اعلامیه حزب حکمتیست-سران رژیم اسلامی به سزای اعمال جنایتکارانه شان خواهند رسید * بازداشت شدگان تظاهراتهای اخیر به فوریت باید آزاد شوند

اعلامیه حزب حکمتیست

سران رژیم اسلامی به سزای اعمال جنایتکارانه شان خواهند رسید

* بازداشت شدگان تظاهراتهای اخیر به فوریت باید آزاد شوند

خروش عظیم مردم حق طلب و آزادیخواه ایران پایان عمر ننگین نظام فاسد و جنایتکاراسلامی را در مقابل سران آن قرار داده است. سراسیمه به تکاپو افتاده اند. خامنه ای مذبوحانه خروش مردم را به “دشمنان” منتسب کرد، غافل از اینکه میلیونها مردم به خیابان آمده خود مستقیما دشمن نظام اسلامی و نمیخواهند سر به تن این حکومت باقی بماند. روحانی جنایتکار تحرک وسیع و توده ای نزدیک به نصف شهرهای ایران را بیشرمانه کار “اقلیتی ناچیز و قابل سرکوب” معرفی میکند. وقیح تر از بقیه سردمدار اصلاح طلبی حکومتی، جناب خاتمی با همگامی اولین اجتماع “یاران اصلاحات” علیه “آشوبگران” هذیان گفته است. این جانیان خود میدانند دوران لفاظی و رجزخوانیهایشان به سر آمده است.  همچنین این بار نیز گسیل گله های نیروی نظامی و انتظامی علیه تظاهرات مردم و سرکوبگری را در پیش گرفته اند. طبق اخبار منتشر شده تاکنون بیش از بیست نفربدست جنایتکاران اسلامی جان خود را از دست داده اند. دهها نفر مجروحند و بیش از هزار نفر دستگیر و بخشا به نقاط نامعلوم منتقل شده اند. جمهوری اسلامی و دم و دستگاه سرکوبگرش باید بدانند، جنایت و سرکوبگری دیگر نمیتواند، بقایشان در مقابل قیام عمومی مردم حق طلب و بپاخاسته ایران را تضمین کند. جنایتهای روزهای اخیرشان به پرونده هالوکاست اسلامی و کلیه جنایتهای تکان دهنده طول حاکمیت شان اضافه میشود و درآینده ای نزدیک، خامنه ای و روحانی و خاتمی و لاریجانیها و احمدی نژاد و سران سپاه و کلیه سردمداران این رژیم سراپا جنایت محاکمه و مجازات خواهند شد.

واقعیت اینست تظاهراتهای عظیم علیه گرانی و فقر و بیکاری و برای نان و آزادی و رفاه  و علیه وضعیت موجود با قدرت به میدان آمده و از همان روز اول حکم رفتن جمهوری اسلامی را صادر کرده است.  اکنون دوران دیگری است. اعتراضات توده ای وسیع مردم راههای نجات اسلام  و جمهوری اسلامی را بسته است.  جنبش عظیم سرنگونی مردم اجازه نخواهد داد که جمهوری اسلامی با کشتار و دستگیری و زندان جلو پیشروی مردم  را سد کند.

حزب حکمتیست ضمن اعلام همدردی و تسلیت با خانواده ها و بستگان جانباختگان تظاهراتهای اخیر همه ستمدیدگان و مردم معترض را به تداوم اعتراضات و تظاهراتهای توده ای و مقابله محکم با سرکوبگری و دیگر ترفندهای جمهوری اسلامی فرامیخواند. دستگیر شدگان تحولات  اخیر فوری و بدون قید و شرط باید آزاد گردند. قدرت اعتراضی مردم میتواند آزادی دستگیر شدگان را با فوریت به جمهوری اسلامی تحت فشارتحمیل کند. تنها گسترش اعتراضات توده ای و رادیکال میتواند جلو تعرض بیشتر و جنایات جمهوری اسلامی را سد کند.

سرنگون باد جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی ، برابری و رفاه

زنده باد جمهوری سوسیالیستی

حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

سیزدهم دی ماه ۱۳۹۶ – سوم ژانویه ۲۰۱۸