حزب حکمتیست -کنگره هشتم حزب حکمتیست (کنگره اکتبر) به طور علنی برگزار میشود

 کنگره هشتم حزب حکمتیست (کنگره اکتبر) به طور علنی برگزار میشود

کنگره هشتم حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست در تاریخ ۴ و ۵ نوامبر ۲۰۱۷ در سوئد برگزار میشود. موعد دو ساله برگزاری کنگره هشتم حزب حکمتیست مصادف است با صدمین سالگرد انقلاب کارگری اکتبر. به همین دلیل طبق تصمیم پلنوم ۳۵ کمیته مرکزی حزب، کنگره هشتم حزب حکمتیست در روزهای ۴ و ۵ نوامبر ۲۰۱۷، شنبه و یکشنبه نزدیک به تاریخ وقوع انقلاب سوسیالیستی اکتبر در صد سال قبل، با عنوان کنگره اکتبر به طور علنی برگزار میشود.

برگزاری کنگره حزب حکمتیست باعنوان کنگره اکتبر، صرفا اقدامی سمبلیک و اعلام وفاداری به اهداف کمونیستی و کارگری و انسانی انقلاب بزرگ اکتبر و قدردانی از تلاش درخشان لنین و سازندگان این مهمترین واقعه مهم قرن بیستم نیست. به علاوه و فراتر از آن تاکید ما بر نیاز طبقه کارگر و جامعه بشری امروز به سازماندهی مجدد انقلاب دگرگون کننده دیگری از جنس انقلاب کارگری اکتبر، در آغاز قرن بیست و یکم است. راه پایان دادن به ناهنجاریهای عمیق  و زشتی های گسترده دنیای کاپیتالیستی امروز، راه رهایی طبقه کارگر و کل بشریت از نظم سیاهی که سرمایه بر بشریت تحمیل کرده، انجام انقلاب اجتماعی پرولتاریا است. جامعه ایران، یکی از کانونهای مهم و آماده به سرانجام رساندن انقلاب کارگری در دنیای معاصر است. به سرانجام رساندن این تحول مهم تماما در گرو آمادگی طبقه کارگر و رهبری کمونیستی و حزب کمونیستی آن در جدالهای طبقاتی و اجتماعی و سیاسی پیش رو است. حزب کمونیست کارگری- حکمتیست خود را به این صف مبارزاتی و متحقق کردن چنین چشم اندازی متعهد و موظف میداند. میخواهیم کنگره هشتم حزب (کنگره اکتبر) را به صحنه خیز برداشتن در مسیر تحقق انقلاب کارگری در ایران با اتکا به درسهای گرانبهای انقلاب اکتبر تبدیل کنیم.

حزب حکمتیست از کارگران، از پیشروان و رهبران رادیکال کارگری، از فعالین کمونیست و آزادیخواه انتظار دارد در این مسیر و در برگزاری کنگره اکتبر با ما همگام شوند. دفتر سیاسی حزب حکمتیست فعالین و نهادهای کارگری و سوسیالیست و آزادیخواه، احزاب، تشکلها، جریانات و نهادهای سیاسی و اجتماعی و شخصیتهای سیاسی اپوزیسیون جمهوری اسلامی را، رسما و کتبا به کنگره دعوت میکند. ما از همه مبارزین سیاسی و علاقمندان به سرنوشت سیاسی حزب حکمتیست و از همه دوستداران حزب دعوت میکنیم که در کنگره هشتم حزب (کنگره اکتبر) فعالانه شرکت کنند. هیئت برگزار کننده کنگره مهمانان و شرکت کنندگان را از فرودگاهها و ایستگاههای مرکزی قطار شهرهای استکهلم و گوتنبرگ به محل کنگره انتقال میدهد.

در اطلاعیه های بعدی اطلاعات لازم در مورد نحوه ثبت نام و هزینه شرکت در کنگره، و جنبه های فنی و عملی ضروری در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات میتوانید با آدرس ایمیل دفتر مرکزی حزب حکمتیست تماس بگیرید.

daftaremarkzy@gmail.com

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست

۲۷ آوریل ۲۰۱۷