حسن معارفی پور-علیه کلیت نظام سرمایه داری و امپریالیستی جمهوری اسلامی

علیه کلیت نظام سرمایه داری و امپریالیستی جمهوری اسلامی

در رابطه با مطلب نورا برکلاین، رفیق و پارتنرم در مورد حملات هیستریک و سکسیتی جمهوری اسلامی و تهدیدهای مداوم به تجاوز و فحاشی های کثیف اراذل و اوباش وابسته به جمهوری اسلامی به ایشان، به خاطر رابطه ی او با من.

این اولین باری نیست که مدافعین این نظام فاشیست اسلامی و این نمایندگان اسلام واقعی به جای حمله به من و جواب به مطالبی که می نویسم، با فحاشی های سکسیستی به پارتنرم یا مادر و خواهرانم، در تلاشند من کمونیست را از مبارزه ی انقلابی علیه این نظام منحرف کنند و به مسائل پیش پا افتاده یی مشغول کنند، که هیچ اهمیتی برای من ندارد. در تمام این هجوم های سایبری، زنان به عنوان ابژه های جنسی نگاه می شوند، چون کلیت ساختار این نظام ضد زن است و زنان را به عنوان ابژه ی جنسی می بیند. زمانی که برای رفیق دوست دخترم این مساله را تعریف کردم که این اوباش از طریق تلگرام و فیس بوک، به من حمله کرده و گفته اند که زنت را می گاییم، براش خیلی جای تعجب بود و یک شب تا صبح به این مساله فکر کرد و نخوابیده بود، تا یک متنی را به انگلیسی بنویسد و جواب این جانیان سکسیست را بدهد. من متن را به زبان فارسی ترجمه کرده ام و در سایت شخصی خودم هم و دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، تویتر و تلگرام هم منتشر کرده ام. اینجا لازم دانستم یک روشنگری هایی را شخصا بنویسم و به مردم جامعه بگویم که این جانیان ضد زن و سکیست متجاوز، این پدوفیل های اسلامی اولین بارشان نیست که اینگونه دست به این اعمال شنیع و ضد انسانی می زنند.

یک حیوان در حال مرگ به هر طرفی جفتک پرت می کند

جمهوری جنایتکار اسلامی ایران، همچون یک لاشه ی افتاده بر زمین در حال مرگ اخرین نفس های خود را می کشد. این رژیم مثل یک انسان در حال غرق شدن است که به هر طناب پوسیده ایی اویزان می شود، تا خود را از مرگ نجات دهد. این نظام ملعون و منفور مخالفین سیاسی خود را، کسانی که به صورت جدی علیه کلیت این نظام و ساختار سرمایه داری اسلامیستی، فاشیستی و امپریالیستی ش می جنگند حملات گوناگون می کند. یکی از این حملات، حملات شخصی و اخلاقی است. در ایدئولوژی فاشیستی اسلامیستی جمهوری اسلامی ایران، زنان همیشه همچون ابژه های جنسی دیده شده اند و می شوند و همیشه مناسبات سکسی و جنسی زنان که از نظر من با نوشیدن یک لیوان اب تفاوتی ندارد، پاشنه اشیل زنان دیده می شود. مناسبات جنسی و ازادانه ی زنان همیشه سرکوب شده است، اما از طرف دیگر همین اراذل و اوباش بزرگترین فاحشه خانه های اسلامی را در کنار مرقد رضای گور به گور در خاورمیانه درتس کرده اند و این حاکمیت از طریق این صنعت توریسم جنسی اسلامی به نام صیغه نه تنها سودهای کلان به جیب زده است، بلکه حاکمان تشنه ی سکس از این طریق بدجوری اغوا می شوند. اراذل و اوباش پدوفیلی در حاکمیت این رژیم، قمه کشان شعبانیست، بسیجی های کله پوک، سپاهیان بی ترمز و قاتل و در کل کسانی که هنوز به این نظام فرو ریخته و این جنازه ی متعفن توهم دارند و به صورت عقیدتی از این دستگاه سرکوب و جنایت دولتی دفاع می کنند، حملات سایبریکی را به سوی فعالین به وحشیانه ترین شکل ممکن در کنار انواع دیگر حملات فیزیکی، مسلحانه و تروریستی شروع کرده اند. لازم به ذکر است رژیم جنایتکار و متعفن جمهوری اسلامی از همان روزهای اول سر کار امدنش با حمله به تظاهرات های زنان در هشت مارس های سال 57 و 58 در تلاش بود نیمی از جمعیت جامعه را سرکوب کند، تا سرکوب ان نیم دیگر جامعه راحت تر صورت گیرد. نظام حاکم بر ایران یک نظام سکسیست و متشکل از مجموعه یی اخوند پدوفیلی که در حوزیه ی علمیه ی قم از کودکی مورد سوء استفاده های جنسی قرار گرفته شده اند و خود حاکمین و اطرافیان این نظام این عمل شنیع و ضد انسانی را با مخالفین سیاسی خود انجام می دهند. اسیدپاشی اسلامی بر روی چهره های زنان، در طی سالیان دراز در این نظام جنایتکار وجود داشته است و در دوران ریاست جمهوری رئیس جمهور بنفش بعد از سال ها دوباره اوج گرفت.

کم نبودند زنان ازاده و کمونیستی که توسط این جانیان قبل از اعدام مورد تجاوز قرار گرفته شدند، تا جنایتکاران و جلادان تیرخلاص زن اسلامیست و فاشیست به وظیفه ی اسلامی خود عمل کرده باشند و همزمان هم سادیسم خود را به صورت ارضای یک طرفه و تجاوز به زنان زندانی نشان دهند. نظام جمهوری اسلامی ایران از لحاظ ایدئولوژیک کار متفاوتی از پیامبر پدوفیل اسلام نکرده است. پیامبر جلاد مسلمانان جهان هم در هر جنگی، اسرای زن را با همین قوانین کثیف اسلامی مورد تجاوز جنسی قرار می داد. زمانی که پیامبر این اوباش خود شخصا مجری این اعمال شدیدا ضد زن باشد، نباید انتظار داشت، جلادان فاشیست و تروریست اسلامیست حاکم در ایران دست به چنین اعمالی نزنند.

در سالیان گذشته رژیم جمهوری اسلامی در بین نیروهای سیاسی اپوزیسیون رخنه کرده بود و توانسته بود به یک سری اطلاعت خصوصی و مناسبات خصوصی بین انسان ها دسترسی پیدا کند. یکی از این اراذل و اوباش تروریست اطلاعاتی کسی جز نادر کیانی مهره ی سوخته ی جمهوری اسلامی نبود که در کومه له نفوذ کرده و بعد از افشا شدن و فرار به ایران، به همراه تیم وزارت اطلاعات، وبلاگ ها و سایت های مختلفی چون “کومه له از درون” سایت “آکام نیوز” و دهها وبلاگ دیگر را اداره می کردند. این جانی تروریست، مزدور و این مهره ی سوخته ی رژیم، زمانی که به ایران برگشت، تلاش داشت با منتشر کردن مناسبات جنسی بین رفقای کومه له و از جمله مناسبات جنسی خود من و رفیق همسر سابقم و انتشار عکس های کاملا عادی ما در حال بوسیدن در اینترنت، با برخوردهای تا مغز استخوان ارتجاعی، اخلاقی،ضد انسانی و بیش از هر چیز ضد زن، ما را از پروسه ی فعالیت سیاسی باز دارد و مشکلات روحی روانی درست کند. ما تنها به این خزعبلات اخلاقی و ارتجاعی کوچکترین بهایی ندادیم، بلکه ان را تبلیغ برای کمونیسم و ازادی انسان می دانستیم و اتفاقا خوشحال بودیم و هستیم که موی دماغ نظامی هستیم که قاتل هزاران انسان مبارز و کمونیست بی دفاع و زندانی سیاسی است. اگر روابط ازاد جنسی بدون توجه به سنن ارتجاعی و مذهبی، زشت و مکروه است، پست من نماینده ی زشت ترین اصول هستم. اگر سکس برای زن نامشروع است و برای مرد افتخار است، پس من ترجیح می دهم زنی باشم که با انسان های مختلفی خوابیده است و قوانین کثیف و ضد زن این نظام ها را زیر پا گذاشته است.

 سران جنایتکار جمهوری اسلامی و ساندیس خوران این نظام روز مرگتان فرارسیده است. این دست و پا زدن ها و جفتک پراکنی به طرف دیگران نشان می دهد که شما از مرگ حتمی خودتان هراس دارید. ما با سرنگونی انقلابی و رادیکال شما گور شما سکسیست ها را برای همیشه خواهیم کند.

ما حق تان را کف دستتان خواهیم گذاشت. شما فحاشی سکسیستی کنید و زن را به عنوان ابژه ببینید، ما با مبارزه ی رادیکال و انقلابی مرگ کلیت نظام شما را فراخوان دادیم و ان را عملی می کنیم.

مرگ بر جمهوری سکسیست و ضد زن جمهوری فاشیست اسلامی ایران

مرگ بر تمام اراذل و اوباش وابسته به این نظام

زنده باد سوسیالیسم

حسن معارفی پور