شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ـ استکهلم – گزارش تظاهرات و اعتراض انقلابیون و کمونیستها به مراسم جمهوری اسلامی در گراند هتل استکهلم

گزارش تظاهرات و اعتراض انقلابیون و کمونیستها به مراسم جمهوری اسلامی در گراند هتل استکهلم

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ـ استکهلم

 

 

گزارش تظاهرات و اعتراض انقلابیون و کمونیستها به مراسم جمهوری اسلامی در گراند هتل استکهلم

جمهوری اسلامی مرتبا و بطور مخفیانه مشغول اقدامات سیاسی و تروریستی و جاسوس پروری است. سفارتیها سرشان را زیر برف کردند و فکر میکنند کسی متوجه تحرکات آنها نیست. اما کمتر تحرک جمهوری اسلامی در استکهلم بوده که با اعتراض شدید و رادیکال روبرو نشود. اینبار هم چنین شد. قرار بود سالروز 22 بهمن را جشن بگیرند. اینبار بجای مساجد و سفارت تدارک مراسمی مفصل را در “گراند هتل” دیده بودند. این مراسم را اعلام نکرده بودند، قرار بود علنی نباشد تا شاید بتوانند بدور از فریاد کارگران زندانی وزندانیان سیاسی و رسوایی سه دهه جنایت علیه آزادیخواهان در امان بمانند.

در فاصله کوتاهی، بخشی از انقلابیون و کمونیستهای شهر استکهلم خود را به محل مراسم رساندند. تعدادی برای پذیرائی از مهمانان به داخل هتل رفتند و بقیه در بیرون اوضاع را زیر نظر داشتند. راس ساعت 3 فریادهای “مرگ بر جمهوری اسلامی” و آزادی کارگران زندانی وزندانیان سیاسی از داخل و بیرون گراند هتل آغاز شد و رژیمی ها را دست پاچه کرد. این یکی را نخوانده بودند. انقلابیون با هشیاری و تحرک بموقع این مراسم را زهرمار این جماعت مزدور کردند و با پخش اعلامیه به زبان سوئدی خبرکارگران زندانی وزندانیان سیاسی و جنایات رژیم را به اطلاع مردم سوئد ورهگذران رساندند. در داخل هتل مهمانان دست پاچه از پلیس سوئد استمداد می طلبیدند و در بیرون هتل پلیس تقاضای نیروی کمکی میکرد. نهایتا پلیس با اعمال خشونت علیه رفقای ما موفق شد که آنها را به بیرون هتل منتقل کند. اما دیگر مراسم رژیم به یک افتضاح تبدیل شده بود و این تمهیدات فایده نداشت.

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران در استکهلم، به شرکت کنندگان در اعتراض امروز، به انقلابیون و کمونیستها که اجازه نمیدهند جمهوری اسلامی در این شهر هر غلطی بکند، درود میفرستد.نیروهای انقلابی وکمونیست در استکهلم همانطور که بارها و عملا ثابت شده، اجازه تحرک به جمهوری اسلامی یعنی سرکوبگرانی که دستشان به خون هزاران انسان آزادیخواه وکمونیست آغشته وزندانهای سیاسیشان همین امروز پر از معترض وآزادیخواه وکارگر است وبساط دارو شکنجه شان را به هرکوی و برزن کشانده اند  نمی دهند.  خوب است مزدوران ریز و درشت جمهوری اسلامی ضد زن وآفریننده میلیونها کودک خیابانی این را فراموش نکنند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم!

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران – استکهلم
22 بهمن 1392 – 11 فوریه 2014