رحمان حسین زاده-روز محاکمه جنایتکاران ۳۰ خرداد نزدیک است!

روز محاکمه جنایتکاران ۳۰ خرداد نزدیک است!

رحمان حسین زاده

۳۸ سال از مقطع جنایات سازمانیافته ۳۰ خرداد ۶۰ میگذرد. روزی که تحت رهبری خمینی جلاد و با شرکت مستقیم سران ریز و درشت اصلاح طلب و اصولگرا هولوکاست اسلامی،  مشابه هولوکاست فاشیسم هیتلری را خلق کردند. اینجا مناسبت دارد از تعدادی مهره های شاخص مرده و زنده آنها نام ببریم، از جمله بهشتی،رجایی،رفسنجانی،خامنه ای، موسوی،کروبی،،خاتمی،گیلانی،اردبیلی،خلخالی،لاجوردی،روحانی،سروش،حجاریان،تاجزاده،سازگارا،محسن رضایی، جلایی پور، بهزادنبوی،باهنر،احمدی نژاد و بعدها، نیری،رئیسی،اشراقی، پورمحمدی و خیلی های دیگر.

هدفشان چه بود؟

برخلاف پروپاگاند جمهوری اسلامی و تصویر وارونه ارتجاعی ژورنالیستی، رژیم اسلامی نه ماحصل انقلاب ۵۷، بلکه ماحصل شکست انقلاب ۵۷ بود که مقطع ۳۰ خرداد و بعد از آن، مرحله تعیین کننده این شکست و تحمیل قدرت ضد انقلاب اسلامی بود. سران جمهوری اسلامی برای تحمیل حاکمیت بورژوا اسلامی و سرکوب آزادیخواهان و مردم حق طلب به قتل عام و جنایات وسیع همانند فاشیسم هیتلری، و مشابه آنچه در اندونزی و شیلی اتفاق افتاد، نیاز داشتند. ۳۰ خرداد ۶۰ مقطع اصلی این تهاجم افسارگسیخته اسلامی ضد انقلابی علیه کارگر و زنان و جوانان و مردم انقلاب کرده دربهمن ۵۷ بود. به قول منصور حکمت تهاجم ۳۰ خرداد ۶۰ به تهاجم ۱۷ شهریور ۵۷ رژیم ارتجاعی سلطنت در میدان ژاله تهران که هر دو برای مقابله با انقلاب مردم بود، میچسبد.

در روز ۳۰ خرداد ۶۰ با هجوم گله حزب الله و اوباش اسلامی کمیته و بسیج و پاسدار، هزاران انسان جان باختند، روزهای بعد، هر روزه در ابعاد سیصد تا پانصد نفر را به اعدام سپردند. فراموش نمیکنیم در این جنایات نه تنها همه جناحهای جمهوری اسلامی بلکه جریانات  ملی مذهبی امروز به صف اپوزیسیون رانده شده، امثال نهضت آزادی، جبهه ملی، حزب توده، فدایی اکثریت و بخشی از تاریک فکران به اصطلاح “روشنفکر” و قلم به دستان نان به نرخ روز خور در کنار این ارابه جنایت و جنون و کشتار ایستادند و همراهیش کردند.

در افشای واقعه سیاه ۳۰ خرداد و کلا دهه خونین ۶۰ و جنایات سال ۶۷ هم سخن زیاد گفته شده و کتابها به تحریر درآمده است. در اینجا توضیح بیشتر لازم نیست. آنچه در پایان باید تاکید شود، این واقعیت است، که امسال در شرایط خاصی یاد عزیز جانباختگان  ۳۰ خرداد و دهه قتل عام شصت را گرامی میداریم. آن هم این واقعیت که ورق برگشته است. تناسب قوابه ویژه از دی ماه ۹۶ تغییر کرده و تغییر اساسی تر تناسب قوا در چشم انداز است. لذا آنچه د ر انتظار است و آنچه باید برایش آماده شویم سرنگون کردن جمهوری اسلامی و محاکمه و مجازات جانیان زنده قتل عامهای ۳۰ خرداد و سران کنونی و وارث جمهوری اسلامی است.

روز دادخواهی مردم آزادیخواه ایران دور نیست. خمینی و بهشتی و رفسنجانی و خلخالی و لاجوردی و امثالهم و تعداد زیادی از جلادان زنده نیستند تا در دادگاه مردم حق طلب به محاکمه کشیده شوند و به سزای اعمالشان برسند، اما تمام امید اینست که چرخه جنبش سرنگونی طلبانه ما، چرخه جنبش اعتراضات کارگری و توده ای چنان شتابی به خود بگیرد و چنان سرعتی به آن بدهیم که در آینده نزدیک،درفردای سرنگونی جمهوری اسلامی، خامنه ای، روحانی، موسوی، کروبی،خاتمی،سروش،حجاریان،تاج زاده، جلایی پور،محسن رضایی، بهزادنبوی،احمدی نژاد،نیری،رئیسی،اشراقی، پورمحمدی، جهانگیری، ظریف و لاریجانیها و بسیاری دیگر از مهره های جنایات آن مقطع و کنونی جمهوری اسلامی را در دادگاه عادلانه و علنی به محاکمه بکشیم. پرده از ابعاد وسیع و دهشتناک فجایع نظام مخوف اسلامی برداشته شودو جهانیان از ابعاد حیرت آور و گسترده آن مطلع شوند. مرتکبین آن همانند سران فاشیسم هیتلری به سزای اعمال جنایتکارانه شان برسند. بگذار امثال خامنه ای و روحانی و خاتمی و موسوی و همپالگی هایشان مابقی عمر خود را به جرم جنایات علیه مردم ایران و بشریت در گوشه زندان سپری کنند. آن روز دور نیست. مبارزه، اتحاد و همبستگی برای سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی و رسیدن به آن روز تاریخی را باید شتاب بخشیم.

***