“ستاد هماهنگی اعتراض ایرانیان به حضور جمهوری اسلامی در گوتنبرگ (سوئد)” – فراخوان عام

فراخوان عام

 

ایرانیان و انسان های شریف !

 

“ستاد هماهنگی اعتراض ایرانیان به حضور جمهوری اسلامی در گوتنبرگ (سوئد)”

 متشکل از بخش وسیعی از جامعه ایرانی و فعالین گروهها ، احزاب ونهاد های فرهنگی و پناهجویان سیاسی همه شما را مخاطب قرارداده و اعلام می دارد :

برپایه خبر منتشر شده ، عوامل سفارتی رژیم جمهوری اسلامی ایران ، همچون سال های گذشته دزدانه و با چراغ خاموش در تدارک برگزاری نشستی دو روزه در شهر گوتنبرگ به تاریخ های شنبه و یکشنبه بیست و یکم و بیست و دوم مه ؛ با عنوان « خدمات کنسولی » می باشند .

اینانی که با ادعای پوشش سرویس رسانی به بخشی از ایرانیان متقاضی خدمات سفارتی ، هنوز که هنوزاست محل تجمع و دیدار با همان بخش از ایرانیان متقاضی خود را از ترس همین مردم و اپوزیسیون آن به افکار عمومی اعلام نداشته اند؛ چگونه می توانند در ادعای خود سالم وسرویس رسان باشند؟

ما برآنیم که سفارت جمهوری اسلامی وظیفه مند است که دردرون همان لانه تروریستی خویش در شهر استکهام با بهره گیری از دهها شیوه به شهروندان متقاضی ایرانی ،  سرویس ارائه دهد و این کار را باید ازشمال تا جنوب سوئد جزء وظایف کنسولی وخدمت رسانی به یکایک متقاضیان بشناسد . نه اینکه اینگونه با بسیج عوامل امنیتی و مواجب بگیر خود زمینه ساز تدارک شعبه دیگری از آن لانه ترور و جاسوسی را در شهر ما و دیگر شهر های سوئد فراهم آورد.

ما بمثابه بخشی ازایرانیان شهرگوتنبرگ و حومه و فعالان تشکل های سیاسی وفرهنگی ،کنشگران اجتماعی و پناهجویان ، در اعتراض به حضور نمایندگان سفارتی رژِیم جمهوری اسلامی که طی بیش از سه دهه حکومت گری خود با سرکوب خشن و فاشیستی، آزادی های سیاسی برآمده از قیام بهمن، کشتاربی سابقه مخالفان سیاسی دردهه شصت، قتلعام زندانیان سیاسی در سال ۶۷، قتل های زنجیره ای،وترور بیش از دویست تن ازفعالین اپوزیسیون درخارج ازکشور توسط همین لانه های ترور و جاسوسی سازمان داده شد، اعدام های بی شماری که رژیم اسلامی را در رده دوم جهانی قرار داده است، ایجاد آپارتاید جنسیتی که نیمی از جمعیت کشور را از ابتدائی ترین حقوق اساسی خود محروم ساخته است.

بدین وسیله ما همه شما ایرانیان را مخاطب قرارداده تا دراقدامی متشکل  و جمعی  برای اعتراض و مقابله با مرتجّعین حاکم بر ایران و عوامل آنان ، مانع حضورنمایندگان رژِیم اسلامی در این شهر واقدام آنان را به ضد خود بدل نماییم .

سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی ایران

گوتنبرگ جای تروریست های جمهوری اسلامی نیست!

“ستاد هماهنگی اعتراض ایرانیان به حضور جمهوری اسلامی در گوتنبرگ (سوئد)”

دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ برابر با ۱۶ می ۲۰۱۶