سیامک دهقانی – تلف شدن تعدادی پاسدار در مکه!

تلف شدن تعدادی پاسدار در مکه!
با به درک واصل شدن تعدادی از سربازان بدنام امام زمان در عربستان سعودی؛ جمهوری دغل باز اسلامی که در قتل و کشتار مردم ایران؛ عراق؛ سوریه؛یمن و … ید طولائی دارد؛عمدا با سیاسی کردن مرگ تعدادی از الاغهای پاسدار نمای خود در مکه؛ جیغ و داد مشمئزکننده ای براه انداخته است تا برای چند روزی هم که شده توجه خلقهای ستمدیدۀ ایران را از وضعیت جهمنی حاکم بر زندگی خود؛بسوی عربستان سعودی منحرف کند!
وگرنه همه می دانند که جمهوری اسلامی علیرغم اشک تمساح ریختن برای “مسلمانان”جهان؟! در عمل چه بر سر “برادران اهل تسنن”(عبارت مورد علاقۀ سرمداران رژیم برای نام بردن از دیگر مسلمان) درایران و منطقه آورده است. هم اکنون که جمهوری ضد بشری اسلامی به نیابت از نظام امپریالیستی قتل و کشتار بی پایانی را در منطقه براه انداخته و روزانه صدها سنی و شیعه را به می کشد و به کشتن می دهد؛ حالا با علم کردن مرگ چند رأس آدم نفهم که در عصر موتور و مناسبات سرمایه داری و با سفر به مکه؛ می خواسته اند با پرتاب چند سنگ به نماد شیطان؛خود را برای خدای نیست در جهان لوس کنند؛قصد دارد از خون گل آلود عده ای عقب مانده و مرتجع؛ماهی های متعفن و گندیده بگیرد تا شاید کام آفت الله خامنه ای را برای دقایقی به لجن بیالاید!
جدای از سم کوب شدن تعدادی از پاسدار ـ بسیجی های رژیم اسلامی توسط دیگر حجاج خانۀ خدای نیست در جهان که به خفه شدن آنها منجر شد؛ چند رأس از نیروهای سپاه نیز در این میان ناپدید شده اند که از آن جمله اند: پاسدار غضنفر رکن آبادی؛ سفیر سابق حکومت اسلامی در لبنان؛چند فرمانده آدمکش سپاه؛ عده ای از مأموران وزارت اطلاعات که عنوان خبرنگار را یدک می کشیده اند؛پاسدار علی اصغر فولادگر کارشناس ترور و کشتار مخالفین رژیم در ایران و منطقه و صد البته معاون فرمانده سابق سپاه؛ پاسدارجنایتکار یحیی رحیم صفوی؛که برای انجام مناسک حج و یکسری فعالیت های دیگر که فقط روسپی حسین شریعتمداری و علی خامنه ای کثافت و حسن روحانی آشغال از آن خبر دارند؛راهی مکه شده بود؛ولی بعد از حادثۀ اخیر ناپدید شده است وهنوز کسی از حال و روز او خبری ندارد. اما به احتمال زیاد با دخالت “برادران و خواهران”دیپلمات آمریکایی صحیح و سالم به مقامات جمهوری “اسلامیک” ایران تحویل داده خواهند شد تا بیش از این باعث نگرانی عمیق نیروهای ملی ـ مذهبی داخل و خارج کشور؛جنبش سبز خمینی ـ حسینی و دیگر فعالین حقوق بشری در افغانستان؛ حشر الشعبی در عراق وحزب الله در لبنان و حوثی ها در یمن نگردد!
واقعییت اینست که نه سران هار و درنده خوی جمهوری اسلامی به خدا و قرآن و بهشت و جهنم اعتقاد دارند و نه سرمداران مرتجع عربستان اعتقادی به مزخرفات گرد آمده در قرآن و سنت پیامبر و جانشینان او دارند. تنها چیزی که برای اینان اهمیت دارد صرفا قدرت سیاسی و کشتار ستمدیدگان منطقه در درگاه امپریالیستهای اشغالگر غربی است که خاورمیانه را به آتش و خون کشیده اند و در طول اشغال افغانستان و عراق؛ همراهی و همکاری بی قید و شرط دولت پادشاهی عربستان و جمهوری اسلامی؛این سگ زنجیری امپریالیسم را هم با خود داشته ا ند!
از این منظر؛ به درک واصل شدن تعدادی جاسوس و شکنجه گر و نان به نرخ روز خورحرفه ای که قرار بود به لقب منفور “حاجی” نیز آلوده گردند؛ جدا از خسارت دراز مدت برای رژیم؛ اما در کوتاه مدت بسود دستگاه تبلیغاتی حکومت منفور اسلامی ـ آخوندی است که بخش زیادی از برنامه های آن در یمن به بن رسیده و به شکست انجامیده است و حالا قصد دارد از موقعییت پیش آمده؛ باصطلاح نهایت استفاده را کند تا هم مقداری “روحیه” به جسد نیمه جان اراذل و اوباش سپاه و لات و لوتهای بسیج تزریق کند و هم حمایت و پشتیبانی بخشی از نیروهای لمپن ضدعرب و نژادپرست ملی ـ مذهبی را که بسود جناح رفسنجانی ـ روحانی فعالیت میکنند پشت سر خود بسیج کند و برای مدتی از آنها سواری بگیرد! بنابراین؛ مراسم حج و خدا و قرآن برای رژیم هیچ اهمیتی ندارد، آنچه برای این جانیان رذل و پلید اهمیت دارد اینست که چطور با تحریک کردن بخشی از احساسات ملی ـ “آریایی” بخشی از لایه های انگلی و طفیلی جامعه که از دسترنج دیگران ارتزاق می کنند؛ برای نظام اسلامی پایگاهی هر چند کوچک و مردنی تشکیل دهد! همین! سیامک دهقانی