شوراى حمايت از مبارزات آزاديخواهانه مردم ايران – استکهلم”نه” به مضحکه انتخابات، “نه” به جمهوری اسلامی!

“نه” به مضحکه انتخابات، “نه” به جمهوری اسلامی!

جامعه ایران در چنگال فقر و بیکاری و زن ستیزی و اختناق دست و پا میزند. جمهوری اسلامی و نظام سرمایه داری که مسبب کل مشقات مردم کارگر و زحمتکش است، در مقابل دور دیگری از به اصطلاح “انتخابات ریاست جمهوری” قرار گرفته است. خامنه ای و باندهای اسلامی مردم را دعوت میکنند که در نمایش انتخابات شرکت کنند. از مردم میخواهند با دادن رای به جمهوری اسلامی به نظام فقر و اختناق رای بدهند. اپوزیسیون طرفدار رژیم، جریانات بدنام توده ای – اکثریتی، ملی مذهبی و تازه “دگراندیش” ها، همراه با سران حکومت اسلامی جملگی به مردم میگویند با شرکت در انتخابات به نظام اسلامى رای و مشروعیت بدهید!

ما کمونیستها و انقلابیون ميگوئيم اين “انتخابات” نيست٬ یک مضحکه تمام عیار است. در کشورى که احزاب سياسى ممنوع و “منحله” اند، سازمانهاى کارگرى ممنوع اند٬ ابراز نظر و عقيده سياسى با اوين و کهريزگ جواب ميگيرد٬ آپارتاید جنسی حاکم است و زن نصف مرد محسوب ميشود٬ اعتیاد و فحشا و بیکاری و گرانی بیداد میکند، انتخابات يک نمايش مضحک جنايتکاران اسلامى است. اين حکومت حتى پاره هاى تن خمينى و نظام اسلامی را تحمل نميکند٬ مردم و راى شان که جاى خود دارند! کسانی که میگویند بین “بد و بدتر” انتخاب کنید، عوامفریب و پرووکاتور رژیم اسلامی اند. کسانی که حتی خودشان حق ندارند در این نمایش کاندید شوند اما مردم را دعوت میکنند که در این مضحکه شرکت کنید، دشمنان حق رای و انتخاب واقعی مردم زحمتکش در ایران اند.

ما ميگوئيم اين حکومت يک ذره مشروعيت ندارد. سرنگونى انقلابى کل جمهورى اسلامى پيش شرط هر ذره آزادى و گشايش سياسى و رفاه اقتصادى است. ما میگوئیم در این نمايش مضحک نباید شرکت کرد. نه فقط نباید شرکت کرد بلکه در مقابل تبلیغات جمهوری اسلامی و طرفدارانش قاطعانه ایستاد. نه فقط نباید شرکت کرد بلکه در ایندوره به اصطلاح انتخاباتی باید جمهوری فقر و گرانی و فلاکت سرمایه داران را مورد تهاجم انقلابی قرار داد. تلاش گسترده تر براى سرنگونى انقلابى جمهورى اسلامى٬ تلاش براى شکل دادن به صفى آزاديخواه و کارگری عليه راه حلهای بورژوائی، تلاش براى بستن سفارتخانه هاى رژیم در خارج کشور٬ و آزادى کليه زندانيان سياسى هدف محوری ما باید باشد.

شورا مردم آزاديخواه را دعوت ميکند که متحدانه و گسترده در تظاهرات عليه حکومت اسلامى و عليه نمايش مضحک انتخاباتى اش شرکت کنيد. وعده ما مقابل سفارت جمهورى اسلامى در استکهلم با فرياد “نه” به مضحکه انتخابات! مرگ بر جمهوری اسلامی!

زمان: جمعه 14 ژوئن از ساعت 9 صبح، مقابل سفارت جمهورى اسلامی ــ استکهلم

شوراى حمايت از مبارزات آزاديخواهانه مردم ايران – استکهلم
18 مه 2013
www.shora.se shoraye1@gmail.com Mobil: 0701502011