعتراض مردم آزادیخواه در مقابل نظام مزدی و بربریت اسلامی سازمانیافته آن علیه زنان و جامعه بشری است. تحمیل موقعیت فرودست بر زنان در کشورهای پیشرفته و غیر پیشرفته و دیکتاتوری و در کشورهایی که پرچمدار دموکراسی اند یکی از کانالهای یورش سرمایه داری به حقوق و معیشت شهروندان در این جوامع است. در این مقطع از تاریخ  کشتار و قتل عامهای وحشیانه مردم و از فجایعی که باندهای اسلامی در کشورهای آفریقا و خاورمیانه بر سر زنان و کودکان می آورند، دیواری از ترس و ارعاب برای حمله به حقوق زنان و هر گونه مبارزات برابری طلبانه در سطح جهان ساخته اند.
منشاء قدرت گیری و جولان این باندهای مذهبی در ایران و سوریه و عراق و لبنان و اسرائیل و نیجریه و در دیگر کشورهای آفریقائی ناشی از اسلامی یا یهودی بودن مردم نیست. از فقر و نداری و جهل و نا آگاهی مایه نگرفته است. تمام باند های اسلامی در جهان امروز  و در راس آنها جمهوری اسلامی، توسط آمریکا و کشورهای غربی سرهم بندی شده اند. اگر این کشورها پول و موشک و سلاح و حمایت خود را از باندهای اسلامی قطع نمایند بیشتر از یک ماه در برابر مردم مبارز دوام نخواهند آورد.
صحنه های فجیع به برده گرفتن زنان، فروش زنان، تجاوز جمعی به زنان، ربودن دختران در مدارس، سنگسار، اسید پاشی بر روی آنها، جدا کردن زن و مرد در ادارات و محل کار، تحمیل حجاب و مقنعه بر زنان، کشتار زنان در معابر عمومی و حتی در بعضی خانوده ها دوره سیاهی از تاریخ نظام سرمایه داری را رقم میزنند. دوره ای که فقط با کشتارهای هیتلر و پینوشه و نظاره گری قدرتهای بزرگ در جریان قتل عام صدها هزار نفر از مردم در رواندا قابل مقایسه است. جمهوری اسلامی و باندهای القاده و بوکو حرام و النصر و داعش جریاناتی برای اشاعه مذهب نیستند. اینها نیروهای اسلام سیاسی اند، ابزار پیشبردن سیاست منادیان دموکراسی در رقابت با هم و برای جلوگیری از رشد مبارزات عدالتخواهانه اند. کار و برنامه آنها همین است که می بینیم.
پایان دادن به بی حقوقی زن و ستم کشی آن کار ما کارگران و کمونیست ها و انسانهای مدرن است. فشار مبارزات توده ای مردم برابری طلب تنها عامل بازدارنده گسترش فجایع تراژیک سازمانیافته بیشتر بر زنان بوده است. در طی دو سال اخیر جمهوری اسلامی قوانین ضد زنش را شدت داد. سازمانهای ضد زن خود از قبیل ” امر به معروف و نهی از منکر” و “طرح سیانت از حجاب و عفاف” و ” حمایت از آمران به معرف و ناهیان از منکر” بر علیه زنان بکار بست. در پناه این دارو دسته ها مزدورانی را برای اسید پاشی بر روی زنان در شهرهای بزرگ سازمان داد. ولی اعتراضات سریع زنان و مردان آزادیخواه در شهرهای بزرگ به اسید پاشی رژیم را وادار به عقب نشینی کرد. نظام اسلامی  از بدو سرکار آمدنش در ایران تا
کنون نتوانسته خود را از کابوس انقلاب زنانه و مبارزه و استقامت روزانه زنان خلاص نماید.

زنان و مردان برابری طلب!

هشت مارس امسال را به روز اعتراض متحدانه علیه نظام سرمایه داری و باندهای اسلامی و علیه رژیم ضد زن جمهوری اسلامی تبدیل کنیم. بهر طریق ممکن در مراسم های بزرگ و کوچک و جمعهای خانوادگی و دوستانه این روز را جشن بگیریم. مبارزان کمونیست این روز را به همه زنان و انسانهای آزادیخواه تبریک می گوید.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جمهوری سوسیالیستی
مبارزان کمونیست
چهارم اسفند 1393