شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ـ استکهلم- مسئول جان زندانیان سیاسی، جمهوری اسلامی است

مسئول جان زندانیان سیاسی، جمهوری اسلامی است

شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ـ استکهلم
July 02, 2013
مرگ زندانیان ، بالاخص زندانیان سیاسی درهیچ کجای دنیا با سکوت تحمل نمیشود. درامن ترین شرایط هم مسؤلان باید پاسخگو باشند وتحقیقات کافی علل مرگ و جوانب آنرا بررسی کرده باشد.
جمهوری اسلامی با سابقه ننگینش در تعرض به جان وسلامتی زندانیان و رژیم آدمکشی که به راحتی هزاران نفر را به قتل رسانده است دراین رابطه بهیچوجه قابل اعتماد نیست. مرگ های اخیر در زندان رجایی شهرو مرگ بشدت مشکوک افشین اسانلو که اخیرا روی داده است، باید وجدان عمومی را هشیار کند تا از این موارد بسادگی نگذرد .اینها اولین قربانیان نیستند وبا وجود آدمکشان حاکم بر ایران آخرین نخواهند بود. هزینه این موارد را باید برای جمهوری اسلامی بالا برد . خبر را باید زنده نگه داشت وبگوش همه رساند. قبول مرگ کسی که با پای خود به بهداری مراجعه کرده وعوارض قبلی نداشته و هنوز در سنین جوانی بسر میبرد در فاصله زندان تا بیمارستان دشوار است . خاصه که پرستاران اورا مرده تحویل گرفته اند. خاصه که مسؤل زندان ، زندانیان بیشماری را بارها تهدید به مرگ کرده است. اثرات مخرب زندان وشکنجه در جمهوری اسلامی با وحشیانه ترین زندانها نیز قابل مقایسه نیست . از اینرو حتی مرگ های « طبیعی» هم قابل بررسی ودادخواهی است تا چه رسد به مرگ های مشکوکی از این دست .
شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ـ استکهلم ، جمهوری اسلامی را مسؤل این مرگ ها میداند و خواهان روشن شدن علل این اتفاقات درزندان ها است . شورا برای آزادی همه زندانیان سیاسی در ایران وبرچیدن زندانهای سیاسی مبارزه میکند.
سرنگون باد جمهوری سرمایه داری ـ اسلامی ایران
کارگر زندانی ، زندانی سیاسی آزاد باید گردد ترور ، شکنجه، اعدام ملغی باید گردد
زنده باد آزادی ، زنده باد سوسیالیسم
شورای حمایت از مبارزات آزادیخواهانه مردم ایران ـ استکهلم
280613