جواب کوتاهي از سوران مسئول سایت ازادی بیان به مطلب اقای علی امید -ت

جواب کوتاهي از سوران
جناب محترم نوسنده مطلب بالا
شما خيليها و از جمله سايت ما را به سانسور مطلب خود متهم نموده ايد و به همين علت چند کلمه در جواب اعتراض شما لازم ميباشد . معمولا نويسنده گان مطالب ميخواهند از طريق سايتها و وبلاگها و شبکه هاي اجتماعي مطالب خود را در اختيار خوانندگان بيشتري قرار دهند و اين حق طبيعي هر نويسنده ايي است که از امکانات موجود براي چنين امري استفاده کند.اما استفاده کردن از امکانات موجود هم داراي شرط و شروطهايي است که نويسنده هم بايد تا حد امکان آنها را رعايت کند .
شما مطلبي را با اسم مستعار (حتي بدون اينکه خود را به مسئولين سايتها معرفي کنيد) و همچنين به قول خودتان همراه با اسناد را براي سايتهاي مختلف فرستاده ايد که در سايتهايشان درج کنند . در مطلب شما يا اسناد شما اسم اشخاصي آمده است که شايد بدون اجازه آنها سند فرستاده شده باشد. درج و چاپ چنين مطالبي با نويسندگان مجهول الهويه مسئوليت دارد .
به همين علت ما از درج اين مطلب با يک اسم مستعار مجهول الهويه خودداري کرديم .ولي باز هم براي اينکه در حق شما بي لطفي صورت نگرفته باشد به يکي از سايتهاي اينترنتي که با خط فکري ارائه شده در مطلب شما نزديکي داشت مراجعه کرديم و وقتي مطلب شما را آنجا ديديم فکر کرديم که حتما مسئولين سايت مذبور کنترل لازم براي درج مطلب شما را به عمل آورده و به نقل از آن سايت مطلب شما را در اختيار خوانندگان سايت خود قرار داديم.
پس اگر خوب دقت کنيد اين ما نيستيم که شما را سانسور کرده ايم بلکه اين شما هستيد که اسم و هويت واقعي خود را از ما و خوانندگان سايت سانسور کرده ايد.لطفا يکبار ديگر چند خط بالا از مارکس را براي خود چند بار با صداي بلند بخوانيد.
با احترام سوران