ریبین رها – تحریف تاریخی از نوع اصلاح طلبی کورد!

توضیح : مطلب زیر در مورد تبلیغات انتخاباتی یکی از کاندیداهای انتخاباتی رژیم بنام “جلالی زاده “در فضای مجازی است که در جلسه پرسش وپاسخ به سوالهای شرکت کنندگان پاسخ داد. متن این پرسش و پاسخ در  کانال اکتبر آنلاین همراه با فایل صوتی جلسه در اختیار کاربران کانال قرار گرفت.

برای شنیدن فایل مزبور می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

اكتبر آنلاين

https://telegram.me/Oktobr

تحریف تاریخی از نوع اصلاح طلبی کورد!

نوشته ایی که ملاحظه میکنید جوابی است به بخشی از سخنان” جلالی زاده “نماینده پیشین مجلس ویکی از مزدوران شناخته شده رژیم است که چند شب پیش در تلگردی در فضای مجازی به سوالات یکی از کاربران در مورد حوادث سوم اسفند سال ۷۷ سنندج پاسخ گفته است. لازم است در اینجا نکاتی را برای یادآوری آن حوادث وهمچنین نشان دادن ماهیت واقعی این مزدوران که بخاطر درپیش بودن انتخابات فرمایشی مجلس اسلامی دوباره از گور برخواسته اند را بازگو شود.

قبل از هرچیز ” جلالی زاده ” سخنانش را با کاسه لیسی وخود شیرینی برای اربابان تازه بقدرت رسیده اش در دولت “نا امید ونا متعادل ” شروع مینماید و با شارلاتانیزم سعی دارد از بکار گماردن وانتصاب چند مزدور همچون خود در مناصب دون پایه حکومتی بعنوان سندی دال بر حقانیت رژیم اسلامی و دولت روحانی در توجه به مردم تحت ستم کردستان استفاده نماید وهمچون همیشه وظیفه تاریخی خود را در خاک پاشیدن به چشم مردم و اظهار ارادت به بارگاه حاکمیت اسلامی نشان دهد.

در ادامه با نشان دادن خود در جایگاه حق و تهدید و ارعاب منتقدین به دادگاه وشکایت در محاکم شرع اسلامی که ایشان مقید و وفادار بودن خویش را به آن بارها نشان داده اند سعی میکند دستهای آلوده بخون خود را در جریان سرکوب وکشتار جوانان سنندج در سوم اسفند سال ۷۷ مخفی نماید. اگرچه بر هیچ انسان شرافتمند و باوجدانی پوشیده نیست که جلالی زاده و کاسه لیسهایی همچون او در واقعه سوم اسفند نقش چشمگیری در سرکوب این اعتراضات وکشتن چندین نفر از جوانان سنندجی را داشته اند با مراجعه به همین فایل صوتی واستخراج دلایلی از سخنان شخص جلالی زاده به راحتی میتوان بر دروغگو بودن شخص وی و اثبات نقش غیرقابل انکارش پای فشرد.

جلالی زاده اظهار میدارد که در روز حادثه سوم اسفند در منزل در بستر خواب! بوده اند وساعت ۱۱ با تماس” احمدی نیاز”( از دیگر مزدوران رژیم ویار غار جلالی زاده) متوجه پیش آمدن پاره ای اتفاقات!! در سطح شهر سنندج گردیده اند و دلیل خواب بودن جناب استاد دانشگاه وکاندید آنزمان شورای اسلامی شهر سنندج در آن وقت از روز را عدم استراحت در شب قبل از سوم اسفند وحضور در فرمانداری برای جلسه ای همراه “احمدی نیاز” عنوان نموده است که پس از پایان جلسه هم سریعا بخاطر خستگی جهت استراحت به منزل دولتیشان در دانشگاه کردستان برگشته اند.

اما “جلالی زاده” نمی گوید که این چه جلسه مهمی است که شب قبل ازفراخوان تجمعی در این سطح باید در فرمانداری باشد و او که بقول خودش تنها استاد دانشگاه بوده ویکی از چندین کاندید شورای شهر چرا باید به چنین جلسه ای دعوت شود؟؟

آیا غیر ازاین است که انجمن سفاکان و قاتلین در شب قبل از واقعه در تدارک به راه انداختن حمام خونی دیگر در سنندج سرخ بوده اند؟؟؟

یک استاد شریف!! دانشگاه بقول خودشان چه کار مهمی در آن مقطع حساس وفضای ملتهب سنندج در فرمانداری میتوانست داشته باشد بغیر از خوش رقصی برای اربابان جنایتکارش و همدست شدن در کشتار مردم وجوانان بی دفاع سنندج؟؟

بر فرض محال که “جلالی زاده”هم در آنموقع از روز در بستر خواب بوده باشد این چه کاندید نمایندگی از مردم است که در آن فضا وموقعیت حساس خواب را بر منافع وجان مردمی که داعیه نمایندگیشان را داشته ودارد ترجیح می دهد؟؟

جلالی زاده با گستاخی و بیشرمی تمام وکمال عنوان می کند که انتخاب وی بعنوان نفر دوم انتخابات شورای شهر سنندج در سال ۷۷ دلیل بر اعتماد مردم به اوست ومی خواهد این حقیقت را که در آن سال مردم با بی اعتنایی به صندوقهای رای کمترین میزان مشارکت را داشتند را لاپوشانی نماید در حالیکه بنا به گواه آمارهای اغلب نادرست خود رژیم اسلامی در انتخابات آندوره نفر اول تنها توانست ۱۵ هزار رای از میان جمعیت چند صد هزار نفری شهر سنندج بدست آورد که آنهم به یمن گسیل داشتن مواجب بگیران حکومتی از اطراف واکناف و به صف کردن سربازان درون پادگانها با لباسهای شخصی وظاهر آرایی برای نشان دادن جلوی دوربینهای تلویزیونی بود.

آقای کاندید مدعی دفاع از مردم کردستان بهتر است بجای این اظهار فضل و تحریف تاریخ نه چندان دور به همان بستر خواب برگردند زیرا کارگران وزحمتکشان کردستان بارها و در برهه های مختلف از تاریخ جواب درخور ودندان شکنی به این مزدوران وصحنه آرایان زور وسرمایه داده اند وحنایشان دیگر پیش مردم رنگی ندارد.

نمایندگان واقعی کارگران وزحمتکشان کردستان امروزه به یمن حضور امثال ” جلالی زاده ” در قدرت زیر بیشترین فشار امنیتی ویا در کنج زندانها بخاطر دفاعاز حقوق حقه طبقه کارگر هستند.
انتخاب شما نه بخاطر اعتماد از طرف مردم بلکه انتصابی به پاس خوش خدمتیهایتان به حاکمیت رژیم هار اسلامی در طول حیات ننگین وجنایتکارانه اش بوده است.
حال با همه این خوش رقصیها و مجیزگویی جلالی زاده برای اربابان در قدرتش شورای نگهبان در اقدامی حکم به عدم احراز صلاحیت وی و اکثریت اصلاح طلبان کورد با استناد به بندهای ۱ و۳ ماده ۲۸ قانون انتخاب داده اند که به معنی عدم التزام نامبرده و همپالکیهایشان به اسلام و رژیم جمهوری اسلامی و عدم وفاداری به قانون اساسی رژیم و ولایت مطلقه فقیه است.
جلالی زاده در واکنش به عدم تایید صلاحیتش از طرف شورای نگهبان طی مصاحبه ای با سایت” کلمه” همچون مالباخته ای با حالتی همراه با گلایه و تضرع به درگاه حاکمیت اینچنین می گوید: ” هر اتهام دیگری اگر می زدند بیشتر با عقل جور در می آمد تا اتهام بی دینی و عدم التزام به جمهوری اسلامی، پدر و برادرم روحانی بودند و شهید!!! شدند. خودم هم جانباز پنجاه درصد هستم و دکترای فقه اسلامی از دانشگاه تهران دارم. حال با توجه به این اوصاف اگر بنده به اسلام و نظام جمهوری اسلامی التزام ندارم دیگر معلوم نیست از نظر آقایان چه کسی التزام دارد”
در جواب این سخنان جلالی زاده باید وی را به گذشته و سرنوشت مزدوران محلی وهمکارانش در سرکوب مردم کردستان ارجاع داد و یادآوری نمود که تنها نقشی که توسط رژیم برای این مزدوران تعریف گردیده، ایفای رل گزمه ها و جلادین محلی حاکمیت در کردستان است و در صورت لزوم در مواقعی چون انتخابات به میدان آمدن و بازار گرمی و تبلیغ برای حضور مردم در بساط انتخابات و تحکیم پایه های ننگین رژیم در کردستان می باشد.
“” جلالی زاده”ها اینروزها در نقش ولباس جدیدی بمیدان آورده شده اند وبازهم قرار است در نقشی جدید رل اصلاح طلبان کرد را بازی کنند و با عوام فریبی باز هم بخشی از مردم کردستان را به پای صندوقهای رای بکشانند اینان بمانند مردگانی متعفن از گور برخواسته اند تا بازهم نقش تاریخی خود را در ابقا تثبیت وادامه کاری رژیم فقر واعدام اسلامی ایفا نمایند.
مردم کردستان همچون همیشه باید بیدار و آگاه باشند و در دام این جنگهای زرگری جناحین شریک در قدرت نیفتند این جنگ زرگری جناحین  مصداق واقعی  “سگ زرد برادر شغال است” میباشد. هیچکدام از این جناح بندیهای کذایی نمیتواند دردی از کارگران وزحمتکشان در کردستان باز کند تنها راه وبهترین راه سرنگونی این رژیم وبرقراری حکومتی برخواسته از اراده طبقه کارگر میباشد. پیام مردم کردستان برای “جلالی زاده” ها وکلیت حاکمیت اسلامی تنها این میتواند باشد « به حکومت فقر وفساد رای نمی دهیم » وباافشاگری در مورد این مضحکه بنام انتخابات صندوقهای رای انتخابات فرمایشی رژیم را بر سرشان خراب خواهند کرد و پیام روشنی به حاکمیت و مزدوران محلیشان از هر جناحی ودسته ای می فرستند.
ریبین رها

دیماه 1394