دفتر سیاسی حزب حکمتیست –  نشست دفتر سیاسی حزب برگزار شد

 نشست دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری- حکمتیست برگزار شد

روزهای شنبه و یکشنبه  ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ برابری با ۱۵ و ۱۶ ژوئن ۲۰۱۹ نشست دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست با شرکت اکثریت اعضای دفتر سیاسی برگزار شد. دستورهای نشست که تصویب و مورد بررسی قرار گرفتند، عبارت بودند از:

۱- گزارش

۲-  بررسی اوضاع سیاسی و پیامدهای تنش دولتهای آمریکا و جمهوری اسلامی

۳- کار حزب در داخل، پیشروی ما در گرو چیست؟

۴-  کنگره نهم حزب وتدارک سیاسی اجرایی آن

۵- جنبش آزادی زن  و اقدامات ما

۶- قرار و قطعنامه ها

۷- انتخابات

در دستور اول نشست، رئیس دفتر سیاسی و دبیران کمیته ها و مسئول تلویزیون پرتو گزارش کارکرد سیاسی و عملی این دوره رهبری و عرصه های مختلف فعالیت حزب را از مقطع پلنوم ۳۹ در ماه آوریل تاکنون به نشست ارائه کردند. رفقای حاضر در نشست حول گزارشات ارائه شده اظهار نظر کردند. در ادامه دیگر دستورهای مطرح در نشست مورد بررسی قرار گرفت و در موارد لازم تصمیمات سیاسی و تشکیلاتی اتخاذ شد. از میان پنج قرار محول شده پلنوم ۳۹ به دفتر سیاسی، سه قرار با اصلاحات ایجاد شده به تصویب رسیدند. قرارهای مصوب درونی و در سطح حزب انتشار می یابند.

در دستور انتخابات، ابتدا رحمان حسین زاده به اتفاق آرای حاضرین، به عنوان رئیس دفتر سیاسی و سپس پنج عضو دیگر هیئت اجرایی انتخاب شدند. هیئت اجرایی شش نفره دفتر سیاسی عبارتند از رحمان حسین زاده ،ناصر مرادی، آذر ماجدی، پروین کابلی، سیاوش دانشور، عبدالله دارابی. هیئت اجرایی دفتر سیاسی رفیق ناصر مرادی را به عنوان دبیر خود انتخاب کرد. نشست دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری – حکمتیست بعد از دو روز کار فشرده و بررسی همه موضوعات در دستورو اتخاذ تصمیمات لازم، به کار خود پایان داد.

دفتر سیاسی حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست

۳۰ خرداد ۱۳۹۸- ۲۰ ژوئن ۲۰۱۹