عبدل گلپریان – رای مردم پایان دادن به لجن اسلامی است!

عبدل گلپریان
رای مردم پایان دادن به لجن اسلامی است!

حسن روحانی با اشاره به اصل ۵۹ قانون اساسی خواستار برگزاری همه‌ پرسی “برای مسائل مهم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی” شد. “یک ‌بار، سالی یک ‌بار، ده سال یک ‌بار، اکنون که ۳۶ سال شده ‌است، یک ‌بار این قانون اساسی و این اصل قانون اساسی اجرا و عمل نشده ‌است و به جای اینکه قانون در مجلس تصویب شود به آراء عمومی مردم و همه‌ پرسی گذاشته شود.

جمهوری اسلامی برای تداوم عمر ننگینش دوبار “همه پرسی” انجام داده است. یکی در سال ۵۸، ” آری به جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد” و افزودن اختیارات به جناب رهبر، با تغییر عبارت “ولایت فقیه” به “ولایت مطلقه فقیه” در سال ۶۸. بنظر می رسد گویا حقه های ذخیره شده سران آخوند اسلامی برای ادامه عمر حکومت هنوز ته نکشیده است.

مردم می دانند حکومت اسلامی سالهاست در یک بحران و بن بست همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گیر کرده و دست و پا می زند. فساد، دزدی، کثافت و جنایت از سر و کول اسلام و حکومت اسلامی همچنان بالا می رود و اکنون به اوج خود رسیده است. فقر و فلاکت به تمام معنا سراسر جامعه را فراگرفته است. اعتراضات عمومی علیه وضع موجود دارد گسترش میابد. راه برون رفتی هم برای خروج حکومت اسلامی از این منجلاب موجود نیست. ترفند حقه بازانه و عوامفریبانه آخوند روحانی برای نجات نظام مبنی بر “رجوع به آرای عمومی و همه پرسی”، تلاشی برای خروج از تنگنا و مخمصه ای است که همه باندها و جناحهای حکومت اسلامی در آن گیر افتاده اند. دل باندها و جناحها را هم به این خوش کرده است که ” ده سال یکبار”، تا ده سال دیگر سرپا بمانند!؟. اما پاسخ و رای مردم به وضع موجود بسیار شفاف و روشن سرنگونی کل نظام و پایان دادن به لجن و جنایت ۳۶ ساله حکومت اسلامی است.*

عبدل گلپریان

به نقل از ژورنال ۶ ژانویه ۲۰۱۵

http://journal-ruzaneh.com