بهمن یوسفی -فرا خواندن کارگران زندانی سابق توسط رژیم اسلامی ایران، قویأ محکوم است!

فرا خواندن کارگران زندانی سابق توسط رژیم اسلامی ایران، قویأ محکوم است!

اقدامات اخیر رژیم جمهوری اسلامی ایران در رابطه با فرا خواندن جمعی از کارگران و نمایندگان صنفی معلمان که سالهای گذشته را در زندان به سر برده اند محکوم است. اقدامی ضد بشری و ضد دمکراتیک و ضد کارگری است که تعرض و زیر پا گذاشتن حقوق ابتدایی هر انسانی را هدف قرار می دهد. در دو سه هفته گذشته رضا شهابی، اسماعیل عبدی، جعفر عظیم زاده، محمود بهشتی لنگرودی و شاپور احسانی راد و ……. از طرف دادستانی رژیم فرا خوانده شده اند. در صورتیکه همه آنها سالیان سال را با مشقات و تحمل شکنجه های روحی و جسمی فراوان و اعتصاب غذاهای طولانی و تا پای مرگ پیش رفتن را در زندان به سر برده اند و حتی حکم زندان آنها به پایان رسیده است. جای کارگران در پشت میله ها و دیوارهای سیم خاردار زندان نیست. آنها کماکان در زندان بزرگ ۸۰ میلیونی ایران جمهوری اسلامی با مشقات روزمره زندگی سپری می کنند! جای کارگرانی که خواستار گرفتن حق و حقوق کارگری خود هستند زندان نیست.

بیش از ۳۷ است که رژیم به جان و مال کارگران ایران تعرض کرده است. این رژیم اسلامی است که مسئول و بوجود آورنده همه نابسامانیها، بیکاریهای میلیونی، اعتیاد، فحشا، حلق آویز کردن مردم و دست و پا قطع کردن، کارتن خوابی، خودکشی جوانان، زندگی حلبی آبادی و حاشیه نشینی، ترک تحصیل کودکان دانش آموز، بیسوادی، رانت خواری و فسادهای کهکشانی دست اندر کاران خود رژیم و سازماندهی و گسترش بربریت اسلامی در منطقه و جهان و غیره ……. می باشد، آنوقت کاسه کوزه را بر سر کارگران و مزدبگیران زیر خط فقر می شکند. کارگران را شلاق می زند و جریمه نقدی می کند و یا از کار بیکار می کند. ماها حقوق و حق بیمه آنها به تعویق می افتد و یا آنها و نمایندگانشان را به زندان می اندازد. به کارگران اتهامات پوچ و واهی امنیتی می زند و به شدت صدای هر اعتراض و خواسته ای را با سرکوب جواب می دهد. این خود سردمداران رژیم می باشند که باید محاکمه مردمی بشوند و جواب اعمال خشونت آمیز و جنایتکارانه خود را در سی و هشت سال گذشته بدهند.

کارگران و معلمان و دیگر اقشار مردمی که برای احقاق حقوق کار مزدی خود که نیروی بازوی خود را به سرمایه داران می فروشند، حق دارند که اعتراض کنند و خواستار دستمزد بیشتر و شرایط و تصحیلات کاری بهتری از کارفرما و دولت باشند. کارگران حق دارند در ثروتی که بوجود می آورند شریک باشند و در نحوه توزیع و خرج و مدیریت آن نظارت داشته باشند. تمام اصناف و قشرهای کاری حق دارند که تشکلهای آزاد و مستقل خود را داشته باشند.

ما باید صدای رسای کارگران زندانی و زندانیان سیاسی و مردم در بند ایران در سراسر جهان باشیم و اعمال و سیاستهای رژیم را قویأ افشا کنیم. با اتحاد و یکپارچگی پرولتری، باید این رژیم ددمنش و ضد مردمی را به زباله دان تاریخ بفرستیم. جای کارگران در زندان نیست. سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران.

بهمن یوسفی ۱۲ آبان ۱۳۹۵