سندیکای کارگری نیشکر هفت تپه-اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه وارد پنجمین روز خود شد

اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه وارد پنجمین روز خود شد


تا کنون کارگران توانسته اند تنها حقوق مرداد را دریافت کنند اما دیگر مطالبات کارگران پرداخت نشده است.
بر اساس وعده های مدیریت، قرار است که هر پانزده روز یک بار دستمزد های عقب افتاده به حساب کارگران واریز شود اما کارگران همچنان در اعتصاب هستند.
دیروز سه شنبه مورخ 21/9/96 پنج تن از نماینده گان کارگران با مسئولین شهرستان شوش ملاقات داشتند.
در این ملاقات کارگران خواستار تضمین از طرف مسئولین شهرستان نسبت به پرداخت دیگر دستمزدهای عقب افتاده کارگران شدند. در این جلسه فرماندار شوش ، رئیس دادگستری ،نماینده اداره اطلاعات ، فرمانده نیروی انتظامی ورئیس اداره کار حضور داشتند.
طبق روال روز های گذشته تمامی بخشهای کارگری شرکت، در تجمع و اعتصاب امروز چهارشنبه حضور داشته اند. این قسمت ها شامل اداره کارخانه، تجهیزات مکانیکی ،کشاورزی ، مهندسی ،ترابری و اداره تدارکات می باشد که در اعتصاب حضور فعال داشته و دارند.
درضمن بیش از هزار نفر از کارگران در اعتصاب امروز چهارشنبه 22 آذرماه شرکت داشته اند.
سخن سندیکا با کارگران:
هم زنجیران
همانطور که بار ها یاد اوری شده ایم عامل تمامی این بدبختی ها و مشکلات برای ما کارگران و تمامی زحمتکشان و مزد بگیران، حاکمیت نظام سرمایه‌داری است. ما چاره ای نداریم جز اینکه در مقابل نظام سرمایه‌داری و تمامی ایادی آنها متحد و متشکل شویم. ما باید بتوانیم با دیگر کارگران در هر کجای ایران هستند ارتباط بگیریم. ما زمانی پیروز خواهیم شد که نیروی طبقاتی ما در بعد سراسری به حرکت در آید. با نیروی متشکل و متحد و پیوند طبقاتی ما کارگران است که می شود در مقابل بی حقوقی ها ، نابرابری ها و تبعیض ها ایستادگی کرد و پیش شرط رهایی ما کارگران از فقر و فلاکت و استثمار ، متشکل شدن و یک صدا شدن و داشتن تشکیلات است. سرمایه داران در تمامی زمینه ها متشکل هستند و از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای سرکوب ما استفاده می کنند و سعی دارند به اشکال گوناگون مبارزه ما را به انحراف و به شکست بکشانند ،پس اتحاد و همبستگی و پیوند کارگری پیش شرط پیروزی ما کارگران در مقابل توحش نظام سرمایه داری است . متحد شویم و صدا خود را با دیگر کارگران معترض، با کارگران بیکار و شاغل،با بازنشستگان و معلمان با مالباختگان و تمامی زحمتکشان یکی کنیم. مبارزه ضد سرمایه داری باید سراسری و متشکل شود ، باید این پیوند را ایجاد کرد.
زنده باد پیوند کارگران بر علیه نظام سرمایه داری
سندیکای کارگری نیشکر هفت تپه
22 آذر ماه 1396
@syndica_7tape

اخبار اعتصاب و اعتراضات کارگران نیشکر هفت تپه را از طریق سندیکای کارگری هفت تپه دنبال کنید
@syndica_7tape