خبرگزاری عرفان-درخواست محمد نوری زاد از آتنا دائمی برای پایان اعتصاب غذا

درخواست محمد نوری زاد از آتنا دائمی برای پایان اعتصاب غذا

«محمد نوریزاد» کنشگر مدنی در نوشتاری که در کانال رسمی خود در تلگرام منتشر کرده از «آتنا دائمی» مدافع حقوق بشر زندانی خواسته که به اعتصاب غذایش پایان دهد.
به گزارش خبرگزاری عرفان (اِنا)، این نوشتار «محمد نوریزاد» در حالی منتشر میشود که «آتنا دائمی» در اعتراض به حکم صادر شده برای «هانیه و انسیه دائمی» خواهرانش، از روز شنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۳۹۶ (۸ آوریل ۲۰۱۷)، دست به اعتصاب غذای اعتراضی زده و اکنون در بیست و نهمین روز از اعتصاب غذای خود است.
گزارش‌ها حاکی از وخامت جسمانی این مدافع حقوق بشر زندانی است.
«معصومه نعمتی» مادر «آتنا دائمی» در گفتگویی تلفنی با خبرگزاری عرفان، ضمن انتقاد از بیتفاوتی مسوولان و سطح حمایت‌ها از خواسته‌های این زندانی گفته بود: «صداها به گوش مسوولان نمیرسد.»
«محمد نوریزاد» دانش‌آموخته کارگردانی، مستندساز و نویسنده ساکن تهران، از جمله هنرمندانی است که در سال‌های اخیر در نقش یک فعال و کنشگر مدنی به وضعیت حقوق بشر در ایران اعتراض کرده است.
او درباره نوشتار پیش رو گفته: «نوشتهی امروز مرا با عنوان “به آتنا دائمی” بخوانید و آنقدر منتشر کنید تا هم در زندان اوین به دست خودش برسد، هم به دست آنانی که با تسبیحی از کلهی معترضان چانه میجنبانند.»
متن کامل نوشتار «محمد نوریزاد» به «آتنا دائمی» را در پی میخوانید….

متن کامل را در اینجا بخوانید:
https://goo.gl/KMIvTJ
صفحه رسمی خبرگزاری عرفان در فیس‌بوک:
https://www.facebook.com/erfanews/
کانال رسمی خبرگزاری عرفان در تلگرام:
@erfanews
https://telegram.me/erfanews