اطلاعیه شماره ٢و1 کمپین نجات رامین-شنبه سوم فوریه روز جهانی دفاع از رامین حسین پناهی و زندانیان سیاسی دربند

اطلاعیه شماره ٢ کمپین نجات رامین

شنبه سوم فوریه روز جهانی دفاع از رامین حسین پناهی و زندانیان سیاسی دربند

کمپین نجات رامین روز شنبه هفته آینده را روز جهانی اعتراض به حکم اعدام رامین فعال سیاسی  و همچنین روز دفاع از زندانیان سیاسی و دستگیر شدگان اخیر اعلام کرده و از همه شما معترضین به حکومت اسلامی دعوت میکند که در هر کجای جهان که هستید، با در دست داشتن پلاکاردهای “رامین را آزاد کنید، زندانیان سیاسی را آزاد کنید، ” در مراکز شهرها و یا در مقابل رسانه ها و پارلمانها و سفارت خانه های حکومت اسلامی میتینگ و تظاهرات سازمان دهید!

هر کس که میخواهد حکومت اسلامی بیش از این از زندانیان سیاسی قربانی نگیرد، هر کس که دلش از اعلام خبر مرگ دستگیر شدگان اخیر خون است و میخواهد کاری بکند،هر کس که خواهان نجات جان رامین حسین پناهی فعال سیاسی دربند است، میتواند کاری بکند.

این کمپین امکانی ایجاد میکند شما حتی اگر تنها هستید، شعارها و عکسها را در دست گرفته و در جایی که هستید در مرکز شهر و یا مقابل رسانه ها صدای مادران و همسران و دوستان دستگیر شدگان و صدای مادر رامین را بگوش جهانیان برسانید!

تنها و تنها با اعمال فشار بین المللی و با به خیابان رفتن و دنیا را بر سر حکومت اسلامی خراب کردن میتوانیم رامین و رامین ها را نجات دهیم!

بپا خیزید و از هم اکنون دست بکار شوید . همه میتوانند کاری بکنند، شما میتوانید کاری بکنید.

لطفا اقدامات خود و میتینگهای سازمان یافته را از طریق این آدرس ها در اختیار ما قرار دهید!

مینا احدی  سخنگوی کمپین نجات رامین minaahadi26@gmail.com

امجد حسین پناهی برادر رامین و فراخوان دهنده کمپین amjad.hosseinpanahi@gmail.com

کمپین نجات رامین حسین پناهی

٢٨ ژانویه ٢٠١٨

اطلاعیه شماره ١

کمپین نجات رامین حسین پناهی

متحد شویم و نگذاریم جمهوری اسلامی رامین را اعدام کند!

امروز در مرکز شهر کلن در آلمان تعدادی از فعالین مدافع حقوق انسانی و مبارزین علیه اعدام ، دور هم جمع شده و کمپین نجات رامین حسین پناهی را متحدانه اعلام کردند.

رامین حسین پناهی روز دوم تیرماه امسال در حالیکه با سه نفر دیگر از فعالین سیاسی و مدنی برای دیدار با مادر بیمارش در سنندج بود،  مورد حمله مسلحانه نیروهای سپاه پاسداران قرار گرفت و رامین زخمی و او را  دستگیر و راهی سیاه چالهای  سپاه پاسداران کردند.

رامین از وقتی اسیر سپاه پاسداران شد، زیر وحشیانه ترین شکنجه ها بود. نه فقط این بلکه نیروهای سپاه به خانه حسین پناهی حمله کرده و برادر دیگر رامین ، افشین حسین پناهی که یک فعال سرشناس مدنی در کردستان هست را نیز دستگیر کردند. ٤ تیرماه ١٣٩٦ انور حسین پناهی برادر دیگر رامین  و زبیر و احمد و عباس و کیوان حسین پناهی از بستگان رامین را بازداشت کردند. هم اکنون افشین و عباس در زندان هستند و بقیه آزاد شده اند.

هفته گذشته جمهوری اسلامی ایران رامین را در یک بیدادگاه اسلامی در حالیکه به او اجازه صحبت و دفاع از خود را ندادند، به اعدام محکوم کرد.

اعلام حکم اعدام یک فعال سیاسی در شرایط امروز ایران یک واقعه مهم است. در حالیکه میلیونها نفر در حدود صد شهر ایران به خیابان آمده و مرگ بر دیکتاتور فریاد زدند، جمهوری اسلامی ایران برای زهر چشم گرفتن و ترساندن مردم، از یکسو زندانیان سیاسی و دستگیر شدگان را شکنجه و وادار به خوردن قرص و ” خودکشی ” میکند و از سوی دیگر میخواهد با اعلام حکم اعدام بر علیه یک فعال سیاسی از کردستان زمینه را برای اعدامهای بیشتر فراهم کند.

باید متحدانه و بسیار قوی به حکم اعدام رامین حسین پناهی اعتراض کرد.

کمپین نجات رامین ، یک حرکت بزرگ و متحدانه اعتراضی علیه اعدام در ایران و در دفاع از زندانیان سیاسی است.

به این کمپین بپیوندید! کمک کنید جمهوری اسلامی ایران را وادار به عقب نشینی کنیم و جان رامین و زندانیان سیاسی اسیر این حکومت را نجات دهیم!

کمپین نجات رامین حسین پناهی

تلفن تماس با سخنگوی کمپین مینا احدی ٠٠٤٩١٧٧٥٦٩٢٤١٣

تلفن تماس با امجد حسین پناهی برادر رامین و فراخوان دهنده کمپین ٠٠٤٩١٧٢٨٢٨٨٣٥٨