طه حسینی – وقاحت و دروغگویی خامنه ای حد ندارد!

وقاحت و دروغگویی خامنه ای حد ندارد!

خامنه‌ای در دیدار نمایندگان مذاهب دیگر در مجلس: در جمهوری اسلامی تعرض به غیرمسلمان هیچ سابقه‌ای ندارد.

معنای این جملات خامنه ای این است که گسترش نفرت و اعتراض در سطح جهان علیه تروریسم اسلامی و دولتها و سازمانهای اسلامی را میبیند و مجبور است خلاف آنچه تا کنون عمل کرده و همچنان به آن مشغول است، صحبت کند. یک ریاکاری آخوندی و نخ نما.

خامنه ای و کل دار و دسته ها و دولتهای اسلامی افتخارشان این است که بر پایه قرآن و گفته های محمد عمل میکنند:

سوره توبه٬ آیه ۲۹: و کسانی از اهل کتاب، یهودیان و مسیحیان، که به الله و روز آخرت ایمان ندارند و حرام داشته‌ الله و فرستاده‌اش را حرام نمی‌گیرند و به دین حق نمی‌گروند (با آنها) بجنگید تا به دست خویش و با حقارت جزیه بپردازند. در آیه ٣۰میگوید: آنها که به سخن کافران پیشین تشبه می‌جویند، الله باید آنها را بکشد که چگونه به بیراهه می‌روند.

بد نیست به این آیه ها هم نگاه کنید:‌ سوره های فتح۲۹/ آل عمران١۹۵/نساء۶۶/بقره١۹٣/توبه۵/مائده٣٣/و سوره های توبه، مائده، محمد، نساء.

حکومت اسلامی در طول حیاتش به اندازه توانش طبق این آیات عمل کرده است، هنوز تعداد زیادی مردم منتسب به یهودیت٬ تحت عنوان جاسوس و اسرائیلی یا در زندان هستند و یا تحت تعقیب و یا اعدام شده اند. از اینها بدتر مردم منتسب به بهائیت را حتی بعنوان انسان برسمیت نمی شناسد. حکومت اسلامی با بهائیان همانند نازیها در مورد یهودیها رفتار میکند. بهائیان در ایران رسما حق شهروندی ندارند.

خامنه ای اعتراضات وسیع جهانی و نفرت مردم جهان علیه اسلام سیاسی و دار و دسته های گوناگون اسلامی را بر حکومتش بخوبی احساس میکند. در ایران هم، مییبند که کسی برایش تره خرد نمیکند. تلاش مذبوحانه میکند که به همه آنچیزی که تا دیروز افتخار میکرد سرپوش بگذارد. اینرا حتی دور و بری هایش هم می بینند و ته دلشان خالی تر میشود.*

طه حسینی