سنديکاى کارگران شرکت واحد-دادگاه تجدید نظر ابراهیم مددی نایب رئیس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد

دادگاه تجدید نظر ابراهیم مددی نایب رئیس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد


امروز دوزادهم آذر دادگاه تجدید نظر ابراهیم مددی نایب رئیس سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در شعبه ۳۶ تجدید نظر دادگاه انقلاب برگزار شد.
ابراهیم مددی که کهولت سن دارد از بیماری پروستات و قند خون و عدم شنوایی گوش چپ رنج می برد و در گوش راست از سمعک استفاده می کند. با این وجود همچنان تحت تعقب و مراقبت قضایی – امنیتی قرار دارد و به دلیل فعالیت های سندیکایی و دفاع از حقوق کارگران، برایش پرونده سازی قضایی صورت گرفته است.
مددی از سال ۸۳ تاکنون به دفعات بازداشت و متعاقب آن هر بار روزها و ماهها در بازداشت موقت بوده است. در یک نوبت نیز به سه سال و نیم حبس تعزیری محکوم و در زندان اوین بود. در آخرین بازداشت، مددی و داود رضوی دیگر عضو هیات مدیره سندیکای کارگران شرکت واحد در نیمه های شب نهم سال ۹۳ و پیش از برگزاری مراسم روز جهانی کارگر هر یک بطور جداگانه پس از تفتیش منازل شان توسط ماموران امنیتی بازداشت شدند. و با تودیع کفالت صد میلیون تومانی پس از ۲۲ روز بازداشت موقت و بازجویی آزاد شدند و شعبه ۲۶ دادگاه بدوی انقلاب مددی را به پنج سال و سه ماه و رضوی را پنج سال حبس تعزیری محکوم کرده است.
سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه احکام زندان علیه ابراهیم مددی و رضا شهابی و داود رضوی از اعضای هیات مدیره سندیکا را محکوم و خواهان لغو احکام زندان برای ایشان و سایر فعالین کارگری و فعالین حقوق صنفی معلمان می باشد.