فراخوان فوری خانواده رامین حسین پناهی- احتمال مرگ رامین زیر شکنجه وجود دارد

فراخوان فوری خانواده رامین حسین پناهی، احتمال مرگ رامین زیر شکنجه وجود دارد

رامین حسین پناهی در حالی که بشدت زخمی بوده و از ناحیه کلیه و کمر مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته به بیمارستان سپاه پاسداران در تهران منتقل که بعد از چند روز بنابه درخواست و فشار وزارت اطلاعات در سنندج به بازداشتگاه این اداره در سنندج انتقال و تا کنون تحت شکنجه های شدید جسمی و روحی قرار دارد
‎ بنابه خبری که به ما رسیده رامین تحت شدیدترین فشار و شکنجه ها قرار دارد، بطوری که کلیه چپ خود را از دست داده و با ادامه این شکنجه ها امکان مرگ وی وجود دارد، بنا بە اخبار رسیدە وزارت اطلاعات در نظر دارد ایشان را وادار بە اعتراف دروغین نمود و باشكنجە و تهدید وی را بە مصاحبە تلفزیونی وادارد .سناریوی فرسودە و غیراخلاقی خود را باردیگر بە نمایش بگذارد كە جمهوری اسلامی بە آن شهره جهان است .
رامین جوانی بیست و دو سالە است كە زخمی و سە گلولە بە بدنش اصابت كرده است . با این وضعیت در زیر فشار شدید و شكنجە غیری انسانی قرار گرفتە است .
‎ از همین رو بیم آن می رود که جان رامین با توجه به شدت جراحاتی که دارد و سابقه خشونت باری که از دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی حکومت جمهوری اسلامی سراغ داریم، بطور حتمی در خطر جدی باشد.
لذا ما به عنوان خانواده حسین پناهی از کلیه نهادها و مجامع بین المللی و از جملە شماهای که همواره از ما حمایت کردەاید، خواهانیم که با مداخله جدی و موثر از وقوع یک فاجعه دیگر برای خانواده ما جلوگیری کنید