سندیکای کارگری نیشکر هفت تپه-جان رضای شهابی درخطر است!

جان رضای شهابی درخطر است!

خبرهای درج شده در کانال تلگرامی سندیکای شرکت واحد( بر اساس ملاقات خانواده ایشان با رضا شهابی ) نشان می دهد که وضعیت جسمانی رضا شهابی بسیار خطرناک و نگران کننده است .
بر اساس شواهد و اخبار منتشر شده، رضا شهابی این کارگر مبارز،طی روز های گذشته سکته مغزی کرده است . در آخرین ملاقات خانواده با رضا شهابی، علائم سکته جدیدی در بدن ایشان دیده شده است. پلک چشم چپ بی اراده بسته شده، از چشم چپ بی اراده اشک می ریزد، سمت چپ لب هایش کج شده، موقع راه رفتن پای چپ را روی زمین می کشد، نیمه چپ صورتش ورم کرده و بی حس است و در زیر چشمش فرو رفتگی ایجاد شده است.
همچنین دیروز مجدد علائم سکته در ایشان پدیدار شده به طوری که ایشان دچار خونریزی دماغ شده اند، این علائم نشان دهنده وضعیت بحرانی این کارگر زندانی می باشد.
سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه ادامه زندان و پرونده سازی برای رضا شهابی را محکوم کرده و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط رضا شهابی و دیگر فعالین کارگری و معلمان در بند می باشد.
ما خواستار آنیم که رضا شهابی سریعا آزاد شود تا بتواند خارج از زندان تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گیرد.
ما سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه اعلام می داریم در صورت هر گونه اتفاق ناگوار مسئولیت و عواقب آن بعهده مراجع قضائی و زندانبانان می باشد.
رضا شهابی فوری و بی قید و شرط آزاد باید گردد!
سندیکای کارگری نیشکر هفت تپه

@syndica_7tape
🖕🖕تلگرام سندیکای کارگری #هفت_تپه_ تنها منبع خبری کارگران نیشکر هفت تپه می باشد.