حزب کمونیست کارگری ایران -نامه قدردانی اصغر کریمی‎

نامه قدردانی اصغر کریمی‎

رفقا خسته نباشید

بدینوسیله میخواهم از طرف هیئت اجرایی حزب صمیمانه از فعالین حزب در خارج کشور بخاطر فعالیت چشمگیر و برجسته در ده روز گذشته قدردانی کنم. در شهرهای ونکور و تورنتو، در هانوفر و فرانکفورت و کلن و لایپزیک و هامبورگ و کاسل، در استکهلم و یوتبوری و مالمو و در هلسینکی رفقا واقعا سنگ تمام گذاشتند. بعضا مبتکر و سازمانده اصلی آکسیون های خوب و موفقی بودند و بعضا سیاست ها و زرنگی های جریانات راست و مرتجع را خنثی کردند و در اطریش و هلند و لندن هم در آکسیون هایی حضور حزب را به نوعی تامین کردند و شاید در شهرهای دیگری که ممکن است گزارشی دریافت نکرده باشیم. در اکثر این آکسیون ها که بعضا سه چهار آکسیون در یک شهر را شامل میشود رفقا بخوبی حزب را نمایندگی کردند. واقعا خسته نباشید.

اشکالاتی هم بعضا وجود داشته که میتوان آنها را برطرف کرد. مهم این است که رفقا با فعالیت واقعا خستگی ناپذیر خود و با درک عمیق شرایط سیاسی، بسرعت تشکیلات خود را آماده تر کردند که نقش موثری ایفا کنند.

همینجا از کلیه اعضا و کادرهای حزب که به دلایل مختلف در سالهای گذشته نتوانسته اند نقشی که مایل بودند را ایفا کنند، تقاضا میکنم تمام قد به میدان بیایند. بسیاری از رفقا تجاربی ارزشمند از فعالیت سیاسی دارند، بعضا چهره های سرشناسی هستند که میتوانند نقشی قابل توجه ایفا کنند و بعضا سازماندهان خلاقی هستند که میتوانند توان تشکیلات را برای ایفای نقش ارتقا دهند. هرچه نیروی ما بیشتر و آماده تر باشد هم امکان سازماندهی موثرتری علیه جمهوری اسلامی خواهیم داشت و هم نسبت به جریانات دیگر دست بالاتری خواهیم داشت و سیاست های متفاوت، اجتماعی تر و رادیکال تر ما جای بیشتری در خارج باز خواهد کرد و سمپاتی بیشتری جلب خواهد کرد.

ما باید تشکیلات خارج را هم در دل این اوضاع آماده تر و قبراق تر کنیم، تقویت کنیم، اتحادمان را بالا ببریم، نیرو بگیریم، مکانیزمهای حزب را جدی تر بگیریم، روابط درونی وچسب درونی مان را محکم تر کنیم و برای تلاطمی که هرچند با افت و خیر ولی بطور اساسی در ایران شروع شده است، با تمام قوا خود را آماده کنیم. سالها تلاش سیاسی و فکری و سازمانی ما باید امروز بیشترین حاصل را به بار آورد. جامعه به ما نیاز حیاتی دارد.

ضمن قدردانی عمیق از همه شما بخاطر تلاش های ارزنده تان در روزهای گذشته، تک تک اعضا و کادرهای حزب را به ایفای نقش هرچه فعالتر در کنار کمیته های حزبی دعوت میکنم.

لازم است بطور ویژه از رفقای کانال جدید و تیم تلویزیونی سازمان جوانان نیز بدلیل تلاش شبانه روزی شان بطور ویژه قدردانی شود.

اصغر کریمی

از طرف هیئت اجرایی حزب

8 ژانویه 2018

Virenfrei. www.avg.com