حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست-سینا قنبری در زندان اوین به قتل رسید!

سینا قنبری در زندان اوین به قتل رسید!

 Parvin Kabolys foto.

خبر مرگ سینا قنبری جوان ٢٣ ساله در زندان اوین تائید شد. سینا چند روز پیش در تظاهرات توده ای علیه رژیم اسلامی دستگیر و به بخش قرنطینه زندان اوین فرستاده شده بود. طبق گفته تعدادی از زندانیان سیاسی سابق بخش قرنطینه یکی از دهشتناک ترین بخش های زندان اوین است. سینا روز شنبه ١٦ دیماه بقتل رسیده است. رژیم اسلامی مدعی شده است که سینا دست بخودکشی زده است. برای همه روشن است که رژیم اسلامی قاتل سینا است.

طی چند روز گذشته که فریادهای “مرگ بر جمهوری اسلامی!”، “مرگ بر روحانی!”، “مرگ بر خامنه ای!”، “اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمامه ماجرا!” و “آخوند سرمایه دار، پول مرا پس بیار!” در سراسر کشور به گوش می رسد، رژیم سرکوبگر اسلامی ده ها نفر را به قتل رسانده و بیش از هزار نفر را دستگیر کرده و تحت شکنجه های وحشیانه قرار داده است. خانواده های زندانیان سیاسی و حامیانشان از جمله در مقابل زندان اوین تحصن کرده اند.

با تجمع در مقابل زندان ها، با حمایت فعال از خانواده های زندانیان سیاسی باید رژیم اسلامی را تحت فشار قرار دهیم و خواهان آزادی کلیۀ زندانیان سیاسی شویم. نباید اجازه دهیم که این رژیم جنایتکار به جنایات خود ادامه دهد. باید این رژیم اسلامی را به زیر کشیم و تمام سردمداران آنرا بجرم جنایت علیه بشریت محاکمه کنیم.

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست صمیمانه به خانواده و دوستان سینا قنبری تسلیت می گوید و قاطعانه از مبارزات مردم برای آزادی زندانیان سیاسی و سرنگونی رژیم اسلامی حمایت می کند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!

آزادی، برابری، رفاه!

زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

١٨ دی ١٣٩٦