حزب کمونیست کارگری ایران-کارگران، برای روز جهانی کارگر آماده شوید!

کارگران، برای روز جهانی کارگر آماده شوید!

روز جهانی کارگر، اول ماه مه برابر با ۱۱ اردیبهشت نزدیک است. روز جهانی کارگر، روز طرح مطالبات و خواسته هایمان است. خود را برای مراسم های روز جهانی کارگر در سراسر کشور آماده کنیم.

خانواده های کارگران، معلمان و پرستاران، خانواده های کارگران بازنشسته، خانواده های کارگران مراکز صنعتی، خانواده های کارگران راه آهن و ماشین سازی ها، لاستیک سازی ها، پتروشیمی ها، نساجی ها، معادن و ساختمان، خانواده های کارگران شاغل و بیکار، کارگران سراسر کشور:

۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر روز شما است. روز اتحاد همه کارگران است. در هر شهری متحد و یکپارچه به خیابان بیایید، خواست های خود را با صدای بلند مطرح کنید و توجه مردم شهر و همبستگی آنها را به خواست های بحق خود جلب کنید.

خانواده های کارگران فولاد اهواز و مخابرات و آتش نشانی، خانواده های کارگران ذوب آهن و آلومینیوم المهدی، خانواده های کارگران پارسیلون و معدن آهن بافق، ایران ترانسفو و روغن نباتی زنجان، ماشین سازی هپکو و صنایع آذر آب و آونگان اراک، خانواده های کارگران شازند و لوله صفا و پروفیل ساوه، خانواده های کارگران کنتورسازی البرز و کارخانه های فرنخ و نازنخ و مه‌نخ، کارگران و خانواده های کارگری در سراسر کشور

مبارزات شکوهمند و پرشوری را در سال گذشته و سالهای گذشته پشت سر گذاشته اید و روزها و هفته ها در اعتصاب و تجمع بوده اید. ۱۱ اردیبهشت روز شما است. روز همه کارگرانی است که مورد اجحاف و ظلم و ستم و استثمار قرار گرفته اند. روز اتحاد کلیه خانواده های کارگری است. دست دوست و همسایه را بگیرید و مراسم باشکوهی در مراکز شهرها برپا دارید. با نقل و شیرینی از مردم پذیرایی کنید و آنها را به صفوف خود دعوت کنید. جشن بگیرید و شادی کنید. بگذارید صدای شما را در روز جهانی کارگر همه بشنوند. بگذارید خیابانها مال شما باشد. فضای شهر مال شما باشد.

روز جهانی کارگر، روز اول مه، روز اتحاد ما، روز آمادگی ما، روز عزم ما برای نشان دادن اتحاد و قدرت ما است. از همین حالا آماده شوید و در ادامه یک سال پر از اعتصاب و تجمع، یکسال پر از راهپیمایی و اعتراض، یک روز جهانی بزرگ و قدرتمند در تک تک شهرها برگزار کنید. این برای آمادگی بیشتر در سالی که وارد آن شده ایم حیاتی است.

زنده باد اول مه، ۱۱ اردیبهشت، روز جهانی کارگر

زنده باد سوسیالیسم

حزب کمونیست کارگری ایران

۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸ آوریل ۲۰۱۷