تشكيلات خارج كشور حزب كمونيست كارگري ايران -یک هفته در دفاع از كارگران و زندانيان سياسى(۲۸ مه تا ۶ ژوئن)

یک هفته در دفاع از كارگران و زندانيان سياسى(۲۸ مه تا ۶ ژوئن)

تشكيلات خارج كشور حزب كمونيست كارگري ايران

زندان و زندانى به يكى از مهمترين رودرروئى جامعه ايران در تقابل با جمهورى اسلامى تبديل شده است. رژيم اسلامى، رژيم اقليت فاسد، در برابر هر اعتراض به حق مردم و كارگران ايران به آخرين ابزار خود كه همان بسيچ اوباشان، زندان وشكنجه است دست ميبرد.
پاسخ کوبنده خانواده زندانيان و مخالفین رژیم به حمله به زندانیان سیاسی بند ۳۵۰ عليه خود حکومت تبدیل شد. و تلاش حکومت برای جلوگیری از برپائی روز جهانی کارگر، ترس حکومت را ازاين رودرورئى علنى با جنبش كارگرى به نمایش گذاشت و ناتوانائى دستگاه سركوب را در مهار اعتراضات بیشتر عيان كرد.
هر تلاش حكومت براى استفاده از زندان و شكنجه بايد به ضد آن تبديل شود و تلاش ما در خارج از ايران برای پشيتبانى و بیرون آوردن كارگران زندانی و تمام زندانيان سیاسی از سیاهچال های حکومت بايد دو چندان شود. حمله به بند ۳۵۰ اوین زبونی و شکنندگی حکومت برای مردم بیشتر عیان شد. این حاصل مقاومت شجاعانه زندانیان، مبارزه مستمر خانواده هایشان و اعتراض جهانى بود.
اعتراض جهانى و متحد و یکپارچه ما در خارج کشور تاثیرگذارتر از همیشه است. جا دارد كه اجتماعات همبسته ما با جلب حمايت سازمانهای کارگری و مدافع حقوق انسان در جهان٬ بى آبروئى جمهوری اسلامى را برسر در دولت هاى دنيا بكوند تا جرات نكنند كه با حكومت ديكتاتوى اسلامى در ايران مماشات كنند.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری کلیه ایرانیان مقیم خارج و کلیه احزاب و سازمانهای اپوزیسیون را فرامیخواند که با پشتيبانى از يك هفته کمپین سراسرى از تاريخ ٢٨ مى تا ٦ ژوئن فعالیت خود را با همكارى و همبستگى برای آزادی کارگران دستگیر شده و در دفاع از زندانیان سیاسی و برای آزادی فوری آنها تشدید کنند و هر جا که حضور دارند به میدان بیایند.
کارگران زندانی و زندانیان سیاسی و عقیدتی باید فورا و بی قید و شرط آزاد شوند.
تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران
٢٦ مه ۲۰۱۴