اعلاميه كميته كردستان حزب حكمتيست در باره -حمله تروريستى به مقر مركزى حزب دمكرات كردستان

اعلاميه كميته كردستان حزب حكمتيست در باره

 

حمله تروريستى به مقر مركزى حزب دمكرات كردستان

شب گذشته ٣٠ آذر دراثر حمله تروريستى به مقر مركزى حزب دمكرات كردستان در شهر كويه واقع در كردستان عراق ۱۰ نفر از پيشمرگان اين حزب كشته و زخمى شدند. در بين كشته ها كه تعداد آنها تاكنون ٦ نفر اعلام شده است همچنين يكنفر از نيروهاى امنيتى حكومت اقليم كردستان گزارش شده است.

 

رژيم جنايتكار اسلامى، به حكم سابقه ترور و كشتار مخالفين در دهه هاى گذشته و به شهادت قساوت و جنون شناخته شده اش دركشتار و اعزام جاسوس و تروريست به درون سازمانهاى سياسى مخالفش، كانديد بى چون و چراى ارتكاب اين جنايت تازه است. سابقه تروريست پرورى و شكار مخالفين سياسى از طرف اين رژيم جنايتكار عيان تر از آن است كه محتاج سند و مدرك براى آن بود. همان كردستان عراق شاهد كشتار دهها تن از افراد سازمانها و مخالفين منفرد جمهورى اسلامى توسط جوخه هاى مرگ اين رژيم جنايتكاراست. ترور و انفجار عليه احزاب سياسى در كردستان يك شيوه هميشگى جمهورى اسلامى بوده است.

 

اما جمهورى اسلامى با اين ترورهاى كور، تنها باعث شعله ور شدن خشم و تنفر بيشتر مردم منطقه و بخصوص مردم كردستان ايران از خود مىشود. اين جنايات براى جمهورى اسلامى دستاوردى نخواهد داشت. پس از ٣٨ سال كشتار و ترور مخالفين، امروز جمهورى اسلامى همچنان از به ميدان آمدن مردم مى ترسد. ترور مخالفين و همچنين گسترش اعدام، ديگر مردم ناراضى را از مقابله با جمهورى اسلامى باز نمى دارد .

 

كميته كردستان حزب حكمتيست ضمن تسليت به خانواده و بازماندگان اين عمل تروريستى و دفاع مجدد از فعاليت آزادانه احزاب سياسى مخالف جمهورى اسلامى، جنايت اخير عليه حزب دمكرات را قويا محكوم كرده و از تمامى انسانهاى آزاديخواه و سازمانهاى سياسى مى خواهد، با هر شيوه اى كه برايشان ممكن است، دست جمهورى اسلامى را از تكرار چنين جنايتهايي كوتاه كنند .

 

بديهى است كه حكومت اقليم كردستان عراق كه احزاب آپوزيسيون ايرانى در مناطق تحت حاكميت آنها مستقر هستند، مسئول امنيت اين احزاب و جلوگيرى از توطئه هاى جمهورى اسلامى مى باشد.

 

اول دى ١٣٩٥