راسته‌وخۆ – برنامه‌ پخش زنده‌ از تلویزیون کۆمه‌ڵه به‌ زبان کردی (یکشنبه‌ 30 نوامبر، 9 آذر) – موضوع: تداوم مبارزە سیاسی و نظامی علیە داعش مهمان برنامە اسد نودینیان

 راسته‌وخۆ – برنامه‌ پخش زنده‌ از تلویزیون کۆمه‌ڵه به‌ زبان کردی
                                                            (یکشنبه‌ 30 نوامبر، 9 آذر)
این برنامه‌ روزهای یکشنبه‌ ساعت 4 عصر به وقت اروپا و 6.30 شب به وقت ایران پخش می شود و همزمان از شبکه‌ اینترنت بر روی سایت تلویزیون کومه‌له قابل دیدن هست.
موضوع:
تداوم مبارزە سیاسی و نظامی علیە داعش
استقامت و مقاومت دلیرانە مردم مبارز کوبانی توانستە عقبنشینی بزرگی را به داعش تحمیل کردە و در سطح بین المللی نیز توجە صدها هزار نفر را بخود جلب نماید و بە نوبە خود بر روند جنبش آزادیخواهانە در سطح منطقە تاثیر بگذارد.
مقاومت مردم کوبانی، ارزشهای انسانی و دستاوردهای کانتونهای روژاوا فاکتور اساسی شد در شکل گیری حمایت و همبستگی مردم آزادیخواه در اقصا نقاط جهان.
اما داعش و داعشها ریشە در جریان تندرو اسلامی دارند که در سطح منطقە از جانب امپریالیستها و دولتهای ارتجاعی بە پول و سلاحهای مختلف مجهز شدە و به عنوان ابزاری برای تامین منافعاشان بکار گرفتە می شوند.
بنابراین ضروریست که مبارزە سیاسی و نظامی در سطح تودەای و گستردە علیە داعش و تفکر ارتجاعی که موجب بروز داعشها می شود ادامە پیدا کردە و برای خنثی کردن توطعەهای امپریالیستها و دولتهای ارتجاعی منطقە هوشیاری خود را حفظ کنیم.
در برنامە این هفتە پخش زندە، بە زبان کردی، با همکاری مهمان برنامە رفیق گرامی اسد نودینیان، فعال سیاسی کمونیست، موضوعات بالا بررسی قرار خواهیم داد.
شما عزیزان هم می توانید در بحثهای این برنامه‌ شرکت کنید و نقطه‌ نظرات خود را از این تریبون بە اطلاع افکار عمومی برسانید
شماره‌ تماس                                   0046853170750
HotBird | FQ 11642 MHz | Ksps 27500 | Hor. 3/4 | PID 10603 آدرس
www.tvkomala.com