حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست ما اجازه نمی دهیم مراسم بزرگداشت خمینی جنایتکار در تورنتو کانادا برگزار شود!

ما اجازه نمی دهیم مراسم بزرگداشت خمینی جنایتکار در تورنتو کانادا برگزار شود!

قرار است در روز یکشنبە دوم ژوئن در “مرکز اسلامی تورنتو “، کنفرانسی در رابطە با “افکار و میراث” خمینی جنایتکار برگزار شود. میراث و افکار پوسیدە و ضد بشری خمینی بیش از سە دهە مردم ایران با تمام وجود تجربه کرده اند. میراث خمینی کشتار دەها هزار انسان شریف و آزادیخواه در ایران است. افکار متعفن او و همراهانش کە رژیم هار اسلامی سرمایە را بنیاد نهاده اند معرف خاص و عام در جهان است.در برخورد به زنان نمونە بارز آپارتاید جنسی علیە نیمی از جامعە ایران است. یکی از میراثهای این جنایتکار تاریخ معاصر کتاب “توضیح المسائل” اوست کە در آن از بیان تجاوز جنسی بە کودک ابا ندارد و هر ایدە مخالف را به مرگ محکوم میکند.
میراث بجا ماندە از او و اعوان و انصارش زندان ، شکنجە ، سنگسار و اعدام در ملا عام ، تجاوز بە دختران باکرە در زندان با فتوای مسخره اینکه اگر باکره باشند به بهشت میروند! صدها هزار زندانی سیاسی در طول حیات رژیم اسلامی ، فرمان جهاد علیه مردم کردستان در 28مرداد 1358 و حمله به ترکمن صحرا و سرکوب شوراهای کارگران شرکت نفت ، کشتار هزاران انسان شریف و آزادیخواە در دهە 60 و فتوای ترور مخالفین جمهوری اسلامی بخش کوچکی از جنایاتش میباشد. تداوم سرکوبها تا همین امروز و اجرای احکام خمینی توسط جنایتکارانی از قبیل موسوی ، لاجوردی ، رفسنجانی ، خاتمی، خامنەای و احمدی نژاد بودە است.

برگزار کنندگان این کنفرانس میخواهند چە چیز دیگری را غیر از این در مورد خمینی، این هیتلر زمانە با چنین کارنامە مملو از جنایت بگویند؟!
ما همانطور که اجازه نمیدهیم برای هیتلر، پینوشه و فرانکو و موسیلینی مراسم بزرگداشت برگزار کنند. به طریق اولی اجازه نخواهیم داد در تورنتو در رسای یکی از جنایتکاران تاریخ مراسم برگزار کنند.

تشکیلات کانادا – حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست تمامی انسانهای آزادیخواە در تورنتو را بە اعتراض در مقابل مرکز اسلامی تورنتو فرا میخواند. نباید بگذاریم چهرە “ناجی” از منفورترین و وحشی ترین شخصیت تاریخ معاصر ایران، بە مردم حقنە کنند.

یکشنبە دوم ژوئن
مرکز اسلامی تورنتو
ساعت 4.30 بعد از ظهر
Sunday 2nd June 2013
AL Huda Islamic Centre
975 Kennedy RD
تشکیلات کانادا حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست

http://www.hekmatist.org/