خبرگزاری عرفان – چند خبر

انتشار دستخط جعلی محمد علی طاهری از سوی نیروهای امنیتی قرارگاه ثارالله

در روزهای اخیر و همزمان با برپایی دادگاه مجدد برای «محمد علی طاهری»، گزارش‌ها حاکی از آن است که “پروژه ترور شخصیتی” این زندانی عقیدتی مجددا در رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران قوت گرفته است.
به گزارش خبرگزاری عرفان (اِنا)، گفته شده “بازجوهای فعال وابسته به قرارگاه ثارالله سپاه در فضای مجازی، این بار اقدام به انتشار دستخطی اعتراف‌گونه از محمد علی طاهری کرده‌اند.” در این متن جعلی و دستکاری شده “محمد علی طاهری، عرفان کیهانی را منحرف خوانده است.”
یکی از منابع مطلع رسانه‌ای در این باره گفته: «این تصویر توسط یکی از نویسندگان سایت «نجات از حلقه» و از بازجویان ثارالله، به اسم «مهدی امین‌الاسلام»، در گروه‌های تلگرامی پخش شده است؛ موسسه‌ای که به عنوان برادر موسسه «بهداشت معنوی»، کار مونتاژ صدای محمدعلی طاهری برای تبدیل صحبت‌های شفاهی بنیان‌گذار عرفان حلقه در جریان کلاس‌های آموزشی، به گفته‌هایی جرم‌گونه را در سابقه‌اش دارد.»
این منبع همچنان تاکید کرد: «مقایسه این تصویر با دستخط اصلی محمد علی طاهری در سال ۸۸ ، به خوبی جعلی بودن متن مورد اشاره را نشان می‌دهد. چرا که میزان کشیدگی حروف، نقطه گذاری و حتی قلم خوردگی در برخی کلمات، کاملا با نامه اصلی یکسان است، در حالی که بین دو نامه ظاهرا ۷ سال فاصله زمانی وجود دارد و این میزان یکسانی در رسم الخط، امری غیرممکن است.»
انتشار دست خط جعلی منتسب به بنیانگذار عرفان حلقه در حالی صورت گرفته که اخیرا در آستانه جلسات رسیدگی مجدد به پرونده «محمدعلی طاهری» در دادگاه انقلاب، انتشار برنامه های تبلیغاتی علیه این زندانی عقیدتی از رسانه های جمهوری اسلامی شدت گرفته است. در این راستا پیش تر، روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵ فیلم مستندی تحت عنوان «حلقه شیطان»، علیه محمدعلی طاهری از شبکه ۳ پخش شده بود.
در همین ارتباط «محمود علیزاده طباطبایی» در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری عرفان در روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۹۵ ، با اعلام شکایت موکلش به دلیل ”عمل مجرمانه“ سازمان صداوسیما گفته بود: «ما ضمن این که پاسخ آن مواردی که در فیلم حلقه شیطان منتشر شد، به صورت تکه تکه جواب فیلم را تهیه کردیم و با سی‌دی امروز در دادگاه ارائه کردیم که همه آن موارد را پاسخ گفتیم، خود آقای طاهری هم شکایتی تنظیم کرده بودند که همانجا تقدیم نماینده دادستان شد که برود و دستور رسیدگی صادر شود.»
این وکیل دادگستری، این قبیل اعمال تخریبی علیه متهمی که در زندان به سر می برد را ”هتک حرمت و حیثیت فرد زندانی“ نامیده و آن را مغایر با اصل ۳۹ قانونی اساسی و ”عمل مجرمانه“ دانسته بود.

متن کامل را در اینجا بخوانید:
https://goo.gl/rsxRmz
صفحه رسمی خبرگزاری عرفان در فیس‌بوک:
https://www.facebook.com/erfanews/
کانال رسمی خبرگزاری عرفان در تلگرام:
@erfanews
https://telegram.me/erfanews

فهیمه اعرفی مربی عرفان حلقه از زندان اوین آزاد شد
«فهیمه اعرفی» زندانی عقیدتی محبوس در بند زنان (نسوان) در زندان اوین، صبح امروز جمعه ۲۰ اسفندماه پس از پایان دوره محکومیت از زندان آزاد شد.
به گزارش خبرگزاری عرفان (اِنا)، این زندانی عقیدتی از شاگردان «محمد علی طاهری» و از مربیان «عرفان حلقه»، امروز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۵ (۱۰ مارچ ۲۰۱۷)، پس از تحمل حکم ۲۰ ماه حبس، از زندان آزاد شد.
«فهیمه اعرفی» در ۸ آبان‌ماه سال ۱۳۹۲ در پی حمله مأمورین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران به منزل شخصی وی بازداشت شد. او “۱۳ روز در حبس انفرادی بند دو الف و ۱۷ روز در ندامتگاه شهر ری (زندان زنان قرچک ورامین) نگهداری شد و سپس به قید کفالت و به صورت موقت از زندان آزاد شد.”
او سپس در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی «ماشاءالله احمدزاده»، به اتهام “توهین به مقدسات از طریق عضویت و تدریس عرفان حلقه (کیهانی)”، “تحصیل مال نامشروع” و “دخالت غیرمجاز در امور پزشکی” به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.
این زندانی عقیدتی در روز سه‌شنبه ۳ شهریورماه ۱۳۹۴، جهت اجرای حکم صادره، توسط نیروهای امنیتی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران، در منزل شخصی خود بازداشت و در ابتدا به زندان قرچک ورامین و سپس به زندان اوین منتقل شد.
گفتنی است «فهیمه اعرفی» متولد ۱۳۴۴، متاهل و دارای سه فرزند است.
همچنین این زندانی عقیدتی پیش‌تر در ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴، به دلیل “اعتراض به انحراف شدید در سیستم دادرسی و باطل بودن رأی دادگاه ناصالح توسط نیروهای امنیتی از خیابان ربوده شد و به مدت ۴۲ روز (۸ روز انفرادی و بازجویی در اوین و ۱۷ روز اعزام به قرچک ورامین) تحمل حبس کرد.”
گفته شده “این زندانی عقیدتی در ۱۲ فروردین‌ماه ۱۳۹۵، مشمول عفو شده و قرار بود وی در ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۵ از زندان اوین آزاد شود.”
متن کامل را در اینجا بخوانید:
صفحه رسمی خبرگزاری عرفان در فیس‌بوک:
کانال رسمی خبرگزاری عرفان در تلگرام:
@erfanews