سعید آرمان-دست پدوفیل اسلامی از سر کودکان کوتاە!در حاشیە اذیت و آزار جنسی حاج سعید طوسی

دست پدوفیل اسلامی از سر کودکان کوتاە!

در حاشیە اذیت و آزار جنسی حاج سعید طوسی

سعید آرمان

پنج سال از شکایت حداقل چهار شاگرد “قاری قرآن” علیە محمد گندم نژاد طوسی مشهور بە “استاد حاج سعید طوسی” بە اتهام تجاوز جنسی بە این کودکان میگذرد. اما علیرغم پافشاری والدین و پناە بردن بە افراد متعدد، هیجگاە این پروندەها مورد بررسی قرار نگرفتەاند. شاکیان در مکالمات تلفنی کە با مقامات قوە قضائیە داشتەاند و در شبکەهای مجازی پخش شدە است، با توهم فراوان بە اینکە این موضوع تجاوز سعید طوسی بە کودکان بە گوش “حضرت آقا” رسیدە و اینکە “آقا” از ماجرا مطلع شدە است و بە صادق لاریجانی دستور دادە است کە بە خاطر “حفظ آبروی نظام” این پروندە را ببندید، در بهت فرو رفتەاند.

هنگامیکە توهم شاکیان بە “مقام معظم رهبری” فرو میریزد و از طریق صدای آمریکا و مصاحبە مهدی فلاحتی وسیعا در دنیای مجازی و آنتن های ماهوارەای خبر منعکس شد و سکوت ۵ سالە دستگاە قضایی وابستە بە جمهوری اسلامی شکستە شد، صادق لاریجانی بە جای اینکه حکم تعقیب و جلب سعید طوسی را صادر کند، خانودە قربانیان را تهدید نمود. حاج طوسی قبلا گفتە بود کە اگر من را محکوم کنید ١٠٠ نفر را با خود پایین میکشم. البتە از این نوع تهدیدها در نظام فاسد اسلامی بە وفور یافت میشود. همە از اسرار هم خبر دارند و سرشان توی یک آخور است و بقایشان بە بقای همدیگر گرە خوردە است. تهدیدهای صادق لاریجانی در راس قوە قضائیە کە گفتە است “با شاکیان پروندە طوسی بە خاطر مصاحبە با شبکەهای ضد انقلاب و معاند برخورد قضایی میکنیم”، کارساز نبود و تعداد شاگردان شاکی “قاریان قرآن” کە مورد تجاوز و اذیت و آزار جنسی حاج طوسی قرار گرفتەاند تاکنون بە ١٠ نفر افزایش یافتە و بە احتمال زیاد تعدادشان بمراتب بیشتر شود.

حاج سعید طوسی نور چشمی “رهبر و اهل بیت”  فاسدش می باشد در طول سالهای متمادی در این سمت با تعداد زیادی کودک و نوجوان در تماس بودە و آنها را اذیت و آزار جنسی دادە کە بعد از چندین سال از گذشت ماجرا یکی از آنان کە در آن هنگام ١٢ یا ١٣ سال داشتە و در خانودە مذهبی بودە است موضوع را با پدرش در میان میگذارد و بعد پدر این نوجوان سایر والدین را از ماجرا مطلع میکند و بە این شیوە مشخص شدە است کە این کودکان قربانی این رفتار کریە کودک آزاری و پدوفیلیسم مذهبی شدەاند.

در طول پنج سال گذشتە تلاش قوە قضائیە ایران این بود کە بە خاطر “حفظ نظام” سرپوش بگذارد بر روی ماجرا، اکنون با رسانە ای شدن این اسکاندال و بە یمن دنیای مجازی بە همە جای دنیا رسوخ کردە، قصد دارند برای “حفظ حرمت قرآن” پروندە را پیگیری کنند و قرآن محمدی را از گزند محفوظ نگاە بدارند. صدا و سیمای جمهوری اسلامی در برنامەای تحت عنوان “تامل برانگیز…” بە تکاپو افتادە کە بە دین “مظلوم اسلام” و قرآن خدشە وارد نکند و حساب طوسی و خطای هر فردی را حتی در مقامات بلند پایە دولتی هم باشد، تفکیک بکنند. این اولین بار و آخرین بار نیز نخواهد بود کە در نظام حاکم بورژوا مذهبی صنعت مذهب اینچنین سیستماتیک و با استفادە از اهرم قدرت زندگی شهروندان ضعیف جامعە را تباە میکند و دنیای کودکانەاشان را از آنان سلب میکند.

تجاوزگری و پدوفیلیسم بخش لایتجزای فرهنگ اسلامی است. سخنان آخوند “محسن قرائتی” کە بیشرمانە در برنامە ای برای بینندگانش تهیە کردە و در تلویزیون رسمی ایران پخش شدە است، در مورد یکی از “نعمتهای بهشت” صحبت کردە است کە در آن بە پسران نوجوان اشارە میکند کە در بهشت بە دور شما (منظور بهشتیان است) تاب می خورند. اینان در طول قریب بە چهار دهە گذشتە از تجاوز بعنوان شکنجە در زندانها استفادە نمودەاند. تجاوز بە دختران بمنظور از دست دادن باکره گی، تجاوز در زندان بە زنان و مردان بمنظور اقرار گرفتن و هتک حرمت و بویژە در زندان کهریزک نمونە بارز این تجاوزگری اسلامی هستند. در سال ١٣٧٩ “خانە هدایت” در کرج کە محل نگهداری دختران ٧ تا ٢٠ سالە بود و زیر نظر “محسن رفیق دوست” ادارە میشد، دختران زیادی در همان سنین کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفتند و مسئلە را مسکوت گذاشتند تا “آبروی نظام” محفوظ بماند. این نظام کە آبرویش بە متجاوزین و فاسدترین و انگل ترین و جلاد ترین بخش جامعە بند است را باید بە زیر کشید. قرآن خود منشا بی حقوقی و نابرابری اجتماعی و بردگی است. محمد با عایشە ٩ سالە همبستر شد و این الگوی اسلامی در ایران با جشن تکلیف زنده نگهداشته شده است. در دنیای امروز و در هر کشوری که بلطف مبارزات کارگری حداقل معیار انسانی قانون است، همبستری با کودکان را پدوفیلی مینامند و از بزرگترین جرائم است.

نباید قربانیان این تجاوز را تنها گذاشت. ضروری است با این قربانیان بیدفاع ابراز همدردی و همبستگی کرد و از تلاش شان برای احقاق حق و اعاده حیثیت در تقابل با دولت مرتجع اسلامی دفاع کرد. باید سعید طوسی و اسلاف وی کە فرهنگ تجاوز و جنایت علیه کودکان را در جامعە اشاعە میدهد محاکمه کرد. والدین این کودکان بدلیل اسلام زدگی اشتباە کردەاند که فرزندانشان را ترغیب نمودەاند تا برای یادگیری درس قران و “قاری” شدن تحت نظر یک متجاوز بە مدرسە بروند. اما از خواست شان برای روشن شدن حقیقت و اعلام جرم علیه متجاوز باید دفاع کرد. کودکان را بە مدارس مذهبی نفرستید و در معرض بانیان دین تجاوز به کودکان نگذارید. این حق پایه ای کودک است که از یک زندگی شاد و ایمن برخوردار باشد و در مدرسە و جامعە و از طرف والدین بە مسائل اولیە از تعرض بە جسم و اذیت و آزار جسمی آگاە گردند تا از دست پدوفیلها محفوظ و مصون بمانند. کودکان باید با والدین و معلمین احساس دوستی و صمیمیت بکنند و ابایی از طرح مشکلاتشان نداشتە باشند.

اینچنین رسوائیها را باید با صدای رسا به ‌گوش جهانیان رساند و جامعه ‌را متوجه ‌کرد که ‌دست این جانورهای وحشی را از کودکان معصوم کوتاه ‌کنند و دنیای کودکانه ‌شان را بر سرشان خراب نکنند. سالهاست که‌ میگوئیم “‌‌دست مذهب از زندگی مردم کوتاه”، دولت باید کلیه ‌امکانات به ‌مذاهب را قطع کند و نظارت کامل را بر این مافیای قرن بیست و یکم داشته ‌باشد. حقوق کودکان مستقل از محل تولد، جنسیت، نژاد و غیره ‌جهانشمول است و دولتها در مقابل آنان مسئولند.

اینچنین رویدادهای ناگواری حقانیت برنامه ‌ما کمونیستها را در خصوص حقوق کودکان مندرج در برنامه‌یک دنیای بهتر بوضوح نشان میدهد:

جدايی کامل مذهب از آموزش و پرورش. ممنوعيت تدريس دروس مذهبی، احکام مذهبی و يا تبيين مذهبی موضوعات در مدارس و موسسات آموزشی. کليه قوانين و مقرراتی که ناقض اصل آموزش و پرورش غير مذهبی هستند فورا لغو شوند.

ممنوعيت هر نوع اجبار فيزيکي و روحي برای پذيرش مذهب. مصونيت کودکان و افراد زير شانزده سال از هر نوع دست اندازی مادی و معنوی مذاهب و نهادهای مذهبی. ممنوعيت جلب افراد زير شانزده سال به فرقه های مذهبی و مراسم و اماکن مذهبی. ممنوعيت هر نوع آزار کودکان در خانواده، مدارس و موسسات آموزشی و در سطح جامعه بطور کلی. ممنوعيت اکيد تنبيه بدنی، ممنوعيت فشار و آزار روانی و ارعاب کودکان. مقابله قاطع قانونی با سوء استفاده جنسی از کودکان. سوء استفاده جنسي از کودکان جرم سنگين جنايي محسوب بشود.

سوم نوامبر ٢٠١٦