شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ـ استکهلم – در اندوه مادری سرشار از عشق ورفیقی فداکار , صدیقه حائری ( مادر سلاحی) روز ٣٠ نوامبر دیده برجهان فرو بست

در اندوه مادری سرشار از عشق ورفیقی فداکار , صدیقه حائری ( مادر سلاحی) روز ٣٠ نوامبر دیده برجهان فرو بست

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ـ استکهلم

دامنی که پرورنده آرمانهای بزرگ بود وزندگی خفت بار را پس میزد وبا غرورتمام هیبت عواقب آرزوهای بزرگ را تاب میاورد ازمیان ما رفت.قلب پر مهرش با حسرت آزادی وزندگی در خور برای هیچ بودگان تا همه چیز گردند از تپش باز ایستاد.
کسی که تمام عمرو جوانیش در ستیز با ستم گذشت وفرزندانش یکی یکی زیر تیغ جلاد آزمون بلندای آرمان خواهی شدند. جواد ، کاظم وحسین پیشقراولان جنبش کمونیستی بدست مزدوران رژیم شاهنشاهی سرمایه کشته شدند وماند تا مهری دخترش بدست چهره اسلامی سرمایه گرفتار شود و دامادش محمود محمودی اعدام گردد . دو چهره زشت سرمایه را با گوشت واستخوان خود تجربه کرد ونفرت از آنها را دستمایه عشق به انسان وآزادی قرار داد. نوه هایش از ترکش این ستم نه تنها پدر ومادرشان را از دست داده بودند بلکه خود با همه خردسالی آماج وحشی گری اشکال اسلامی ستم شدند . در این میان آغوش پر مهر «عزیز» اما بود . با سخاوتی بیمانند و پناهگاهی امن . درکنار چنین کسانی بودن موهبتی است وشاد باد نسلی که از این موهبت به وفور برخوردار شده است ، نسلی که با آرمانگرایی نرد عشق باخت. ما فقدان صدیقه حائری که بنام رفیق مادر سلاحی مشهور است را به همه آزادیخواهان ورفقای کمونیست او و فرزندان مبارزش تسلیت میگوییم .
یاد پرشکوه « مادر سلاحی » را گرامی میداریم وبه احترامش آزادی را عاشقانه دنبال میکنیم
شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ـ استکهلم
سرنگون باد جمهوری اسلامی سرمایه داری
زنده باد آزادی ، زنده باد سوسیالیسم
www.shora.se Mobil:0701502011 shoraye1@gmail.com
1 دسامبر 2013