سیامک دهقانی – باز هم در بارۀ “منا”!!!

باز هم در بارۀ “منا”!!!
با افزایش تلفات نیروهای سپاه و بسیج که تحت عنوان “حجاج” در مکه مردار شدند؛ فشار خون سردمداران هار و بی شرف جمهوری اسلامی بدجوری بالا برده است و هرکدام از جانیان حاکم سعی دارند با سردادن زوزه ها و عرعرهای خمینی وار؛جو هیجان و جیع وداد را درمیان مزدوران و متجاوزین وابسته به خلافت اسلامی ایران هرچه بیشتر گسترش دهند!
برای نمونه سرکردۀ قاتلین و آدمکشان خلافت اسلامی یعنی آشغال علی خامنه ای که از بدرک واصل شدن تعدادی از وحوش سپاه و بسیج مثل مار به خود می پیچد؛ طی یک نطق الاغ گونه؛دولت عربستان را تهدید به برخوردی “سخت و خشن” کرد تا شاید بتواند ننگ تسلیم کامل کلیت نظام اسلامی در مقابل امپریالیسم جهانی بسرکردگی آمریکا را ماستمالی کند!
خامنه ای جلاد که قرار بود با استفاده از عبارت “نرمش قهرمانانه” (بخوان احمقانه) تسلیم خفت بار جمهوری اسلامی در مقابل “استکبار جهانی” را توجیه کند و موقتا قید برنامۀ اتمی حکومت اسلامی را بزند؛ اینک با برجسته کردن قتل عام تعدادی ازپاسداران هار و درنده خود در منای عربستان؛ می خواهد چهرۀ زشت و هراسناک خود و دیگر کارگزاران سرمایه داری مالی در نظام اسلامی را به شیوۀ خمینی ملعون و گوربه گور شده بزک و آرایش کند!
وگرنه همه می دانند که بیش از این نیز مقام کثافت رهبری؛ حضرت آفت الله خامنه ای دامت رذالاتو بعنوان ولی وقیح حوثی های یمن؛ حزب الله لبنان؛ مجلس اعلای اسلامی عراق و سپاه بدر و صدر؛ در سال 1998 که جریان طالبان در افغانستان تعدادی از تروریست های وزارت اطلاعات را که عنوان دیپلمات را یدک می کشیدند؛ مثل سگ سقط کرد؛ بسیار بیش ازحال جیغ و داد های جنگ طلبانه و انتقام جویانه از دهان بویناک خود صادر فرمودند و حتی دهها هزار نیروی سپاه و ارتش را عازم مرز با افغانستان نمود تا شاید عده ای را خر کند؛ ولی در نهایت بدون اینکه دست از پا خطا کند؛ دمب مبارک را روی کولش گذاشت و در رفت!
خب؛ حالا معلوم نیست این رهبر ابله و خرفت چگونه قرار است اقدام “سخت وخشنی” مورد نظرش را بر علیه دولت عربستان که در بی رحمی و جنایتکاری دست کمی از خلافت اسلامی ـ شیعی خامنه ای ندارد؛پیش برد! جالب اینجاست که بدنبال زوره های “آقا”؛ لمپن محمد علی جعفری؛فرماندۀ لات و انگل سپاه پاسداران ارتجاع اسلامی؛ اعلام کرد که منتظر فرمان خامنه ای است تا هرچه سریعتر پاسخ “سخت و خشنی” حکومت اسلامی ـ شیعی ایران را به “خاندان تکفیری” آل سعود نشان دهد!
واقعییت این است که جمهوری اسلامی در داخل ایران؛ آنچنان پوسیده و درب و داغان است که برای ادامۀ حیات ننگین خود؛ چاره ای جز لیسیدن ماتحت مقامات سرمایه داری مالی و انحصاری غرب را ندارد. سرمایه داری وابسته به امپریالیسم ایران که در قالب جمهوری اسلامی خواسته ها و منافع خود را بیان می کند؛ هم اینک در رقابت با دولت عربستان سعودی؛ در نظر دارد خود را بهترین “گزینه” و آلترناتیو برای امپریالیسم جهانی جا بیندازد ونشان دهد که بهتر از عربستان و دیگر نوکران سرمایه داری مالی و انحصاری می تواند منافع آنان را برآورده سازد! خلاصه والاحضرت سلطان علی خامنه ای خیلی دوست دارد بعنوان ژاندرم امپریالیسم در منطقۀ بحرانی خاورمیانه مورد شناسانی جنگ طلبان غربی قرار گیرد.
از همین زاویه؛ جنگ روانی جمهوری اسلامی بر علیه عربستان را باید در چارچوب چنین سیاستی ضد بشری ارزیابی و تحلیل کرد. البته امپریالیسم جهانی که در ترور و کشتار تود های ستمدیدۀ جهان ید طولایی دارد؛ بهیچوجه اجازۀ شروع زد و خورد میان ایران تحت اشغال نوکران و سگان زنجیری خود یعنی “جمهوری ـ پادشاهی” اسلامی ایران با عربستان سعودی را نمی دهد! زیرا؛ آغاز چنین جنگی می تواند کل منطقه را دچارهرج و مرج کند و باعث سربر آوردن نیروهای شود که می توانند منافع سرمایه داری جهانی را با خطر و بحران مرگباری روبرو نماید! از همین رو؛ میتوان افاضات خامنه ای و دیگر سران رژیم اسلامی را مشتی حرف مفت بحساب آورد که فقط بدرد خر کردن و سرکارگذاشتن نیروهای فرسودۀ حکومت اسلامی و جریانات ملی ـ مذهبی در هر شکل و شمایلی می خورد!
سیامک دهقانی