عبدل گلپریان – بیشترین و بزرگترین فسادهای قرن

بیشترین و بزرگترین فسادهای قرن

گفته میشود بیشترین و بزرگترین فسادهای قرن در دوران احمدی نژاد اتفاق افتاده است. دوران احمدی نژاد یعنی دوران پر قدرت ترین حمایتهای ولی فقیه از احمدی نژاد، یعنی دوران “نظرات آقای رئیس جمهور به نظرات بنده نزدیک تر است!؟”.

“اسحاق جهانگیری، معاون اول حسن روحانی می‌گوید: “در دوره گذشته” بیشترین شعار در تاریخ کشور برای مبارزه با فساد داده شد اما “بیشترین فساد‌ها و بزرگترین فسادهای قرن” در این دوره اتفاق افتاد.”

جهانگیری معاون اول روحانی است و رحیمی معاون اول احمدی نژاد بود. هر دو دولت نیز نورچشمی های ولی فقیه بوده اند. با این حال نباید پیدا کردن پرتقال فروش کار چندان سخت و پیچیده ای باشد. لابد اگر زبانم لال عمر این حکومت با چنین کارنامه ای تا دو سال دیگر بدرازا بکشد و قرار باشد رئیس جمهور و دولت جدید دیگری بر سرکار آید، جهانگیری و روحانی هم پرونده ای قطورتر از نورچشمی های قبلی ولی فقیه زیر بغل خواهند داشت و این دور تسلسل که داستان ظهور حکومت اسلامی تا به امروز است، در گردونه بازیگران دزدی، فساد، غارت، و دولت اندر دولت همچنان ادامه خواهد داشت.

“بیشترین فساد‌ها و بزرگترین فسادهای قرن” در تاریخ نظام اسلامی نیازی به اثبات ندارد.کافیست به میلیونها کودک کار و خیابان، به میلیونها معتاد و تن فروش، به عدم گنجایش جا در زندانها، به زندگی زیر خط گرسنگی و به نابودی محیط زیست نگاهی بیاندازید تا عمق بزرگترین فاجعه انسانی قرن در ایران تحت تسلط کانگسترهای اسلامی را دریابید.

افشاگری های مقامات حکومتی از همدیگر و گاز گرفتن اسبها در سربالایی که اکنون به نرم متعارفی در کارکرد کل نظام اسلامی تبدیل شده است، به یمن اعتراضات هر روزه، نارضایتی و تنفرعمیق مردم از حاکمان اسلامی ممکن شده است.

پاسخ ما مردم به بیشترین و بزرگترین فسادهای قرن، نیازمند بیشترین و بزرگترین اعتراضات، اعتصابات گسترده سراسری، متحد و اجتماعی قرن به وضع موجود است. راه دیگری نیست. *

عبدل گلپریان