سیاوش مدرسی – ۲۰ بطری خالی مشروب و سه دست پاسور!

۲۰ بطری خالی مشروب و سه دست پاسور!

” النصر به الرعب” (پیروزی با ایجاد ترس میسراست) این شعار و برنامه عمل تمام نیروهای اسلام سیاسی در جهان است!

در ایران اسلام زده هم سی و چند سال است که در بر همین پاشنه میچرخد.

در ۴ آبان ماه امسال بود که حسن روحانی زیر فشار اعتراضات گسترده مردمی به اسید پاشی ها در جلسه هیأت دولت عوامفریبانه اسیدپاشیها را وسیله ای برای “ارعاب عمومی و زیر سوال بردن امنیت کشور” اعلام کرد و به مردم وعده داد که دولت تا دستگیری عاملان این حادثه از پای ننشیند و مجرمان به مجازات برساند.اما توضیح نداد که دولت چطور میتواند تمام دستگاه حاکمه و تروریست اسلامی و از جمله خود جناب روحانی را بعنوان عاملان اصلی ارعاب عمومی جامعه و لغو کننده امنیت مردم دستگیر کند؟

اینها از آغاز با اسید پاشی به زنان و شعار یا روسری یا توسری! دولت را قبضه کردند و هرجا که پا پس کشیدند زیر فشار جنبش های اعتراضی و نه گفتن و تعرض مردم بوده است. در تازه ترین خبر میخوانیم که اطلاعات سپاه پاسداران با بازداشت تعدادی از زنان معترض به اسید پاشی و تماس با سایر فعالین حقوق زنان اقدام ارعاب و احضار آنها کرده است.

در زمانی که مهمانیهای مختلط،مصرف مشروبات الکلی و ازدواج سفید به نرم زندگی مردم در ایران تبدیل شده است، در زمانی که دورانداختن حجاب و سخره کشیدن تمام مقدساتشان به ریتم زندگی در آن جامعه تبدیل شده است! قهرمانانه از دستگیری چند جوان در مشهد و آمل و کشف «پنج بطری مشروبات الکلی و ۲۰ بطری خالی مشروب و سه دست پاسور» حرف میزنند.

دولت اسلامی ایران با تمام باندها و مافیاهای درونیش دست به تعرضی تازهای علیه جامعه، آزادی و زن زده است که نباید بی پاسخ بمانند!دیگر نه اسید پاشی بدادشان میرسد و نه دستگیری فعالان زن علیه اسید پاشی! دیگر خودشان در چنبره ترس از سرنگونی دست و پا میزنند.

سیاوش مدرسی

به نقل از ژورنال روزانه

http://journal-ruzaneh.com