حزب کمونیست کارگری ایران-کاندیداهای حکومت باید به جرم جنایت محاکمه شوند

کاندیداهای حکومت باید به جرم جنایت محاکمه شوند


جمهوری اسلامی شش مهره خود را پس از گذشتن از فیلتر خامنه ای و شورای نگهبان در مقابل جامعه قرار داده که به عنوان رئيس جمهور به آنها رای بدهند. انتخابات های حکومت مانند خود حکومت نه مشروعیتی دارد و نه کوچکترین قرابتی با انتخابات دارد. شش نفر را مقابل مردم گذاشته اند که از انگشتان تک تک شان خون میچکد. خودشان دارند به جنایات هم اعتراف میکنند.

قالیباف از جانب روحانی فرمانده گازانبری نام میگیرد چون در تیر ۷۸ توطئه پلیدی داشته که دانشجویان را از دانشگاه بیرون بکشد و گازانبری آنها را نابود کند. طبق گفته روحانی، قالیباف قصد داشته پیاده روهای تهران را هم دیوار کشی و تفکیک جنسیتی کند.

رئیسی عضو کمیته مرگ در دهه شصت بوده و روحانی از او بعنوان کسی که فقط به فکر اعدام کردن و زندانی کردن مردم است نام میبرد. و جناح مقابل روحانی را افشا میکند که سال ۵۹ گفته بود توطئه گرها را موقع نماز جمعه در حضور مردم به دار آویزان کنند تا تاثیر بیشتری داشته باشد. میرسلیم و جهانگیری و هاشمی طبا نیز از همین قماشند و وزرای کابینه و یا در موقعیت های کلیدی دیگری بوده اند و در تمام جنایاتی که در دوره مسئولیت های آنها انجام شده مستقیما شریکند. فقط همین افشاگری های خودی ها از یکدیگر برای ده بار محاکمه همه آنها و نظامشان کافی است.

اما افشاگری کاندیداها از یکدیگر گوشه بسیار کوچکی از پرونده آنها و حکومتشان را بیان میکند. اینها چند دهه است یک جهنم واقعی را علیه مردم سازمان داده اند یک حکومت مذهبی به تمام معنی کثیف و ضد انسان. اینها همگی از اصلاح طلب تا اصولگرا از جمله مسئولین مستقیم قتل عام سیاسی در دهه شصت و زندانی و شکنجه کردن صدها هزار نفر از مخالفین حکومتند. همین ها در کردستان و ترکمن صحرا و اهواز و در سراسر کشور جنایاتی غیر قابل توصیف مرتکب شدند. اینها سازمانده اسیدپاشی بصورت زنان و سنگسار و تحمیل حجاب و بی حقوق کردن کامل زنانند و اینها به تجاوز به دختربچه ها را تحت عنوان ازدواج اسلامی قانونی کردند. اینها روسا و وزرای دولت هایی بوده اند که آپارتاید جنسی را بر جامعه حاکم کرده اند، دستمزدهای چند بار زیر خط فقر تصویب کرده اند و پشتوانه کارفرماها در ندادن همین دستمزد چندرغاز به کارگران، اخراج هر روزه کارگران، تحمیل قراردادهای سفید امضا به کارگران و عدم تامین حداقل شرایط امن در محیط های کار بوده اند. رودها و دریاچه ها را سیاست های اینها به نابودی کشاند و هوای آلوده از دیگر محصولات اینها است. اختصاص بودجه های کلان به تروریسم اسلامی در منطقه و مسجد و امامزاده و حقوق های نجومی مقامات و مدیران و انواع گشت های سرکوب کننده زنان و جوانان به دست همین ها تصویب و اجرایی شده است. اینها سازماندهندگان کشتار کوی دانشگاه، قتل های زنجیره ای، ترور مخالفین در خارج کشور و گسترش تروریسم در منطقه بوده اند. آیت الله های دزد و میلیاردر تحت قوانین و سیاست های اینها ساخته شده اند. اینها در بهمن ۸۴ حدود هزار کارگر شرکت واحد تهران را دستگیر کردند و قبل از آن چماقداران شورای اسلامی را با تیغ موکت بری به جان فعالین سندیکای واحد انداختند، به سر معلمان در بهارستان باتوم زدند، کارگران خاتون آباد را به رگبار بستند، کارگران آق دره را شلاق زدند و کارگران معترض معدن بافق را زندانی کردند. فاجعه معدن یورت نیز سند آشکار دیگری از جنایت اینها است. ستار بهشتی ها و زهرا کاظمی ها را همین ها زیر شکنجه نابود کردند. نداها و فرزادها را همین ها کشتند و جوانان معترض در کهریزک بدستور همین اوباش مورد شکنجه و تجاوز قرار گرفتند. هزاران دانشجو و استاد دانشگاه را همین ها اخراج کردند، آفتابه را همین ها به گردن جوانان مردم انداختند و در شهر چرخاندند. سیستم جنایتکارانه قضایی را همین ها ساختند و به جان مردم انداختند، سپاه و بسیج و لباس شخصی ها و سربازان گمنام و جانی امام زمان را سازمان دادند، لاجوردی ها و ریشهری ها و پورمحمدی ها و دیگر جلادان اوین و قزل حصار و سعید مرتضوی ها و قاضی صلواتی ها و مقیسه ها محصولات همین ها هستند. قانون کار و قوانین قصاص و قانون اساسی که اسناد جنایت و بردگی مردم است، توسط همین ها نوشته و با تیغ و دشنه و اسید و سنگسار و زندان و شکنجه به جامعه تحمیل شده است. اینها دسته جمعی سازمانده نظامی هستند که میلیون ها نفر را به اعتیاد و میلیون ها نفر را به تن فروشی کشانده، میلیون ها کودک را از تحصیل محروم کرده و دهها هزار زن و مرد و کودک را کارتن خواب و گورخواب کرده است. و در یک کلام اینها سازمانده یک ماشین تمام عیار جنایت و دزدی و سراپا فسادند. این گوشه ای، گوشه بسیار کوچکی، از کارنامه ننگین کاندیداهای حکومت و سایر مقامات حکومت، وزرا و روسای جمهور، قضات شرع و فرماندهان و زندانبانان جمهوری اسلامی است.

اما اکثریت مردم، کمونیست ها و آزادیخواهان، کارگران و زنان، دانشجویان و جوانان در تمام این ۳۸ سال به اینها نه گفتند، مقابلشان ایستادند، مقاومت کردند، کوتاه نیامدند،‌ افشایشان کردند، حتی در زندان ها قهرمانانه ایستادند تا آنها را امروز به جان هم انداخته اند و در همه زمینه ها مشغول عقب راندن آنها هستند. انتخاب این مردم سرنگونی حکومت است و آنرا سرنگون خواهند کرد.

بگذار شیادان اصلاح طلب و رسانه های منفوری مانند بی بی سی در معیت جنایتکاران و تبهکارانی مانند خامنه ای، برای انتخابات کذایی شان تبلیغ کنند. از نظر اکثریت مردم اما، اینها و کل مقامات و دست اندرکاران حکومت و در راسشان خامنه ای فقط و فقط شایسته محاکمه علنی در پیشگاه جهانیان هستند، تا دنیا بداند از اصلاح طلب تا میانه رو و اصولگرا، در طول ۳۸ سال حکومت منحوسشان چه به سر مردم آورده اند.

حزب کمونیست کارگری ایران
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰ مه ۲۰۱۷