سیامک دهقانی -حمید و کارون پور حاجی زاده؛ 2 تن از قربانیان خاموش خامنه ای!

حمید و کارون پور حاجی زاده؛ 2 تن از قربانیان خاموش خامنه ای!
حمید پورحاجی زاده؛ شاعر و نویسنده در کرمان و دبیر ادبیات ، معروف به «سحر» بود که توسط سربازان بدنام امام زمان و به فرمان آفت سید علی خامنه ای، به همراه پسر 9 ساله‌اش «کارون» با 38ضربه چاقو قطعه قطعه شدند و بقتل رسیدند. این دو از قربانیان موسوم به قتل های زنجیره ای بودند که در نیمه شب 31 شهریور 1377همراه با کودک 9 ساله‌اش، کارون در سری قتل های زنجیره ای مجموعاً با ۴۳ ضربه چاقو (کارون ۱۶ ضربه و حمید با ۲۷ ضربه) به گونه‌ای دلخراش به قتل رسیدند. حمید پور حاجی زاده (سحر) در سال 1329 در روستای بزنجان از توابع استان کرمان بدنیا آمد و تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش و سه سال اول دبیرستان را در شهرستان بافت و سپس دبیرستان نمونه شهاب کرمان و سال آخر را در دبیرستان ملی هشترودی شیراز به پایان بردوبعد از آن فوق دیپلم ادبیات خود را از دانشسرای راهنمایی کرمان دریافت کرد . از فعالیتهای سیاسی و ادبی حمید حاجی زاده خبرواطلاعات چندانی در دست نیست. با اینحال وی یکی از هزاران معلمی بود که دربدنبال ارتجاع فرهنگی خمینی و جمهوری اسلامی “پاکسازی” شد و از کار در آموزش و پرورش محروم گشت. برای آشنا شدن بیشتر با زندگی ادبی ـ اجتماعی حمید حاجی زاد ه به این کلیپ ویدئویی توجه کنید!
https://www.youtube.com/watch?v=3lVwOHuWWts متأسفانه بعلت حاکمیت سرمایه داری وابسته به امپریالیسم و فرهنگ ارتجاعی و عقب ماندۀ آن؛ اگر اتفاق وحشتناک و ددمنشانه ای در تهران بعنوان مرکز فرماندهی جمهور چندان مورد توجه شبه روشنفکران و سازمانها و گروههای سیاسی ـ فرهنگی داخل و خارج قرار نمی گیرد. به احتمال بسیار قوی اگر حمید و فرزند مظلوم و خردسالش بمانند داریوش فروهرو همسرش پروانه فروهر و محمد مختاری؛ محمد جعفر پوینده و … در تهران بقتل می رسید،هم اکنون تعداد خیلی بیشتری با چگونگی قتل فجیع و جنایتبار آن توسط حکومت اسلامی ـ آخوندی آشنا بودند. برای آشنایی هر چه بیشتر با سربازان بدنام امام زمان خیالی و موهوم و حکومت بجا مانده از افکار خمینی کثافت و خامنه ای لجن به این کلیپ که در بارۀ کشته شدن کارون 9 ساله است توجه نمایید!
https://www.youtube.com/watch?v=6yEEhKHM2RA واقعا باید با تمام وجود گفت و نوشت که سگ ر… به قبر خمینی و ریش خامنه ای که برای حفظ نظام پوسیده و متعفن اسلامی ـ آخوندی دست به هر عمل می زنند تا بلکه چند صباحی دیگر بر سریر قدرت بمانند و ماشین کشتار خود را حتی از روی جنازۀ بچه های خردسال نیز برانند! در ضمن ننگ و نفرت بر کسانی که به بهانۀ جنبش باصطلاح اصلاحات و سبز حسینی ـ خمینی برای ماندگاری و بقای حکومت پلید اسلامی دست وپا می زنند! این یک واقعییت که جمهوری اسلامی با همۀ جناحها و دار و دسته هایش دشمن تمامی خلقهای ستمدیدۀ ایران است. بنابراین برای رهایی از چنگ این جمهوری اهریمنی و درنده خو؛ فقط و فقط به یک جنگ داخلی تمام عیار نیاز است تا یکبار برای همیشه ریشۀ ارتجاع و آخوندیسم را در آتش آن سوزاند و به خاکستر تبدیل نمود!
نویسنده سیامک دهقانی