ایرج فرزاد-حمایت از فراخوان به اعتصاب عمومی در کردستان ایران

حمایت از فراخوان به اعتصاب عمومی در کردستان ایران

من، از فراخوان سازمانها و احزاب و شخصیتهای سیاسی به مردم کردستان ایران برای اعتصاب عمومی، علیه جمهوری اسلامی در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۷۹۱۲ سپتامبر ۲۰۱۸  حمایت میکنم.

رژیم اسلامی با اعدام زانیار و لقمان مردای و رامین حسین پناهی و موشک باران مقرهای حزب دمکرات کردستان و حزب دمکرات کردستان ایران در عمق کردستان عراق، و به قتل رساندن بیش از ۱۶ نفر و چهل زخمی در این رابطه، نشان داد که در دوره سرازیری و فروپاشی اش نیز قصد دارد  با آدمکشی و قتل عام و جنایت، زمینه را برای جانشینان خود و سپردن قدرت به نوکیسه هائی که در دامن توحشها و جنون آدمکشی اسلامی، پرورانده است، مُهیا کند.

مردم کردستان!

با اعتصاب عمومی خود، بار دیگر نشان بدهید، که مدنیت و اعتراض مدنی و مقاومت در برابر رژیم جنایتکاران اسلامی حق شما است، نشان بدهید که مقاومت شما، چون صفحاتی از تاریخ مبارزات تاکنونی تان  از بدو به قدرت رسیدن رژیم خلخالی ها ، لاجوردی ها، چمران ها ،  خمینی ها و لات و لمپن ها و دارو دسته های اسلامی، جلوه هائی دیگر از  پیوستگی مقاومت و مبارزه شما در سنگر دفاع از حقوق مدنی و حقوق شهروندی و انسانی تان است.

ایستادگی در برابر توحش رژیم جنایتکاران و  فاشیستهای اسلامی و تعرض به آنها، حلقه اتصال شما به دنیای متمدن و مبناء جلب حس احترام شما در قضاوت های جهان متمدن است.

با اعتصاب عمومی خود در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۷۹ نشان بدهید که مردمی را که نمیتوان با بمباران و اعدام و قتل عام به سکوت و تسلیم وادارکرد، قدرتمندتر برخواهند خاست.

به اتکاء مبارزات شما، جامعه ای شایسته انسان را بر ویرانه های رژیم جنایتکاران اسلامی بنا خواهیم کرد.  

ایرج فرزاد

۱۹ شهریور ۱۳۷۹

۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸