رضا کمانگر -نامە سر گشادە بە وزیر امور خارجە فنلاند تیمو سوینی (Timo Soini)

نامە سر گشادە بە وزیر امور خارجە فنلاند تیمو سوینی (Timo Soini)             

محمد جواد ظریف نمایندە یک حکومت فاشیست اسلامی است نه مردم ایران!

آقای سوینی!

بدعوت وزارت تحت مسئولیت شما، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجە جمهوری اسلامی قرار است ٣١ مە بە فنلاند بیاید!؟ در مورد سفر نمایندە یک حکومت فاشیستی و تروریستی اسلامی در ایران توجە شما و افکار عمومی فنلاند را بە نکات زیر جلب میکنم:

١- ظریف، وزیر امور خارجە حکومتی است کە ٣٨ سال از طریق سرکوب خونین جامعە ٧٥ میلیونی ایران بە بقای خود ادامە میدهند! حکومتی که دقیقا مانند “داعش” با زن، با مخالفین جدا از مذهب خود با حقوق و امنیت و آزادی شهروندان رفتار کرده است. آیا شما حاضر هستید نمایندگان داعش را به عنوان نماینده مردم سرکوب شده سوریه و عراق بپذیرید؟ اگر نه چرا ظریف را به عنوان نماینده ایران پذیرفته اید؟!

٢- ظریف، مانند بقیه سران رژیم اسلامی، شریک جرم و مسئول کشتار در ایران و مشخصا شریک جرم در اعدام بیش از ١٥٠ هزار نفر از فعالین سیاسی و اجتماعی وفعالین کارگری و زنان درایران است!

٣- ظریف مامور رژیمی است کە سازماندە گروهای تروریستی در سطح بین اللملی بوده و ترور صدها فعال سیاسی اپوزسیون ایرانی را در پروندە دارند. غلام کشاورز، عبدالرحمان قاسملو، صادق شرفکندی، صدیق کمانگر، شاپور بختیار، فریدون فرخزاد و دهها مورد دیگر.

٤- ظریف، شریک جرم نظامی است که دهها بار بر روی اعتراضات کارگری و مردمی آتش گشوده و آنها را کشته است. نماینده دولتی است که با تحمیل فضای خفقان و دیکتاتوری، دستگیری آزادیخواهان، اعمال شکنجە و حتی تجاوز جنسی به زندانی و حتما اطلاع دارید در دوره حکومت روحانی نیز مسئول به دار آویختن در ملا عام هر روزه چندین انسان در جامعه است، حتما از گزارش اخیر سازمان ملل  نیز خبر دارید که رژیم ایران مقام نخست در اعدام کردن انسانها را دارد!

۵- ظریف نمایندە رژیمی است کە مسبب آوارە شدن چندین میلیون نفر از ایران بە اقصی نقاط دنیا است. اطلاع هم دارید در خارج کشور نیز در صدد ترور فعالین اپوزیسیون و تعقیب مخالفین و سازماندهی شبکه های ترور و جاسوسی علیه همین فراریان از ایران هست.

٦- ظریف، شریک جرم تصویب قوانین آپارتاید جنسی و اسید پاشی و سنگسار علیە زنان، حامی تجاوز بە دختران نوزاد بی سرپرست با عنوان ازدواج با پدرخواندە و حامی قانون تجاوز رسمی بە کودکان دختر ٩ سالە بر اساس قانون شریعت اسلامی با عنوان ازدواج رسمی در ایران است!

٧- ظریف، شریک جرم تحمیل بی حقوقی مطلق بە طبقە کارگر از طریق عدم اجازە بە فعالین کارگری برای ایجاد سازمانهای صنفی، سیاسی و اجتماعی مستقل خود است و اکنون تعداد بیشماری از فعالین کارگری، معلمین در زندانهای رژیم اسلامی زیر شکنجە بسر میبرند و روز ۲۵ همین ماە ١٧ نفر فعال کارگری بجرم حق طلبی صنفی خود بە ٣٠ تا ١٠٠ ضربە شلاق محکوم شدند و احکامشان را همراە با جریمە نقدی بە اجرا گذاشتند.

٨- ظریف، مسئول و شریک جرم نظامی است که سرکوب خونین جنبش برابری طلبانە دانشجوئی را در طی سالهای حاکمیت رژیم و تحمیل قوانین عقب ماندە اسلامی بە جوانان و زنان و مردم ایران است!

٩- ظریف، مامور حکومتی است کە بیکاری، فقر، گرسنگی و کار ارزان را بە اکثریت مردم ایران زورگویانه تحمیل کردەاند، طوری که طی سال گذشته بیش از ٤ هزار انسان از سر فقر و گرسنگی و استیصالی که رژیم بانی آن بوده اقدام به خودکشی کرده اند.

١٠- ظریف، وزیر امور خارجە رژیمی است کە میلونها انسان را با پدیدهای مخرب چون اعتیاد و تن فروشی و همچنین کارتن خوابی و کودکان کار و خیابانی مواجه کرده است!

١١- ظریف نمایندە رژیمی است کە مبارزات آزادیخواهانە مردم کردستان و مردمی که برای رفع تبعیض تلاش میکنند را بی رحمانە سرکوب میکنند و “اقلیتهای ملی و مذهبی” را وحشیانە سرکوب میکنند! شما حتما خبر دارید که دولت آقای ظریف امکان تدریس به زبان مادری را از دهها میلیون انسان سلب کرده است!

١٢- ظریف مامور رژیمی است کە چند روز پیش، روز ٢٦ همین ماە، ٣٥ جوان دختر و پسر را بجرم برگزاری مراسم شادی و رقص دستگیر کردە و آنها را در ملا عام و بە هرکدام ٩٩ ضربە شلاق زدە اند! شما از نماینده چنین رژیم وحشی در فنلاند استقبال میکنید؟! این توهین به خود مردم فنلاند و حرمت خودتان نیست؟

١٣- …

آقای سوینی!

این مهمان ناشریف شما، نمایندە مردم ایران در امور خارجە آن کشور نیست! این یکی از سران یک گروه کانگستر اسلامی در قالب “دولت” است! این دولت از راه زورگوئی و اسلحه و سرکوب و جنایت آفرینی شبیه به هیتلر موفق شده است جامعە ایران را تحت کنترل بگیرد. جامعه ای که با این رژیم هیچ سر سازگاری ندارد و آنرا نمی خواهد.

احترام به مردم سرکوب شده ایران و به ما میلیونها قربانی دست رژیم و فراریان از دست این نظام تروریست اسلامی، و همچنین احترام به مردم فنلاند نیز حکم میکند که شما میزبان نماینده یک رژیم فاشیست و تروریست اسلامی نباشید! که عدالت و انسانیت را در راه معاملات حقیر اقتصادی به حراج نگذارید! آیا با دعوت و میزبانی از این نماینده جنایتکاران تاریخ، مقام حکومت فنلاند در دفاع از حقوق بشر مورد ادعای خود و دفاع از مدنیت جامعە را پائین نیاوردەاید؟

 ظریف و همه سران جنایتکار اسلامی بجای اینکه امکان بیابند تا زیر پای خونینشان فرش دیپلماتیک پهن گردد نمی بایست فوری دستگیر و بجرم نسل کشی و اعمال تروریستی و جنایت علیە بشریت بە دادگاە سپردە میشدند؟ بدانید که مردم سرکوب شده ایران از رفتار شما با اوباشان حکومت اسلامی بسیار ناخرسند و خشمگینند. مردم فنلاند حق دارند از دولت بخواهند لطفا بخاطر معاملات و مصالح حقیر و کوتاه مدت اقتصادی، حقوق شهروندی و کرامت و ارزشهای سرکوب شده یک جامعە ٧٠-٨٠ میلیونی در ایران را قربانی نکنید!

رضا کمانگر

٢٦ مە ٢٠١٦