اطلاعیه/ مراسم سیاسی و جشن با شکوه در سوئد به مناسبت پیوستن حزب اتحاد کمونیسم کارگری به حزب کمونیست کارگری – حکمتیست

اطلاعیه/ مراسم سیاسی و جشن با شکوه در سوئد به مناسبت پیوستن حزب اتحاد کمونیسم کارگری به حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
کارگران، کمونیستها، آزادیخواهان و فعالین سیاسی!
حزب اتحاد کمونیسم کارگری در بیانیه ای روزسه شنبه هفتم آذر ١٣٩١ برابر با بیست و هفتم نوامبر ٢٠١٢ به اطلاع عموم رساند که به حزب کمونیست کارگری – حکمتیست پیوست. در بخشی از بیانیه رفقای حزب اتحاد اعلام شده است” ما به حزب کمونیست کارگری – حکمتیست می پیوندیم و همراه با اعضا و کادرهای این حزب در برافراشته تر کردن پرچم کمونیسم کارگری منصور حکمت متحدانه خواهیم کوشید. ما به حزب کمونیست کارگری – حکمتیست می پیوندیم و اطمینان داریم که این حزب به بستر اصلی کمونیسم و اردوی چپ جامعه در ایران تبدیل میشود. ما به حزب کمونیست کارگری – حکمتیست می پیوندیم تا امید به پیروزی کمونیسم و کارگر، امید به تحقق یک دنیای بهتر را تقویت کنیم.”
حزب حکمتیست نیز در پاسخ به این اقدام شور انگیز کمونیستی ضمن تقدیر از اقدام حزب اتحاد در بخشی از بیاینه خود تاکید کرده که” اکنون حزب حکمتیست، حزب همه ماست. حزب همه مبارزین کمونیسم کارگری منصور حکمت است. بیشک دوره جدیدی از حیات جنبش ما و تحزب کمونیستی آن آغاز شده و دوشا دوش هم میتوانیم حزبمان را به پرچمدار و مدافع پیگیر مارکسیسم، به بستر اصلی کمونیسم و چپ در ایران و نقطه اتکای دهها میلیون انسان تشنه آزادی و رهایی تبدیل کنیم. میتوانیم حضور حزب کمونیستی دخالتگر و ماگزیمالیست را در صحنه سیاست ایران تضمین کنیم. میتوانیم پرچم سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی و به زیر کشیدن سیادت بورژوازی و پرچم انقلاب کارگری را برافراشته تر کنیم.”
از اینرو به اطلاع میرسانیم به مناسبت این اتفاق مهم تاریخی مراسمی در حومه شهر گوتنبرگ سوئد تدارک دیده شده است. در این مراسم بر جایگاه و اهمیت این اتفاق سرنوشت ساز در تاریخ کمونیسم کارگری و حزب کمونیست کارگری حکمتیست سخنرانی خواهد شد. بدنبال مراسم سیاسی ساعات شادی در کنار هم خواهیم داشت و این تحول در تحزب و جنبش کمونیسم کارگری حکمت و حزب آن جنبش، حزب حکمتیست، را جشن خواهیم گرفت.
زمان: شنبه ٨ دسامبر، ٢٠١٢
مکان: حومه گوتنبرگ سوئد
مراسم ساعت ١٢ قبل از ظهر شروع و ساعت ١٩ پایان خواهد یافت
لطفا توجه کنید: هیئت برگزار کننده مراسم شرکت کنندگان را بین ساعت ٨ تا ١٠ صبح از فرودگاههای گوتنبرگ و ایستگاه مرکزی قطار در مرکز شهر به محل مراسم انتقال خواهند داد.
لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و همچینین اعلام زمان رسیدن خود با شمار تلفن های زیر تماس بگیرید:
تماس با مسئولین انتقال: کریم نوری ٠٧٠٤٤٤١٥٥٥ بیریا مولود نژاد ٠٧٠٧٥٥٦٠٢٦
تماس با هیئت برگزار کننده مراسم: سلام زیجی ٠٧٦٢٣٤٩٦٨٣ شهلا نوری ٠٧٠٩٣٥٦٤١٨
هیئت برگزار کننده مراسم، همه کمونیستها، فعالین سیاسی و علاقمندان به سرنوشت کمونیسم و جامعه ایران را به شرکت و حضور در این مراسم و جشن دعوت میکند و پیشا پیش به همه شرکت کنندگان و مهمانان گرامی خوش آمد میگوید.
هیئت برگزار کننده مراسم
٨ آذر ١٣٩١
٢٨ نوامبر ٢٠١٢
http://www.october-online.com/anouncements/۲۱۶۳-۲۰۱۲-۱۱-۲۷-۲۳-۱۶-۲۰.html
http://www.october-online.com/anouncements/۲۱۶۲-۲۰۱۲-۱۱-۲۷-۲۳-۰۸-۲۴.htm

بیانیه حزب اتحاد کمونیسم کارگری در باره-  پیوستن به حزب کمونیست کارگری -حکمتیست

بیانیه حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست- حزب کمونیستی کارگری قدرتمند، نیاز حیاتی جنبش ما