فراخوان مشترک٦٣- نفر از فعالین سیاسی کمونیست و کارگری برای تشکیل حزب کمونیستی و انقلابی در ایران

فراخوان مشترک٦٣ نفر از فعالین سیاسی کمونیست و کارگری برای تشکیل حزب کمونیستی و انقلابی در ایران

جمهوری اسلامی به عنوان رژیمی که با جنایات بیشمار و سرکوب خونین بر بستر نا آمادگی انقلابیون و جنبش سوسیالیستی، کارگری و نبود حزب کمونیستی طبقه کارگر شکل گرفت، توانست با توهم پراکنی”اتحاد همه باهم” و با شعار مرگ بر “شیطان بزرگ” و …، گرد آوردن نیروهای ارتجاعی ملی، اسلامی و بخشهایی از گروههای چپ و فرقه های کمونیسم خلقی و خرده بورژوایی به کمپ خود تحت لوای مبارزه با امپریالیسم آن انقلاب را با شکست روبرو و با کمک و همراهی کشورهای غربی زمام قدرت را به دست بگیرند.

حکومت سرمایه داری اسلامی از سال 1357 تا کنون با سرکوب بی وقفه و با شلاق و زندان و سنگسار و اعدام و با تحمیل مرگ تدریجی به میلیونها خانواده کارگری، با اسید پاشی، با ترور مخالفین سیاسی در داخل و خارج کشور، با کشتارهای دسته جمعی در دهه شصت و با ارتکاب بزرگترین و فجیع ترین جنایت ضد بشری در تاریخ ایران و جهان، و در پی خلا آلترناتیو انقلابی، و نبود تحزب و تشکل در میان طبقه کارگر و توده های آزادیخواه که متکی به آرمان و سیاستهای سوسیالیستی و رزمنده باشد، توانسته عمر ننگین خود را ادامه دهد.

این چنین رژیمی نمی توانست تا امروز در قدرت باقی بماند، اگر مبارزه پیگیر و ملیتانت سازماندهی میشد و حزبی کمونیستی، جدی، توده ای و انقلابی در جامعه و در عرصه سیاست ایران وجود میداشت، در توضیح این تاریخ اشاره صرف به واقعیت سرکوب و استبداد این رژیم ناکافی و تنها بخشی از حقایق موجود خواهد بود، در کنار همراهی نیروهای مذهبی و ملی با  رژیم اسلامی در آن دوره، اپوزیسیون چپ و کمونیست نیز در سطوح مختلف کم کاری کرده و یا مرتکب اشتباه شده و بجز در موارد محدود اکثر نیروها نقش پیشرو کمونیستی، کارگری و انقلابی خود را ایفا نکردند.

 ما به مثابه طبقه کارگر، جنبش آزادی زن، جوانان انقلابی و جنبش سوسیالیستی و کمونیستی، مسئول و موظف هستیم نظام سرمایه داری حاکم و قوانین ضد بشری آن را که بوی تعفن مذهبی و نژاد پرستی دارد به زباله دان تاریخ بسپاریم و آحاد جامعه را به یک جامعه آزاد و برابر، مرفه و خوشبخت نائل گردانیم. این امر خطیر نیازمند پایان دادن به سیاستها و سنت های مبارزاتی رایج و ناظر بر اپوزیسیون چپ، عبور از سیاست انتظار و تسریع در روند سرنگونی انقلابی رژیم است. جنبش ما نیازمند نقد پیگیر سیاستهای پوپولیستی چپ، و فراخوان جامعه به اتحاد و تشکل، توسل به قهر انقلابی و بازگشت به کمونیسم انقلابی مارکس، و سازماندهی پراتیک انقلابی و کارگری است. به میدان آمدن حزب سوسیالیستی طبقه کارگر که در جدال طبقاتی، دخیل بوده و بر تقویت و گسترش مبارزات متشکل کارگران و زنان و جوانان در ایران و منطقه تمرکز داشته باشد، نیاز واقعی جنبش ماست.

 پایان دادن به عمر ننگین چنین رژیمی و طبقه حاکمه با “حزب تبلیغ”، “حزب حقوق بشری”، “حزب معلم”، “حزب زنده باد مردم”، “حزب انقلاب انسانی”، حزب دنباله رو و پوپولیست، و با احزاب صرفا خارج کشوری، و یا امید بستن به كشمکش درونی رژیم و با پرچم ملی و ناسیونالیستی ممکن نخواهد شد. حزب ما باید حزبی باشد کە علیه این سیاستها خود را تعریف می کند و تسلیم وضع موجود نباشد و برای تغییر وضع موجود و کسب قدرت سیاسی، میلیتانت و ماکسیمالیست عمل کند. ما برای پر کردن این خلا واقعی فراخوان ایجاد یک حزب سیاسی و سوسیالیستی و انقلابی را به همه کارگران و آزادیخواهان اعلام می کنیم. ما معتقد هستیم که این رژیم را باید با قهر انقلابی به زیر کشید، پاسخ دادن به این ضرورت تاریخی مستلزم تشکیل چنین حزب سیاسی، سوسیالیستی، کارگری و ملیتانت است که ما در صدد ایجاد آن هستیم.

جامعه ایران، طبقه کارگر و جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی به حزب سیاسی رادیکال و انقلابی، به “حزب رهبر و سازمانده” و به حزب  دخیل در مبارزه سیاسی، طبقاتی، به حزب آماده برای دست بردن به ابزارهای قدرت و تاکیتکهای مبارزاتی گوناگون از جمله اعتصاب و اعتراض توده ای و آکسیون و سازماندهی میلیس توده ای و … نیاز دارد. به حزب و رهبرانی که در دسترس و در ارتباط تنگاتنگ با جامعه هستند، به حزبی کمونیستی، روشن و میلیتانت و فعال در بطن مبارزات کارگری و حاضر در جنبشهای اعتراضی جامعه که به جای تئوری بافیهای وارونه و “تحلیل”  و “آه و ناله” و ارجاع انقلاب به پیچ  بعدی و انشالا “گربه شیر خواهد شد”، عملا برای پایان دادن به این وضعیت نابسامان و آشفته در میدان نبرد حاضر باشد.

این حزب، حزبی خواهد بود که بدون تردید به منظور کسب پیروزی و دفاع از دستاوردهای مبارزاتی و سیاسی و دفاع از امنیت جامعه و سرنگونی کلیت رژیم آماده میشود و برای کوتاه کردن دست همه گانگسترهای مسلح و ضد مردمی باقی مانده، چه در پروسه سرنگونی رژیم و چه در صورت احتمال وقوع سناریوی سیاه، جامعه و حزب را برای مقابله با این مخاطرات و دفاع از مدنیت جامعه آماده میکند و جوانان و مردم آزادیخواه را در این راستا بطور سازمانیافته به میدان می آورد. در روند مبارزه برای سرنگونی رژیم و مقابله با نیروهای سناریو سیاهی سازماندهی مقاومت مسلحانه حق مشروع و ضروری جنبش و حزب طبقه کارگر است.

این حزب برای سرنگونی جمهوری اسلامی و استقرار نظام سیاسی متکی به شوراهای کارگری – توده ای و سوسیالیستی و لغو مالکیت خصوصی و بردگی مزدی در ایران مبارزه میکند. این حزب، حزب طبقه کارگر و رهبران سوسیالیست آن طبقه و حزب رهائی زن از کلیه نابرابریها و نابودی آپارتاید جنسی است. حزب نسل جوان و آرمانهای آزادیخواهانه و سوسیالیستی آنان، و حزب پایان دادن به رفع ستم ملی و هر شکلی از اعمال ستم و نابرابری بر جامعه است.

حزبی که ایجاد میشود از نظر سازمانی و مناسبات درونی با چپ موجود تماما متفاوت خواهد بود. ضمن اینکه بر مصوبات و تصمیمات جمعی و ارگانهای منتخب متکی و حول آن متحد است و باید یک حزب کاملا منضبط و مستحکم و جدی باشد، اما همزمان باید در کلیه سطوح حزب آزادی بی قید و شرط بیان و نقد را تضمین و نهادینه کند. ایجاد فشار و فضای سرکوب به هر شکلی علیه منتقدین و اقلیت در حزب جرم محسوب میگردد.

ما امضا کنندگان زیر، مبارزین راه آزادی و برابری، كارگران، زنان و مردان و جوانان رزمنده و سوسیالیست و همه کمونیستها، گروهها و نیروهای آزادیخواه و سرنگونی طلب را به همراهی و حمایت از این حرکت فرا می خوانیم.

مرگ بر جمهوری اسلامی ایران!

زنده باد سوسیالیسم!

زنده باد آزادی، زنده باد برابری!

امضا کنندگان:

1- ابراهیم الف (اصغرنیا)

2- ابراهیم باتمانی

3- احمد سلطانی

4- ادیب پوردیبا

5- آذر کیمیا

6- اردشیر اصفهانی

7- آرینا شیردل

8- اقبال کاکاون

9- امید نسیمی

10- بابک باجلانی

11- بهروز آزادپور

12- پروین حسن پژوه

13- جلال محمدی

14- حسن بقائیان

15- دانیال عبادی

16- رحمت فاتحی

17- رُزا کریمی

18- رُزا ناصری

19- رزگار هاتفیان

20- رضا دانش

21- رضا ساعی

22- رضا شتابی کیا

23- روزبه همه وندی

24- ریبوار تبریزی

25- رئوف افسائی

26- ژوبین مردوخی

27- ژیار سلیمانی

28- ژیان بهارلو

29- ساغر رهام زند

30- سلام زیجی

31- شاهین ابراهیمی

32- شاهین معماریان

33- صحرا صالحی

34- شیرین اعتماد

35- عباس خسروی

36- عزیز آجیکند(ئاله کی)

37- عزیز عبداله پور

38- فخره صادقی

39- فرشته بهاری

40- فرهاد امیری

41- کارو افشانی

42- کارو جفا دیده

43- کاوه شاهین پور

44- کیوان مهرآوه

45- لقمان مهری

46- مژگان آزاد منش

47- مهرداد مرادی

48- مهین لرستانی

49- میلاد ابراهیمی

50- نازنین زندنیا

51- نسرین محمودی آذر

52- نیما ارژنگ

53- نینا نامی

54- هاوری شاهو

55- هشام سامی حمید

56- هلن نامی

57- هما کرامتی

58- ونوس محمدی

59- کیوان پیشبین

60- خالد هاشمی

 61- عمر بوکانی

62- کامران پایدار

63- لیلا احمد

ادامه دارد…

بانگەوازی هاوبەشی ٦٣ کەس لە هەڵسوراوانی سیاسی کۆمۆنیست و کرێکاری بۆ پێک هینانی حیزبیکی کۆمۆنیستی و شۆرشگێر ڵه ئێران

رژێمی کۆماری ئیسلامی وەک رژێمیکی جینایەتکارو سەرکوتگر به  سەركوتی خوێناوی هەر رۆژەی خۆی،  لەسەر بەستێن و جوغرافیای نائامادەبوونی شۆڕشگێڕان و بزووتنەوەی سۆسیالیستی و كرێكاری و  هوروەها نەبوون و بزربوونی حزبێکی كۆمۆنیستی سەر به چینی كرێكار هاته میدان و شکلی گرت. ئەوان لەبڵاوكردنەوەی تەوەهوم و خەیاڵاتدا شارەزابوون و بە بڵاوكردنەوەی كۆمەڵێك واتای وەك “یەكگرتوویی” و درووشمی ” مەرگ و نەمان بۆ شەیتانی گەورە” و … هەروەها راكێشانی هێزە كۆنەپەرەستە ناسیۆنالیستەكان، هێزە ئاینییەكان و چەند بەشێك لە گرووپە چەپەكان و چەند تاقمێكی كۆمۆنیزمی میللی و وردەبورژوا لە ژێر ناو و درووشمی خەبات لەدژی ئیمپریالیزم راپەڕین و شۆڕشیان بەرەورووی شكست كردەوە و بە یارمەتی و هاوپشتی زلهێزە رۆژئاواییەكان لەسەر كورسی دەسەڵات دانیشتن.

حكومەتی سەرمایەداری ئیسلامی لە ساڵی 1357 ەوە تا ئێستا بە سەركوت و داپڵۆسینی بەردەوام، بە شەلاق، زیندان، سەنگسار، لەسێدارەدان، سەپاندنی کەژ و هەوایەکی تۆقێنەرو مەترسیدارو مەرگی به شێنه یی بەسەر ژیانی چەندین ملوێن بنەماڵەی كرێكاری، بە پاشاندنی ئەسید و تێزاب ، بە تیرۆری نەیاران و بەرهەڵستكارانی سیاسی لە ناوخۆ و دەرەوەی وڵات، بە كوشتاری بە كۆمەڵ لە دەیەكانی شەست و بە دەستبردن بۆ مەزنترین و قێزەونترین تاوانی دژە مرۆیی لە مێژووی ئێران و جیهان و هەروەها گه ڵاله نەبوونی ئەڵترناتیڤ و بەدیلێكی شۆڕشگێڕانە و نەبوونی حزب و رێكخراوێکی تایبەت بە چینی كرێكار و خەڵكی ئازادیخواز، حزب و رێكخراوێك كە پشت ئەستوور بە ئارمانج و سیاسەتی سۆسیالیستی و خەباتكارانە بێ، درێژەی بە بوون و مانەوەی خۆی دەدا.

 ئەگەر خەباتێكی بەردەوام و ملیتانتی رێكخراو بوونی هەبووایە و كۆمەڵگا خاوەندارییەتی لە حیزبیکی كۆمۆنیست و جدی و جەماوەری و شۆڕشگێڕ بكردایە، رژێمێكی لەمشێوە نەیدەتوانی تا به ئەمڕۆ لە دەسەڵاتدا بمێنێتەوە. لە لێكدانەوەی ئەم مێژووەدا ئاماژەكردن بە تاكە هۆكارێكی وەك سەركوت و ملهوڕی رژێم ناتەواوە و ئەو هۆكارە تەنیا لایەنێكی مەسەلەكەیە. هاوشان لەگەڵ پشتیوانی و هاوڕێیەتی ئەو سەردەمەی هێزە مەزهەبی و نەتەوەییەكان لە كۆماری ئیسلامی، ئۆپۆزیسیۆنی چەپ و كۆمۆنیستیش لە ئاستی جیاجیادا تووشی ناچالاكبوون و ڵادان و سیاسه تی نادروست و جیا لە چەند نموونەی بچووك، زۆربەی هێزەكان رۆڵێكی پێشەنگی كۆمۆنیستی و كرێكاری و شۆڕشگێڕانەیان  ڵه گۆرپانی خەباتی سیاسی ئەو سەردەم دا نەگێڕاوە.

 ئێمە وەك به شێک ڵه چینی كرێكار، وەك بزاڤی ژنان و وەك گەنجانی شۆڕشگێڕ و بزوتنەوەی سۆسیالیستی و كۆمۆنیستی ئەركی سەرشانمانه كە سیستەمی سەرمایەداری دەسەڵاتدار و یاسا دژە مرۆییەكانی ئەم سیستەمی کۆنه پەرەست و ڕزیوو بۆگەنی ئایینی و رەگەزپەرەستانەی  بخەینە ناو زبڵدانی مێژووه و  كۆمەڵگا بەره و كۆمەڵگەیەكی ئازاد و یەكسان وشیاوی ئینسانی و هەروەها خۆشگوزەران و بەختەوەر بەرین .ئەم ئەركە گرنگە پێویستی بە دووركەوتنەوە و كۆتایهێنان بە سیاسەت و داب و نه ریتی کۆنی سیستەمی خەباتی چەپی ئێستا و تێپەڕبوون لە سیاسەتی چاوەڕوانی و خێراتركردنی رەوتی روخاندنی رژێمی ئیسلامی لە رێگەی شۆڕشگێڕانەوەیە. ئەم بزووتنەوەی ئێمه پێویستی بە رەخنەی بەردەوامی سیاسەتە پۆپۆلیستییەكانی چەپ و بانگەوازی سەرجەم تۆێژه کانی ناو کۆمەڵگایه  بە مەبەستی یەكگرتوویی و رێكخراوبوون و هەروەها دەستبردن بۆ پراتیكی شۆڕشگێڕانە و گەڕانەوە بۆ كۆمۆنیزمی شۆڕشگێڕانەی ماركس و رێكخستن و عەمەڵی کردنی ئەم خەباته شۆڕشگێڕانە و كرێكارییە. هاتنە کایەی حزبی سۆسیالیستی چینی كرێكار كە بەشدار بێ لە ململانێی چینایەتی و پێداگری لەسەر بەهێزكردن و پەرەپێدانی خەباتی یەكگرتووانەی كرێكاران و ژنان و گەنجان لە ئێران و ناوچەكە ، پێوێستێکی حاشا هه لنگری بزووتنەوەكەمانە.

 كۆتاییهێنان بە تەمەنی پڕ له نگریسی وه ها رژێمێکی هار و درنده و چینی باڵادەست لەسەردەستی ” حزبی پڕوپاگەندە”، ” حزب مافی مرۆڤ”، حزبی معلم”، “حیزبی بژی جه ماوه ر”، ” حزبی شۆڕشی ئیسنانی”، حزبی شوێنكەوتوو و پۆپۆلیست، حزبی دەرەوەی وڵات و هیوابەستن بە كێشمەكێش و ململانێی ناو باڵەكانی رژێم بە ئاڵای نەتەوەیی و ناسیۆنالیستی بەسەرەنجام ناگا. دەبێ حزبی ئێمە حزبێک بێت لەدژی ئەم سیاسەتانە خۆی پێناسە بكا و تەسلیمی دۆخی ئێستا نەبێت و بۆ گۆڕینی بارودۆخی هه نوکه و زاڵ به سەرکۆمەڵگا و بەدەستهێنانی دەسەڵاتی سیاسی بە شێوەی میلیتانت و ماكسیمالیست هەوڵ بدا. ئێمە بۆ پڕكردنەوەی ئەم بۆشاییە راستەقینەیه بۆ بونیادنان و دامەزراندنی حزبێكی سیاسی و سۆسیالیستی و شۆڕشگێڕ ، بانگه وازی سەرجەم کرێکاران و ئازدیخوازان دەکەین. ئێمه لەوبڕوایەداین كە دەبێ ئەم رژێمە لە رێگەی ڕق و تووڕەیی شۆڕشگێڕانە بروخێنیندرێ و وڵامدانەوە بەم پێداویستییە مێژووییە بە دامەزراندن و بونیادنانی حزبێكی سیاسی، سۆسیالیستی، كرێكاری و ملیتانتەوە گرێ دراوە، واتە ئەو حزبەی كە ئێمە بەنیازین بونیادی بنێین.

كۆمەڵگەی ئێران، چینی كرێكار و بزووتنەوەی ئازادیخواز و یەكسانیخواز پێویستی بە حزبی سیاسی رادیكاڵ و شۆڕشگێڕە، بە حزبێك كە سەركردایەتی و رێكخستنی خەباتی سیاسی و چینایەتی بكا و ئامادەبێ ئامرازەكانی هێز و تاكتیكە خەباتكارانە جیاجیاكانی وەك مانگرتن و نارەزایی جەماوەری و ئاكسیۆن و رێكخستنی خەباتی چەكداری جەماوەری و …هتد بەدەستەوەبگرێ. كۆمەڵگەی ئێران، چینی كرێكار و بزووتنەوەی ئازادیخواز و یەكسانیخواز پێویستی بە حزب و رێبەرانێكە كە لە گۆڕەپانەكەدا بن و لە پەیوەندی نزیك و بەردەوام لەگەڵ كۆمەڵگا بن، بە حزبێكی كۆمۆنیستی شەفاف و ملیتانت و چالاك لە ناو دڵی خەباتی كرێكاران و ئامادە لە بزووتنەوە نارەزاییەكانی كۆمەڵگا و بە حزبێك كە بە جێگەی داتاشینی تیوەری پێچەوانە و لێكدانەوە و پرتە و بۆڵە و سپاردنی كاتی ڕاپەرین بە دواتر، بە كردەوە بە مەبەستی كۆتایهێنان بەم ئاڵۆزی و سەرلێشێواوییە هەنگاو هەڵبگرێ و بێتە ناو جەرگەی خەباتەوه.

 ئەم حزبە حزبێك دەبێ كە بێگومان و بێ رارایی بە مەبەستی سەركەوتن و پارێزگاریكردن لە دەسكەوتەكانی خەبات و سیاسەت و پارێزگاریكردن لە ئاسایشی كۆمەڵگا و روخاندنی تەواوی دەسەڵاتی رژێم ئامادە دەبێ و بۆ بڕینی دەستی سەرجەمی كانگێستێر و مافیا چەكدارەكانی دژی خەلکی لە پرۆسەی روخانی رژێم و ئەگەری دروستبوونی سیناریۆی رەش، كۆمەڵگا و حزب بۆ بەرپەرچدانەوەی مەترسییەكان و پارزێگاریكردن لە دەسکەوتەکانی خەبات وشارستانیەتی كۆمەڵگا ئامادە دەكا و لەم ئاراستەدا گەنجان و خەڵكی ئازادیخوازی رێكخراوو بەیەکەوه جۆش دەدا. لە رەوتی خەبات بۆ روخانی رژێم و روبەروبوونەوە لەگەڵ هێزەكانی سناریۆی رەش دا رێكخستنی بەرەنگاری چەكدارانە مافی رەوا و پێویستی بزووتنەوە و حزبی چینی كرێكارە.

ئەم حزبە بۆ روخانی كۆماری ئیسلامی و دامەزراندنی سیستەمی سیاسی گرێدراو بە شۆرا كرێكاری جه ماوه ری و سۆسیالیستی و هەڵوەشاندنەوەی موڵكایەتی تایبەت و چەوسانەوەی کاری كرێگرتە لە ئێران خەبات ئەكا. ئەم حزبە حزبی چینی كرێكار وڕابەرانی سۆسیالیستی ئەم چینە و حزبی رزگاركردنی ژن لە سەرجەمی نایەكسانییەكان و لەگۆڕنانی هه ڵاواردنی جنسیه. حزبی ڵاوانی شۆرشگێرو نەسڵی نۆی وئامانجە ئازادیخواز و سۆسیالیستییەكانی ئەوانه  و حزبی كۆتاییهێنان بە ستەمی نەتەوایتی و هەرچەشنه ستەم وچەوساندنەوە ولە كۆمەڵگایە.

 ئەو حزبەی كە بڕیارە درووست بكرێ، لە باری رێكخراوەیی و پەیوەندییە ناوخۆییەكانیەوە جیاوازی تەواوی لە گەڵ حزبە چەپەكانیتر هەیە. لەهەمانكاتدا كە لە دەوری كۆڵەكەی پەسندكراو و بڕیارە بە كۆمەڵ و كۆلكتیڤەكان و دامەزراوە هەڵبژێردراوەكان كۆدەبێتەوە، دەبێ حزبێكی تەواو رێك و پێك و بەدیسپلین و پتەو و جدیش بێ. هاوكات دەبێ لە سەرجەمی ئاستەكاندا ئازادی بێ ئەملاوئەولای رادەربڕین و رەخنەگرتن گەرەنتی ولایه نگری بكات. پێكهێنانی زەخت وزۆرو خولقاندن و زاڵ کردنی کەژ و هەوای سەركوت بە هەموو شێوازێك و لەدژی رەخنەگران و كەمایەتی ناو حزب بە تاوان لەقەڵەم دەدرێ.

ئێمە واژۆكەرانی ئەم نووسراوە بانگەواز ی سه رجه م خەباتكارانی رێگای  ئازادی و یەكسانی، ژنان و پیاوان و ڵاوانی خەباتکارو شۆرشگێر و سۆسیالیست و سەرجەم كۆمۆنیستەكان، گرووپ و هێزە ئازادیخوازەكان و لایەنگرانی روخاندنی رژێمی کۆماری ئیسڵامی دەکەین و داواکارین پشتگیری و هاریکاریمان بکەن.

مەرگ و نەمان بۆ كۆماری ئیسلامی ئێران!

 بژی سۆسیالیزم! 

بژی ئازادی و بەرابەری!

واژۆکەران :

– ابراهیم الف (اصغرنیا)

2- ابراهیم باتمانی

3- احمد سلطانی

4- ادیب پوردیبا

5- آذر کیمیا

6- اردشیر اصفهانی

7- آرینا شیردل

8- اقبال کاکاون

9- امید نسیمی

10- بابک باجلانی

11- بهروز آزادپور

12- پروین حسن پژوه

13- جلال محمدی

14- حسن بقائیان

15- دانیال عبادی

16- رحمت فاتحی

17- رُزا کریمی

18- رُزا ناصری

19- رزگار هاتفیان

20- رضا دانش

21- رضا ساعی

22- رضا شتابی کیا

23- روزبه همه وندی

24- ریبوار تبریزی

25- رئوف افسائی

26- ژوبین مردوخی

27- ژیار سلیمانی

28- ژیان بهارلو

29- ساغر رهام زند

30- سلام زیجی

31- شاهین ابراهیمی

32- شاهین معماریان

33- صحرا صالحی

34- شیرین اعتماد

35- عباس خسروی

36- عزیز آجیکند(ئاله کی)

37- عزیز عبداله پور

38- فخره صادقی

39- فرشته بهاری

40- فرهاد امیری

41- کارو افشانی

42- کارو جفا دیده

43- کاوه شاهین پور

44- کیوان مهرآوه

45- لقمان مهری

46- مژگان آزاد منش

47- مهرداد مرادی

48- مهین لرستانی

49- میلاد ابراهیمی

50- نازنین زندنیا

51- نسرین محمودی آذر

52- نیما ارژنگ

53- نینا نامی

54- هاوری شاهو

55- هشام سامی حمید

56- هلن نامی

57- هما کرامتی

58- ونوس محمدی

59- کیوان پیشبین

60- خالد هاشمی

 61- عمر بوکانی

62- کامران پایدار

63- لیلا احمدی

دریژه ی هه یه…