حزب کمونیست کارگری ایران-محمود صالحی آزاد شد! سایر فعالین زندانی را هم آزاد میکنیم!

محمود صالحی آزاد شد!
سایر فعالین زندانی را هم آزاد میکنیم!

امروز دوم آذرماه محمود صالحی چهره شناخته شده کارگری پس از سه هفته از زندان آزاد شد و با استقبال گرم خانواده و دوستان و یارانش مواجه شد.

صمیمانه آزادی محمود را به خانواده اش و به همه مردم آزادیخواه تبریک میگوییم.

در طول سه هفته ای که محمود صالحی در زندان بود فعالیت وسیعی برای آزادی او جریان یافت مخصوصا همسر و فرزندانش سنگ تمام گذاشتند و همراه با تعداد دیگری از فعالین کارگری پیام دادند و مردم را به یاری طلبیدند. تعدادی از سازمانهای کارگری بین المللی نیز خواهان آزادی او شدند و جمهوری اسلامی که قصد داشت با یکسال حکم قبلی که به او داده بود او را در زندان نگهدارد مجبور به آزادی او شد. میتوانیم و باید سایر فعالین کارگری و معلمان زندانی و زندانیان سیاسی را نیز از زندان های جمهوری اسلامی بیرون بیاوریم. رضا شهابی، اسماعیل عبدی، محسن عمرانی، محمود بهشتی، آتنا دائمی، آرش صادقی، مختار اسدی و تمامی زندانیان سیاسی باید فورا و بدون هیچ قید و شرطی آزاد شوند. پرونده امنیتی آنها از جمله حکم یکساله محمود صالحی باید بسته شود و هر نوع فشار امنیتی از روی آنها و سایر فعالین سیاسی و اجتماعی برداشته شود.

اعتراض، اعتصاب، تجمع و تحزب و تلاش برای متشکل کردن کارگران و دانشجویان و سایر اقشار مردم حق بی چون و چرای جامعه است. اعتراض و متشکل شدن نیاز مبرم مردم و حق مردم است. مردمی که هست و نیست شان توسط مشتی مفتخور و جنایتکار بالاکشیده شده است. با تمام قوا مبارزه برای تحمیل آزادی بیان و فعالیت و متشکل شدن و متشکل کردن را به جمهوری اسلامی باید تحمیل کنیم و جلو هر نوع امنیتی کردن اعتراضات حق طلبانه مردم را بگیریم. جمهوری اسلامی را باید از هر طرف تحت منگنه قرار دهیم، متشکل شویم و خواست های خود را از حلقوم اقلیت مفتخور حاکم بیرون بکشیم.

آزادی، برابری، حکومت کارگری
زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری ایران
۲ آذر ۱۳۹۶، ۲۳ نوامبر ۲۰۱۷
Avsnitt för bifogade filer