«صندوق همبستگی با کارگران ایران – کاناداگزارس میهمانی سال نو

گزارس میهمانی سال نو
به مناسبت فرارسیدن سال نو و عید نوروز از طرف «صندوق همبستگی با کارگران ایران – کانادا» یک میهمانی ترتیب داده شد تا ضمن برگزاری جشن سال نو امکان کسب درآمد مالی برای صندوق نیز فراهم شود. به علت وجود فعالیت های دیگر صندوق این برنامه با حضور 65 نفر بصورت خصوصی برگزار گشت. از این برنامه که تماما توسط اعضای داوطلب صندوق تدارک دیده شد و شرکت کننده گان تنها مشروب خود را آوردند و 20 دلار ورودیه پرداخت نمودند، مبلغ 1020 دلار عاید صندوق همبستگی شد. گزارش مالی را در زیر ملاحظه نمایید. از اعضای داوطلب و همه عزیزانی که با کمک های عملی و حمایت های معنوی خود برگزاری این برنامه را یاری رسانند صمیمانه تشکر می کنیم.
هیئت امنای صندوق همبستگی با کارگران ایران – کانادا
****************************************************
گزارش مالی از میهمانی سال نو
درآمدها:
ورودی های دریافت شده ________________ 1330.00 دلار
کمکهای مالی _______________________ 130.00 دلار
جمع کل درآمدها _____________________ 1460.00 دلار

هزینه ها:
کرایه سالن ________________________ 320.00 دلار
پیش غذا و ظروف ____________________ 80.00 دلار
مشروب ___________________________ 40.00 دلار

جمع کل هزینه ها ___________________ 440.00 دلار
باقیمانده برای صندوق همبستگی ________ 1020.00 دلار

توضیحات:
ورودی های دریافت شده: مبلغ 1330 دلار از 66 میهمان دریافت شد. 64 میهمان هرکدام 20 دلار ورودی پرداخت کردند. یک میهمان 30 دلار پرداخت و یکی از اعضا 20 دلار ورودی پرداخت نمود اما در میهمانی حضور نداشت.
کمکهای مالی: یکی از اعضا 100 دلار برای پرداخت کرایه سالن کمک مالی کرد و دو تن از اعضا هر کدام 10 و 20 دلار کمک مالی نمودند.
هزینه ها:
سیستم صوتی، سفرهء هفت سین، چای، قهوه، نوشاب، آّب، چیپس، سالاد، پیش غذا، غذا و شیرینی توسط داوطلبین تهیه گشت و هزینه ای برای صندوق همبستگی در بر نداشت . مشروبات خریده شده ( 40 دلار ) از طرف صندوق مصرف نشد و در برنامه «جشن اول ماه مه» استفاده خواهند شد . بابت بخشی از پیش غذا و ظروف و قاشق و چنگال و دستمال 80 دلار هزینه شد. پایان گزارش.
*****************************************************